کرمان موتور
صفحه اختصاصی کرمان موتور در باما
به روز رسانی ۱۰ ساعت پیش
قیمت روز خودرو
قیمت لحظه ای خودرو
قیمت روز خودرو
1.26%
جک , S5 ,1.5 لیتر اتوماتیک
1,590,000,000 تومان0.66%
جک , S5 ,1.5 لیتر اتوماتیک
1,520,000,000 تومان0.00%
جک , S3 ,اتوماتیک
1,020,000,000 تومان3.33%
جک , S3 ,اتوماتیک
1,200,000,000 تومان2.61%
جک , S3 ,اتوماتیک
1,150,000,000 تومان0.00%
جک , جی 4
885,000,000 تومان2.22%
جک , جی 4
900,000,000 تومان1.76%
جک , جی 4
850,000,000 تومان0.00%
هیوندای , کونا ,2.0 لیتر
4,030,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , eJ7 ,142 کیلووات
1,325,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , eJ7 ,142 کیلووات
1,240,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , ایگل ,1.5 لیتر
945,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , ایگل ,1.5 لیتر
935,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , T9 ,2 لیتر توربو
2,170,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , T9 ,2 لیتر توربو
2,330,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , A5 ,1.5 لیتر توربو
1,415,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , A5 ,1.5 لیتر توربو
1,580,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , J7
1,560,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , J7
1,382,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , J7
1,595,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , X5 ,1.5 لیتر توربو
1,475,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , X5 ,1.5 لیتر توربو
1,635,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , X5 ,1.5 لیتر توربو
1,600,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , T8
1,697,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , T8
1,540,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , T8
1,650,000,000 تومان0.00%
کی ام سی , K7
1,720,000,000 تومانقیمت محصولات کرمان موتور
(به روز رسانی دیروز)کی ام سی، A5 ، 1.5 لیتر توربو
1403
[ دیروز ]
قیمت نمایندگی | دیروز
0.00
1,415,000,000
تومان
کی ام سی، ایگل ، 1.5 لیتر
1403
[ دیروز ]
قیمت کارخانه | دیروز
0.00
945,000,000
تومان
جک، جی 4
1403 ، خودرو داخلی - کرمان موتور
[ دیروز ]
قیمت بازار | دیروز
2.22
900,000,000
تومان
جک، S3 ، اتوماتیک
1403
[ دیروز ]
قیمت نمایندگی | دیروز
0.00
1,020,000,000
تومان
جک، S5 ، 1.5 لیتر اتوماتیک
1402 ، کرمان موتور
[ دیروز ]
قیمت بازار | دیروز
0.66
1,520,000,000
تومان
اخبار کرمان موتور
(به روز رسانی دیروز)شرایط فروش جک
(آخرین به روز رسانی 1403/06/19)
از روز شنبه مورخ 12 آبانماه 1403، طرح فروش اینترنتی جک جی 4، از سوی شرکت کرمان موتور آغاز میشود. در این مرحله از فروش جک، متقاضیان میتوانند این محصول را یا بصورت فروش نقدی یا بصورت فروش اقساطی، خریداری نمایند:
شرایط فروش کی ام سی
(آخرین به روز رسانی 1403/06/19)
از روز شنبه مورخ 12 آبانماه 1403، طرح فروش اینترنتی کیامسی، از سوی شرکت کرمان موتور آغاز میشود. در این مرحله از فروش KMC، متقاضیان میتوانند خودروهای عرضه شده را یا به روشفروش نقدی یا به روش فروش اقساطی، خریداری نمایند:
1387 آگهی محصولات کرمان موتور
(آخرین به روز رسانی دیروز)لیست نمایندگیهای کرمان موتور
نمایندگی 1718 (عروجی)
تهران - خیابان پاسداران - میدان نوبنیاد - خیابان شهید لنگری - نبش کوی 17 شهریور
تهران - خیابان پاسداران - میدان نوبنیاد - خیابان شهید لنگری - نبش کوی 17 شهریور
نمایندگی 1774 (نصیرزاده)
تهران - سعادت آباد - بلوار 24 متری - خیابان یکم شرقی - مجتمع تعمیرگاهی دشت بهشت - پلاک 67
تهران - سعادت آباد - بلوار 24 متری - خیابان یکم شرقی - مجتمع تعمیرگاهی دشت بهشت - پلاک 67
نمایندگی 1764 (تیرانداز)
تهران - خیابان کارگر - بالاتر از میدان پاستور - پلاک 1061
تهران - خیابان کارگر - بالاتر از میدان پاستور - پلاک 1061
نمایندگی 1732 (یعقوبیان)
تهران - فلکه دوم صادقیه - بلوار فردوس - نرسیده به خیابان سلیمی جهرمی - پلاک 113
تهران - فلکه دوم صادقیه - بلوار فردوس - نرسیده به خیابان سلیمی جهرمی - پلاک 113
تاریخچه کرمان موتور
شرکت کرمان موتور، بعنوان زیرمجموعه گروه صنایع خودروسازی کرمان، در اواخر سال 1373 فعالیتش را آغاز کرد. این شرکت در ابتدا واردکننده محصولات دوو (Daewoo) بود اما اندکی بعد، خط تولید دوو سیلو را در سال 1375 و سپس دوو ماتیز را در سال 1379 راهاندازی کرد. درحالیکه همکاری دوو و کرمان موتور، درحال جانگرفتن بود اما شرکت دوو به مرز ورشکستگی رسید و سپس توسط جنرال موتورز آمریکا خریداری شد. بعد از این ماجرا، دوو نیز در اوایل دهه 1380 خورشیدی، همکاریاش را با کرمان موتور به طور کامل، متوقف کرد.
بعد از دوو، کرمان موتور برای ادامه فعالیتش، اینبار به سمت خودروسازان مطرح آسیایی و اروپایی رفت و با تاسیس زیرمجموعههای جدیدی به نام خودروسازان بم (BAMCO) برای مونتاژ فولکسواگن و خودروسازان راین (RVMCO) برای مونتاژ هیوندای، راهش را ادامه داد. در همین راستا، هیوندای ورنا در سال 1383 و سپس هیوندای اوانته در سال 1384 به خط مونتاژ خودروسازان راین رفتند و فولکسواگن گل نیز در همان سال به خودروسازان بم رسید. اما با تشدید تنشهای سیاسی میان ایران و برخی کشورهای غربی که به دور اول تحریمها ختم شد، فولکس در اواخر دهه 1380 خورشیدی و هیوندای نیز در اوایل دهه 1390 خورشیدی، همکاریشان را با کرمان موتور متوقف نمودند. بعد از این ماجرا، خودروسازان راین به سراغ مونتاژ برخی محصولات چینی دیگر رفت اما هیچوقت نتوانست موفقیتهایی که با ورنا و آوانته دست پیدا کرده بود، را دوباره تکرار کند. خودروسازان بم نیز بعدها به سراغ جیلی (Geely) رفت ولی این همکاری نیز تداومی نداشت.
خروج هیوندای از ایران در زمان دور اول تحریمها، با اینکه برای کرمان موتور سخت بود اما باعث توقف چرخه تولید در این شرکت نشد چراکه کرمان موتور از مدتها قبل، چنین روزهایی را پیشبینی کرده بود. کرمان موتور در اواسط دهه 1380 خورشیدی، همکاریاش را با چینیها شروع کرد. این شرکت در سال 1386با خودروسازی لیفان (Lifan) برای مونتاژ محصولات این شرکت، به توافق رسید و اولین محصولش نیز لیفان 520 بود. خیلی زود، سایر محصولات لیفان نیز سر از بازار ایران درآوردند طوریکه در اواخر سال 1389 لیفان 620، در سال 1391 لیفان X60 و نهایتا در سال 1394 نیز لیفان X50 و همچنین لیفان 820 وارد خط مونتاژ کرمان موتور شدند. البته در سال 1397 شرکت کرمان موتور، خط تولید و مونتاژ لیفان را به شرکت خودروسازان بم منتقل کرد که اولین نتیجه آن، مونتاژ لیفان X70 در سال 1399 بود.
کرمان موتور از همان زمانی که همکاریاش را با لیفان شروع کرد، با خودروسازی جک (JAC) نیز به صورت موازی، وارد مذاکره شده بود که در سال 1388 منجر به عقد قرارداد همکاری این دو شرکت شد. با شروع همکاری جک و کرمان موتور، محصولات این خودروساز چینی نیز یکی پس از دیگری به کشورمان سرازیر شدند طوریکه در سال 1389 جک جی3، در سال 1392 جک جی5، در اواخر سال 1393 جک اس5، در سال 1396 جک اس3 و در سال 1397 نیز جک جی4 به خط تولید کرمان موتور اضافه شدند.
در اواسط دهه 1390 و بعد از امضای توافق برجام، کرمان موتور توانست نمایندگی رسمی هیوندای را دوباره به دست بگیرد. این شرکت ابتدا به واردات برخی از محصولات هیوندای پرداخت و سپس در سالهای 1396 و 1397 مونتاژ هیوندای اکسنت، هیوندای النترا و هیوندای i20 را شروع کرد اما دیری نگذشت که با خروج یکطرفه ایالات متحده از همان سال 1397، دور دوم تحریمهای ایران نیز شروع شد و هیوندای برای دومینبار، از کشورمان رفت.
در سالهای دهه 1390 خورشیدی، همکاری کرمان موتور با خودروسازی جک، بسیار پررنگتر، قویتر و متنوعتر از همکاری با لیفان بود. به همین دلیل نیز کرمان موتور با هدف مونتاژ، افزایش داخلیسازی و همچنین افزایش عرضه محصولات جک در ایران، برند جدیدی با نام کیامسی (KMC) را در سال 1399 تاسیس کرد و سپس برخی محصولات چینی مانند جک T8 و جک X7 و ... را با نامهای تغییریافته، به بازار ایران آورد.