• شرايط فروش رخش خودرو ديزل

فروش نقدی با تسهیلات میلیاردی

شرایط فروش رخش خودرو دیزل و ثبت نام کامیون کاماز (آذر 1402)

4 آذر 1402 11:11

فروش لیزینگی کامیون کاماز: آذر 1402

شرایط فروش رخش خودرو دیزل، ویژه آذرماه 1402 و برای متقاضیان ثبت نام کامیون کاماز، اعلام شده است. در این طرح، مشتریان امکان خریداری کاماز 5490 و همچنین کاماز 6520 را مطابق جدول زیر دارند:

ثبت نام کامیون کاماز

براساس بخشنامه فروش رخش خودرو دیزل، تعداد خودروهای عرضه شده، محدود بوده و به محض تکمیل ظرفیت، این مرحله از فروش کاماز نیز متوقف می‌گردد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اعتباری کاماز (PDF)

وام بانک صادرات برای مشتریان رخش خودرو

اسفند 1401: آقای داود محمدقاسمی، مدیرعامل شرکت رخش خودرو دیزل، ضمن اشاره به آغاز طرح جدید فروش محصولات رخش خودرو با همکاری بانک صادرات، می‌گوید بالاترین میزان تسهیلات بانکی در کشور، طی تفاهم نامه‌ای میان گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک (مالک شرکت) و بانک صادرات، در اختیار مشتریان رخش خودرو قرارگرفته و به‌منظور تسهیل فرآیند خرید خودرو برای متقاضیان محصولات این شرکت در بازار ایران است. جزییات وام بانکی برای خرید محصولات رخش خودرو دیزل، بصورت زیر اعلام شده:

1. مشتریان حقیقی و حقوقی می‌توانند بعد از ارائه مدارک به شرکت رخش خودرو و بعد از انجام فرآیند اعتبار سنجی، از بانک صادرات تا 70 درصد کل مبلغ خودرو و تا سقف 5 میلیارد تومان، وام خرید خودرو دریافت کنند.

2. این نوع فروش ٬یک روش فروش لیزینگی نیست چراکه مشتریان به‌صورت مستقیم با بانک طرف هستند و میزان نرخ سود تسهیلات این وام هم نسبت به سیستم لیزینگ، پایین‌تر است.

3. بازه زمانی بازپرداخت این تسهیلات، حداکثر 5 سال یا 60 ماه است که این بازه زمانی به انتخاب  مشتری و همچنین درجه اعتباری‌اش بستگی دارد.

4. شرکت رخش خودرو دیزل بعد از دریافت مدارک لازم از مشتریان، آن‌ها را به بانک صادرات ارجاع خواهد داد تا پروسه اعتبار سنجی حساب، استعلام چک برگشتی، استعلام تسهیلات بانکی معوق و ... را انجام دهند.

5. تا زمان پایان پرداخت تسهیلات، سند خودروها در رهن بانک خواهد ماند. مشتریان بلافاصله بعد از اتمام پروسه ثبت‌نام و دریافت تسهیلات در لیست تحویل قرار خواهند گرفت.

داوود محمدقاسمی؛ مدیرعامل شرکت رخش خودرو

مدیرعامل شرکت رخش خودرو دیزل می‌گوید ظرفیت پیش‌بینی‌شده برای فاز نخست این طرح، تا پایان سال جاری 500 دستگاه خودرو است اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این عدد تا سال آینده ممکن است به 1000 دستگاه هم افزایش پیدا کند.

مشتریانی که تمایل دارند از این طرح فروش، برای خرید محصولات کاماز استفاده کنند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رخش خودرو دیزل مراجعه کنند و یا با شماره تلفن سراسری 1583 تماس بگیرند. علاوه بر این، ثبت نام از متقاضیان دریافت وام خرید خودرو، از طریق نمایندگی‌های مجاز این شرکت نیز انجام می‌شود.

خدمات رخش سرویس برای خریداران کاماز

دی 1401: مجموعه رخش سرویس، ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش شرکت رخش خودرو دیزل بوده و وظیفه‌اش تامین و ارائه قطعات باکیفت و اصلی برای این محصولات است. شعار رخش سرویس، اصالت قطعات و کیفیت خدمات است. قطعات این شرکت عمدتا از شرکت مرسدس‌بنز و کاماز وارد می‌شوند و تمامی قطعات دارای هولوگرام هستند که نشان‌دهنده کیفیت و اصالت قطعات است. تمام تلاش این مجموعه ارائه خدمات باکیفیت و درخور شان مشتریان است. 

آقای موسوی، مدیرعامل شرکت رخش سرویس، درباره این شرکت می‌گوید که محصولات رخش خودرو از نظر ساختاری و فنی با رقبای خود در بازار متفاوت هستند و همین مسئله موضوع ارائه خدمات را سخت‌تر می‌کند. بحث تامین مناسب قطعا، ابزار و دستگاه‌های عیب‌یاب از جمله موضوعاتی است که این شرکت در آن فعالیت دارد. تمامی این‌ها قطعات پازلی هستند که ادعای رخش سرویس در ارائه خدمت درست را به حقیقت منتج می‌کند. 

رخش خودرو دیزل

خدمات در محل یا خدمات VIP جزء سرویس‌هایی است که این شرکت به مشتریان خود و به خصوص مشتریانی که خرید عمده دارند، ارائه می‌دهد. به این صورت که کارشناسان شرکت با همراه داشتن قطعات و لوازم مورد نیاز در محل کار مشتری حاضر می‌شوند و مشکلات پیش‌آمده را حل کرده و مشتریان را از مراجعه به نمایندگی بی‌نیاز می کنند. 

مدیرعامل رخش سرویس درباره سرویس جدید رخش کارت گفت این کارت که هم‌زمان با خرید خودرو قابل خریداری است، شامل ۱۱ سرویس دوره‌ای، بیمه بدنه کامل، سیستم FMS (نشان‌دهنده عیوب ECU و سرویس‌های دوره‌ای روی مالتی‌مدیا) را برای مدت یک سال یا 150 هزار کیلومتر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به صورت Prepaid (پیش‌پرداز) در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این سرویس می‌تواند با توجه به نوسانات قیمت ارز، گزینه بسیار مناسبی برای دریافت خدمات اصلی و مطمئن باشد. 

وی افزود دستگاه‌های عیب‌یابی خودرو در این مجموعه، با همکاری با یک شرکت دانش‌بنیان طراحی و ساخته شده است. مشتریان می‌توانند با شماره‌گیری  تلفن 1583 به صورت سراسری برای ثبت درخواست  امداد و یا شکایات احتمالی خود اقدام کنند. 

آقای موسوی گفت در حال حاضر 12 نمایندگی در سراسر کشور و در تمامی شاهراه‌های مواصلاتی کشور وجود دارد و در برنامه‌های توسعه‌ای قصد دارند تا این تعداد را روز به روز بیش‌تر کنند. علاوه بر این شبکه، سیستم تعمیر در محل نیز برای مشتریان وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل، شرکت نیروی متخصص، قطعات و تجهیزات موردنیاز را به محل مشتری اعزام می‌کند. 

حضور قوی‌تر کاماز در ایران

شهریور 1401: در جریان بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، که روزهای نهم لغایت دوازدهم شهریورماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر مشهد برگزار شده بود، شاهد حضور شرکت رخش خودرو دیزل بودیم؛ شرکتی که با افزایش همکاری ایران و روسیه، حالا می‌تواند به آینده‌اش بیشتر از هر زمان دیگری، امیدوار باشد.

سابقه شروع فعالیت شرکت رخش خودرو دیزل، به سال 1382 برمی‌گردد اما بازخرید این شرکت توسط گروه سرمایه‌گذاری در سال 1397، رخش خودرو را دوباره به بازار خودروهای تجاری ایران آورد. این شرکت، که کارخانه آن در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در جاده تبریز-صوفیان قرار دارد، در سال‌های اخیر به مونتاژ بنز آکسور 1842 یورو5 پرداخته که در مدل‌های 12 دنده اتوماتیک و همچنین 16 دنده دستی به بازار ایران آمده است.

نکته جالب‌تر اینکه کامیون بنزهای رخش خودرو، ساخت شرکت کاماز هستند و رخش خودرو نیز قطعات CKD آنها را از روسیه به ایران می‌آورد. آقای داود محمدقاسمی، مدیرعامل رخش خودرو، در همین رابطه می‌گوید مرسدس بنز حدود 18% سهام کاماز را در اختیار دارد و به همین دلیل نیز برخی محصولاتش را در روسیه تولید می‌کند. اما علاوه بر خودروهای سنگین مرسدس بنز، شرکت رخش خودرو دیزل، نماینده انحاصری کاماز روسیه در ایران نیز هست و خدمات فروش و پس از فروش کاماز را به صورت انحصاری در اختیار دارد.

محصولات رخش خودرو در نمایشگاه مشهد 1401

در نمایشگاه خودرو مشهد 1401، شرکت رخش خودرو با محصولاتی همچون کامیون مرسدس بنز آكسور 1842 تک‌محور، كاميون رخش 2840، کامیون كمپرسی جفت محور و همچنین ميكسر بتن 10 چرخ جفت محور و ... حضور یافته بود.


قیمت کامیون کاماز رخش خودرو

در جدول زیر، قیمت مصوب شرکت رخش خودرو دیزل، برای انواع کامیون کاماز مونتاژی این شرکت را مشاهده می‌کنید:

قیمت انواع کامیون کاماز
مدل کاماز 5490 کاماز 6520
آذر 1402 9,500,000,000 6,500,000,000

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

اخبار خودروهای سنگین در ایران

شما می‌توانید آخرین و جدیدترین اخبار خودروهای تجاری، شامل اخبار کامیون‌های جدید بازار ایران، اخبار اتوبوس‌های برقی ایرانی و خارجی، اخبار انواع ون‌های تجاری و همچنین شرایط فروش خودروهای سنگین در بازار کشورمان را باما بخوانید:

آرشیو

فروش لیزینگی کاماز

4 آذر 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران