• مشخصات فنی tiggo5atluxury
  • مشخصات فنی tiggo5atluxury
  • مشخصات فنی tiggo5atluxury
  • مشخصات فنی tiggo5atluxury

مشخصات فنی چری تیگو 5 لاکچری سال 1396 - 1400

382 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
یکسال پس از عرضه تیگو5 و به‌صورت دقیق‌تر در ابتدای زمستان 95، مدیران‌خودرو همگام با خطوط تولیدی چری در چین، نمونه فیس‌لیفت شده تیگو5 را معرفی کرد که در قسمت ظاهری، تغییر در گرافیک چراغ‌های جلو و طراحی مجدد سپر و درب صندوق عقب از مهم‌ترین تفاوت‌هایش با نسخه‌های قبلی این خودرو بودند. در بحث تجهیزات نیز چندین ویژگی جدید
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.2
امتیازهای پنج‌گانه
4/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
5/10 کیفیت

نقاط قوت

فضای کابین
جعبه‌دنده اقتصادی
تجهیزات بیشتر در تیپ‌های IE و IL
بهبود موتور و گیربکس در تیپ TE

نقاط ضعف

فنربندی خشک
کشش در سربالایی
نبود دریچه تهویه عقب
کیفیت ادوات کابین
نفوذ صدای موتور در سرعت بالا

تریم های چری تیگو 5

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1396

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 7 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

139 اسب‌بخار

گشتاور

182 نیوتن‌متر

شتاب

12/8 ثانیه

سرعت

175 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (T21) - فیس لیفت

طول

4506 میلی‌متر

عرض

1841 میلی‌متر

ارتفاع

1740 میلی‌متر

فاصله محوری

2610 میلی‌متر

وزن

1537 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

225/65R18

چرخ عقب

225/65R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای چری تیگو 5 لاکچری در بازار

جک S5 2.0 لیتر اتوماتیک

جک S5 2.0 لیتر اتوماتیک

مقایسه
هاوال H2 مونتاژی

هاوال H2 مونتاژی

مقایسه
هایما S5

هایما S5

مقایسه
دیدگاه کاربران
تیگو5 1404/8/23
سلام کسانی که تیگو 5 دارن خواهشا راهنمایی کنین صندلی عقب خودرو که یه اهرم داره میدی بالا صندلی تا میشه روبه جلو میخواستم ببینم اگر طاقچه پرده ای عقب رو دربیاریم صندلی روبه عقب هم میره که سرنشینان عقب هم راحت بخوابن
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/8/27
اون اهرمی که می‌دی بالا فقط پشتی صندلی عقب رو می‌خوابه به سمت جلو. حرکت رو به عقب اصلاً نداره. طراحی‌اش طوریه که صندلی تا یه حد مشخص به بدنه و فضای صندوق محدود می‌شه. حتی اگر طاقچه پرده‌ای (پارسل شلف) رو هم دربیاری، باز هم صندلی عقب رو به پشت نمی‌ره بخوابه، چون لولای پشتی اجازه برگشت معکوس نمی‌ده. یعنی خبری از تخت‌خواب دونفره خانوادگی نیست. مهندسان چری قرار نبود این ماشین رو تبدیل کنن به اتاق خواب سیار، هرچند ملت ایران همیشه دنبال راه تبدیلش هستن.
0
0
Reza6033 1404/8/8
ببینید من چند وقتیه ۹۶ کم کار این خودرو رو دارم اگه از لحاظ اقتصادی میخوای مقایسه کنی یه سر و گردن از همه خودرو های داخلی صفر بهتره .من قبلش سوناتا ان اف داشتم که مصرفیاش با تعمیر موتور داخلی برابری می‌کرد اگه تو رنج قیمتی خودش بهش نگاه کنی بهترین گزینه اس بالاخره از هر چیزی به اندازه خودش باید توقع داشت یکی از ماشینایی که دیدم اونایی که دارن ازش راضی هستن ولی اونایی که حتی از کنارشم رد نشدن ازش نقد میکنن این ماشینه شما هیچ انتقادی در مورد کابین این ماشین نمیبینی موتورشم ۲۰۰۰ تنفس طبیعیه که با استانداردهای آلایندگی سوخت ایران همخونی بهتری داره گریبگس سی وی تی هم که اگه تخته نری باهاش و سرویسش به موقع باشه مطمئن باش کم استهلاک ترینه
پاسخ
0
0
0
Matengasamlo 1404/7/25
سلام من میخوام یه خودرو بخرم بین تیگو 5با جک s5 کدوم خوبه شتاب و حس راحتی بیشتری داره و همه چیش راحت پیدا میشه؟
پاسخ
1
0
0
Saallammaati 1404/7/28
به دنبال شتاب و قدرت بیشتر هستید، جک S5 گزینه مناسبی است. اما اگر راحتی سواری و دسترسی آسان به قطعات برایتان اهمیت دارد، تیگو ۵ انتخاب بهتری خواهد بود
0
0
ایلامیان 1404/7/24
لطفا در مورد نحوه صحیح و مراحل کامل خاموش کردن گیربکس اتومات cvt توضیح بفرمایید
پاسخ
0
0
0
ddddsaeed 1404/6/17
سلام بین تیگو۵ و جک s3 یا اریزو۵کدومو‌ پیشنهاد میدین؟
پاسخ
0
0
0