جشنواره تابستانی بادی کلینیک برای تمامی مدل‌ها

سرویس ادواری رامک خودرو (سانگ یانگ)

8 تیر 1401 11:22

جشنواره تابستانی بادی کیلینیک رامک خودرو

تیر 1401: شرکت رامک یدک جشنواره تابستانی بادی کلینیک را از تاریخ ششم تیرماه لغایت 6 مردادماه، اجرا می‌کند. طبق اطلاعیه‌ این شرکت، تسهیلات ویژه‌ای برای صافکاری و نقاشی کلیه محصولات سانگ‌یانگ ارائه شده و شامل حمل رایگان خودرو، کارشناسی و استعلام قیمت رایگان برای همه مشتریان، در تمامی مدل‌ها و تیپ‌ها، می‌شود‌. این خدمات در تعمیرگاه مرکزی ارائه خواهد شد. خدمات جشنواره تابستانی بادی کلینیک رامک یدک عبارت‌اند از:

  • حمل رایگان خودروهای تصادفی به تعمیرگاه مرکزی
  • بازدید، کارشناسی و اعلام قیمت رایگان
  •  حمل رایگان قطعات داغی به شرکت‌های بیمه‌گذار
  • صفر شویی رایگان
  • تخفیف 5 درصدی برای کلیه قطعات بدنه
  • تخفیف 5 درصد برای کلیه اجرت‌ها
  • تخفیف 5 درصد برای پولیش و واکس بدنه
  • کوپن تخفیف 5 درصدی برای سرویس‌های ادواری در مراجعات بعدی

 متقاضیان می‌توانند به تعمیرگاه مرکزی شرکت رامک یدک مراجعه کنند. علاوه بر آن، افراد می‌توانند از طریق شماره تماس 47265-021 و یا از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی در این طرح شرکت نمایند.

طرح بازدید تابستانی رامک خودرو

با اعلام شرکت رامک خودرو، طرح بازدید تابستانی این شرکت ویژه دارندگان خودروهای تیوولی و کوارندو (در همه مدل‌ها و همه تیپ‌ها) به مدت دو هفته آغاز شده است.

بازدید تابستانی رامک خودرو
بازدید تابستانی رامک خودرو

طرح بازدید تابستانی رامک خودرو، که از تاریخ 21 خردادماه آغاز شده و در 3 تیرماه 1401 نیز به پایان می‌رسد، شامل بازدیدهای قبل از سفر، قطعات و لوازم موردنیاز خواهد بود. شرکت رامک خودرو از متقاضیان طرح بازدید تابستانی سانگ‌یانگ خواسته تا برای دریافت خدمات ویژه این طرح، یا به نمایندگی مرکزی رامک یا به یکی از نمایندگی‌های مجاز رامک یدک در سراسر کشور مراجعه کنند.

مشتریان همچنین می‌توانند با شماره‌گیری تلفن 02147265 یا از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی رامک نیز برای ثبت درخواست خود اقدام کنند. برخی از خدمات ارائه شده در طرح بازدید تابستانی تیوولی و کوراندو عبارتند از:

  • بازدید رایگان سیستم تهویه و خنک‌کاری
  • بازدید رایگان مایعات و سیالات مصرفی
  • بازدید رایگان ترمز خودرو
  • بازدید باتری و دینام خودرو به همراه تست
  • تست و دیاگ رایگان
  • تنظیم رایگان باد لاستیک‌ها
  • تعویض رایگان روغن موتور

علاوه بر خدمات فوق، مشتریان می‌توانند در این طرح، از تخفیف 5 درصدی برای کلیه قطعات و لوازم مصرفی خودروها نیز بهره‌مند شوند.

آغاز فروش رکستون جدید در ایران

فروردین 1400: آنطور که از بازار خودرو خبر می‌رسد، محموله‌های جدیدی از خودرو سانگ‌یانگ رکستون G4 در برخی نمایندگی‌های رامک خودرو هم‌اکنون حضور پیدا کرده‌اند.

رکستون امپرور مونتاژی

البته این خودروها ظاهرا برای تکمیل تعهدات معوق رامک خودروست و فعلا این شرکت، برنامه‌ای برای فروش آن ندارد. نکته جالب‌تر اینکه هرچند برخی‌ از این محموله‌ها، از نوع رکستون G4 مونتاژی هستند اما در آینده‌ای نزدیک، شاهد حضور رکستون امپرور با ظاهری کاملا جدید نیز خواهیم بود.

تیوولی‌های جدید در راهند

دی 99 | با انتشار تصاویری از محموله‌های ترخیص شده سانگ‌یانگ از گمرکات کشور، حالا مشخص شده که رامک خودرو، تعداد محدودی از تیوولی 2019 را هم ثبت سفارش کرده و به ایران آورده است. البته این احتمال وجود دارد که رامک خودرو آنها را بعنوان تیوولی 2020 نیز شماره‌گذاری کند.

همانطور که می‌دانید، رامک خودرو هیچ برنامه‌ای برای فروش این تیوولی‌های جدید ندارد چراکه هنوز، تعهدات معوق مربوط به حواله‌داران تیوولی، تکمیل نشده است. احتمالا طی یک ماه آینده، مشتریان رامک خودرو، خبرهای خوبی را خواهند شنید. 

تحویل خودروهای رامک به پلیس

مهر 99 | مسئولان گمرک در تاریخ 30 شهریورماه خبر داده‌اند که تمامی خودروهای متعلق به رامک خودرو، از گمرکات کشور ترخیص و تحویل نهادهای قضایی و نظارتی شده است.

طبق گفته‌های آقای لطیفی، سخنگوی گمرک ایران، شرکت رامک خودرو 668 دستگاه خودروی دپویی در گمرک داشته که با حکم قضایی، 619 دستگاه آن از گمرک بندرعباس ترخیص و به گمرک تهران منتقل شد. همچنین 48 دستگاه دیگر نیز با نظارت پلیس به انبار رامک خودرو منتقل شده بود. 

در تاریخ 26 شهریورماه 99 نیز تمامی این خودروها از گمرک تهران ترخیص شده و در اختیار پلیس فاتب قرار گرفته است. از آنجایی که تشریفات گمرکی تمامی سانگ‌یانگ‌های رامک خودرو انجام شده، گمرک نیز توضیح داده که ادامه رسیدگی به پرونده این شرکت بر عهده پلیس و مراجع قضایی بوده و گمرک، دیگر مسئولیتی در قبال خودروهای این شرکت ندارد.

پرداخت وجه در ازای تحویل خودرو

مرداد 99 | تقریبا یکماه پیش بود که رامک خودرو از ترخیص محموله خودروهای سانگ یانگ خبر داد. این شرکت قرار بود با رعایت اولویت ثبت نام، تحویل خودروها را به خریداران شروع کند اما حالا، خبرهای عجیب و غریبی به گوش می‌رسد؛ خبرهایی که امیدواریم به گوش سازمان حمایت هم رسیده باشد.

داستان از این قرار است که رامک خودرو در سال‌های 96 و 97 اقدام به فروش تیوولی با قیمت قطعی 210 میلیون تومان کرده بود و قرار بود خودروهایش را 120 روزه بدست خریداران برساند اما این اتفاق نیفتاد. با شکایت خریداران، در پاییز 98 حکم توقیف اموال رامک خودرو صادر شد. سپس دادگاه با رفع توقیف خودروهای سانگ یانگ موافقت کرد تا رامک خودرو آنها را با رعایت اولویت ثبت نام، تحویل خریداران دهد.

اما بعد از رای دادگاه، اتفاق دیگری افتاد؛ رامک خودرو مجددا دعوتنامه جدید صادر کرد و از خریداران تیوولی خواست تا مبلغی در حدود 180 میلیون تومان را دوباره پرداخت کنند.

اوایل تابستان 99 نیز رامک خودرو خبر داد که خودروهای سانگ یانگ از گمرکات کشور درحال ترخیص است. در شرایطی که خریداران 3 ساله تیوولی بالاخره برای رسیدن به حق‌شان امیدوار شده بودند حالا باخبر شده‌ایم که رامک خودرو دعوتنامه سوم را می‌خواهد صادر کند. برخی از خریداران تیوولی گفته‌اند که رامک خودرو با آنها تماس تلفنی گرفته و گفته که برای تحویل خودرو باید 350 میلیون تومان دیگر را هم واریز کنند؛ این یعنی رامک خودرو قیمت مبنای تیوولی در دعوتنامه‌های جدیدش را 553 میلیون تومان درنظر گرفته.

درخواست رامک خودرو برای پرداخت وجه برای سومین بار، در شرایطی است که خریداران تیوولی می‌گویند در رای دادگاه، هیچ اشاره‌ای به پرداخت وجه نشده بود. ضمن اینکه رامک خودرو به برخی مشتریان گفته که این کار را با مجوز سازمان حمایت انجام داده و حتی اظهارنامه‌ای برای مشتریان آماده کرده تا هم تکمیل وجه کنند و هم ادعایی نداشته باشند.

حال باید دید که سرانجام خریداران تیوولی به کجا می‌رسد.

ترخیض خودروهای سانگ یانگ از گمرک

تیر 99 | شرکت رامک خودرو طی اطلاعیه‌های جداگانه‌ای که در تاریخ‌های 18 و 19 تیرماه 99 منتشر کرده، توضیحاتی درباره تحویل خودروهای ثبت نام کنندگان این شرکت، بیان کرده که خلاصه آن به این صورت است:

1- ترخیص خودروهای سانگ یانگ مانده در گمرکات کشور آغاز شده و فرآیند تحویل خودروهای رامک خودرو بزودی شروع می‌شود. البته زمان دقیق تحویل خودروهای ترخیص شده، هنوز مشخص نیست. 

2- اولویت تحویل خودرو، با مشتریانی است که در بهار 96 ثبت نام کرده و دعوتنامه برای آنها صادر شده و اقدام به تکمیل وجه کرده‌اند. مابقی ثبت نام کنندگان رامک خودرو باید منتظر اطلاع رسانی‌های آینده این شرکت، باشند.

3- امکان تحویل خودرو به مشتریانی که تاکنون دعوتنامه دریافت نکرده‌اند، وجود ندارد.

4- افرادی که اقدام به درج آگهی تیوولی صفر می‌کنند، آن دسته از مشتریانی هستند که در سال 98 خودروی‌شان را تحویل گرفته‌اند.

5- رامک خودرو هیچ خودرویی برای فروش به «مشتریان جدید» ندارد و تمامی خودروهای ترخیصی، براساس اولویت ثبت نام و قوانین سازمان حمایت، متعلق به ثبت نام کنندگان قدیمی این شرکت هستند.


قیمت سانگ یانگ

برای اطلاع از قیمت روز خودروها و همچنین اطلاع از آخرین قیمت محصولات سانگ یانگ در ایران، لینک‌های زیر را ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز سانگ یانگ

فروش سانگ یانگ

برای دیدن به‌روزترین آگهی‌های محصولات سانگ یانگ در ایران، لینک زیر را ببینید:

»» خرید و فروش سانگ یانگ

دفترچه راهنمای سانگ یانگ

برای دانلود دفترچه راهنمای خودرو سانگ یانگ به زبان فارسی و همچنین دانلود دفترچه سایر خودروهای بازار ایران، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دفترچه راهنمای خودرو سانگ یانگ

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/8/12
خدمات پس از فروش صفر.تعهدصفر.شرکت مزخرفیه
پاسخ
0
0
0
Shahrvand 1400/8/30
به استحضار می‌رسانم شرکت رامک خودرو در فروردین‌ماه 1397، خودرو تیوولی را با قیمت 114 میلیون تومان، پیش‌پرداخت 60 میلیون تومان و تحویل 4 ماه پیش‌فروش کرده است. حال پس از 3 سال و نیم، قیمت خودرو را 1 میلیارد و 100 میلیون تومان قرار داده و میگوید 1 میلیارد تومان دیگر واریز کنید تا پس از 45 روز دیگر خودرو بدهیم. آیا شنونده و فریادرسی هست؟! عضو هیات علمی بازنشسته
پاسخ
0
0
0
Barzegar1 1399/9/28
اینجانب در سال 96 قرار داد پیش خریدخودرو تیوولی با شرکت رامک خودرو تنظیم نموده به مبلغ پیش پرداخت 50 ملیون تومان معادل نصف قیمت خودرو در زمان قرارداد با ارز 4200تومانی پرداخت نموده با تاریخ تحویل خرداد 97 اکنون با گذشت 3سال خودرو تحویل نگردیده ‌شرکت مذکور مطالبه قیمت بازار آزاد معادل 820 ملیون تومان نموده و دعوت نامه صادر نکرده و تحمیل خودرو به قیمت آزاد را دارد که خارج از عدل انصاف و قانون وانسانیت می باشد که موضوع را به همه جا مکاتبه نموده دریغ از یک پاسخ وپیگیری از مسئولین
پاسخ
0
0
5
Mostafarahimi4 1399/8/6
متاسفانه امروز وقتی شنیدم همه ۳سال دردو عذاب درمقابل امروز بروح پدرمادرم هیچی نبود وقتی یتعداد دلال سواستفادگر که حواله مشتری واقعی رو بقیمت خیلی پایین بخرن بعد برن شکایت کنن حکم بگیرن درصورتی که تاریخ ثبتنامش برج ۷ سال ۹۷ بوده بهش ماشین تحویل بدن اونوقت منی که ۳ تیرماه ۹۶ بودم اینجوری باید حقم ضایع بشه اول فکر کردم درروغه اخه باعقل جور درنمیومد مغزم هنگه بقران ۳سال پیادم ماشینو فروختم ثبتنام کردم .عدالتتون کجاست.؟
پاسخ
0
0
4