یکسال پس از عرضه تیگو5 و به‌صورت دقیق‌تر در ابتدای زمستان 95، مدیران‌خودرو همگام با خطوط تولیدی چری در چین، نمونه فیس‌لیفت شده تیگو5 را معرفی کرد که در قسمت ظاهری، تغییر در گرافیک چراغ‌های جلو و طراحی مجدد سپر و درب صندوق عقب از مهم‌ترین تفاوت‌هایش با نسخه‌های قبلی این خودرو بودند. در بحث تجهیزات نیز چندین ویژگی جدید مانند آینه‌های تاشو برقی و دوربین دینامیک دنده عقب (نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان) به لیست تجهیزات استاندارد خودرو افزوده شده بود. در بهار 97 نیز دومین به‌روزرسانی تیگو5 در ایران معرفی شد که البته هیچ تغییری در ظاهر خودرو رخ نداد ولی چندین مورد جدید به تجهیزات خودرو افزوده شد که مهم‌ترین‌شان عبارتند از: تریم جدید کابین (چرم دو رنگ مشابه تیگو7 اکسلنت)، مانیتور 10 اینچی عمودی، نویگیشن، اضافه‌شدن سنسور جلو و سنسور باران و نهایتا لوگولایت (یا چراغ خوش‌آمدگویی با آرم چری) زیر درب‌های جلو. تیگو5 ورژن 97 همچون گذشته، در دو تیپ لاکچری و اکسلنت قابل خریداری بود ولی به‌دلیل داشتن امکانات جدید، تیپ لاکچری آن به «IL» و تیپ اکسلنت آن نیز به «IE» تغییر نام داد. مدیران خودرو از بهار 1400 نیز تیگو5 توربو را در قالب تیپ TE و به تعداد محدود، به بازار فرستاد. برای تیپ TE از قلب توربوشارژ تیگو7 استفاده شده که علی‌رغم کاهش حجم موتور اما قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی تیگو5 دارد. همچنین گیربکس تیپ TE از نوع 9 دنده مجازی است که قبلا در آریزو6 نیز دیده بودیم. «فرمان برقی» تنها آپشن‌ جدیدی است که مدیران خودرو به تیپ TE اضافه کرده است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • فضای کابین
    • جعبه‌دنده اقتصادی
    • تجهیزات بیشتر در تیپ‌های IE و IL
    • بهبود موتور و گیربکس در تیپ TE
  • نقاط ضعف
    • فنربندی خشک
    • کشش در سربالایی
    • نبود دریچه تهویه عقب
    • کیفیت ادوات کابین
    • نفوذ صدای موتور در سرعت بالا
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1397 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با 7 دنده مصنوعی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 139 اسب‌بخار
  • گشتاور 182 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.8 ثانیه
  • سرعت 175 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (T21) - فیس لیفت
  • طول 4506 میلی‌متر
  • عرض 1841 میلی‌متر
  • ارتفاع 1740 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2610 میلی‌متر
  • وزن 1537 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R18
  • چرخ عقب 225/65R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1397 تا 1398
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با 7 دنده مصنوعی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 139 اسب‌بخار
  • گشتاور 182 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.8 ثانیه
  • سرعت 175 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (T21) - فیس لیفت
  • طول 4506 میلی‌متر
  • عرض 1841 میلی‌متر
  • ارتفاع 1740 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2610 میلی‌متر
  • وزن 1537 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R18
  • چرخ عقب 225/65R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 150 اسب‌بخار
  • گشتاور 205 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.2 ثانیه
  • سرعت 175 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه کراس‌اور جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت (T21)
  • طول 4506 میلی‌متر
  • عرض 1841 میلی‌متر
  • ارتفاع 1740 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2610 میلی‌متر
  • وزن -
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R18
  • چرخ عقب 225/65R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با 7 دنده مصنوعی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 139 اسب‌بخار
  • گشتاور 182 نیوتن‌متر
  • شتاب 12/8 ثانیه
  • سرعت 175 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (T21) - فیس لیفت
  • طول 4506 میلی‌متر
  • عرض 1841 میلی‌متر
  • ارتفاع 1740 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2610 میلی‌متر
  • وزن 1537 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R18
  • چرخ عقب 225/65R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با 7 دنده مصنوعی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 139 اسب‌بخار
  • گشتاور 182 نیوتن‌متر
  • شتاب 12/8 ثانیه
  • سرعت 175 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (T21) - فیس لیفت
  • طول 4506 میلی‌متر
  • عرض 1841 میلی‌متر
  • ارتفاع 1740 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2610 میلی‌متر
  • وزن 1537 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R18
  • چرخ عقب 225/65R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1397
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با 7 دنده مصنوعی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 139 اسب‌بخار
  • گشتاور 182 نیوتن‌متر
  • شتاب 12/8 ثانیه
  • سرعت 175 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (T21) - فیس لیفت
  • طول 4506 میلی‌متر
  • عرض 1841 میلی‌متر
  • ارتفاع 1740 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2610 میلی‌متر
  • وزن 1537 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R18
  • چرخ عقب 225/65R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
283 دیدگاه

Ahmad65(82 روز پیش)

سلام دوستان من تیگو ۵ دارم مدل IE قبلش مگان اتوماتیک داشتم ، خدمتتون عرض کنم بین جک و هایما و تیگو منطقی ترین خرید تیگو است. اول تیگو خیلی آپشن داره ، دوم من استعلام لوازم یدکی های هر ۳ را گرفتم مقایسه کردم ، واقعا تفاوت قیمت زباد بود و مهمتر کیفیت قطعات اصلی تیگو بود ، سوم موتور توربو شارژ که واقعا در ایران با این کیفیت بنزین و قطعات خیلی ریسکه کسی انتخاب کنه پس هایما در ایران گزینه خوبی نیست ، در کل هر ۳ ماشین خیلی خوب هستند و کاملا سلیقه ای میشه خرید کرد ولی یه توصیه دارم ماشینی بخرید که گارانتی بالایی داشته باشه همیشه ماشینتون نو و سالم نیست ، پس اگه خودروتون زیر ۳ سال گارانتی داشت کمی تامل کنید ،

ariamanesh (4 روز پیش)

مگان مدل ۹۰ بهتره یا ام وی ام

Mahdi1984(16 روز پیش)

دوستان سلام من کلا حوصله ی نوشتن نظر ندارم، اما چون وقتی خودم میخوام خرید چالشی داشته باشم از نظرات استفاده میکنم، الان هم در خدمتتون هستم تا تجربیاتم رو بعد از ۱.۵ سال و ۵ مسافرت چالشی بیان کنم. نکته اینکه من لیسانس مکانیک دارم و اطلاعاتم بد نیست، ضمن اینکه هیچ تعصبی هم ندارم... ضمنا... در حد پولی که دادم نقد میکنم نه اینکه با لندکروز قیاس کنم! ۱. ماشین نرم میخواین سدان بخرید... شاسی بلند، نیم شاسی (suv & کراس اور) طبیعت خشکی زیر بند و تکان های بیشتر و همچنین کنترل ضعیف تر عرضی، هندلینگ و فرمان پذیری کمتری دارند که به نسبت پول، برند و نوع خودرو کم و زیاد داره، تیگو ۵ نه خیلی نرمه و نه خیلی خشک، اگر از سدان میخواین تیگو ۵ بخرید قطعا اذیتتون میکنه، اما اگر قبلا این کلاس از خودرو رو داشتین، نرمی خودرو در سطح متوسطه، میتونست نرم تر باشه، در کل قابل قبوله ۲. ظاهرش خوبه و خوب توجه ها رو جلب میکنه ۳.ترمز ها عالیه من مشکلی نداشتم ۴. کیفیت متریال از نظر عمر و دوام خوب بوده، خرابی نداشتم ۵.استهلاک پایین بوده، تا الان خرابی خاص، لقی و سر و صدا برخورد نکردم ۶. موتور ضعیفه و مثلا جاده فیروزکوه پراید براتون دست تکون میده، ترکیب موتور و گیربکس و گشتاور ۱۸۸ نیوتن متری کمه برای ماشین، فیروزکوه دور موتور زیر ۵ نمیومد و اکثرا دنده سنگین ۱ و ۲ میداد، اصلا در شرایط، چالشی تستس نکنید که شرمندتون میکنه، اگر در شرایط شیب های استاندارد جاده ای و در شهر رانندگی میکنید هیچ مشکلی ندارین، الکی دلچرکی نباشین ۷. صدای موتور تو میاد ولی آزار دهنده نیست اصلا و صدای زنجیر گیربکس هم در دور های بالای ۴۰۰۰ گوش نوازتون هستش ۸.صندلیها خوبه، اذیت نشدم ۹.آپشن ها خوبه کسری حس نمیکنید ۱۰. عملکرد کروز خوبه اما اینکه با دکمه بخواین سرعت و کم و زیاد کنید....... خیلی خستس...... روش حساب نکنید ۱۱. مالتی مدیا خوبه ۱۲.مصرف سوخت شهری بالای ۱۳ و جاده حدود ۹ ۱۳.نکته ی مهم و ارزشمند، توربو نیست، توربو نخرید، توربو در هر شکل و حالتی به درد نمیخوره، مخصوصا با بنزین ایران و علی الخصوص ماشین چینی، موستانگ هم بخوام بخرم تنفس طبیعی میخرم، حالا خودتون چراش و تحقیق کنید ۱۴.سرعت ۱۷۰ تا رو میره ۱۵.اگر در این رده قیمتی مثلا ماشین کره ای یا ژاپنی کم کار مدل بالای ۲۰۱۰ و زیر ۱۵۰ هزار تا کار پیدا میکردم به این ترجیح میدادم، اما چون میدونم پیدا نمیشه تیگو ۵ گزینه ی خوبی بوده تا حالا سوالی داشتین بپرسین سعی میکنم یکی دو بار دیگه سر بزنم و جواب بدم

mohsen1982 (8 روز پیش)

سلام تو سربالایی فیروز کوه 100,تا رو راحت میره

RezaGh68(8 روز پیش)

باسلام،من ۳۵ ساله که رانندگی میکنم و انواع ماشینهای ایرانی و خارجی رو داشتم،تیگو ۵ ماشین خوب و بی آزاریه و بنظر من کلا نمره قبولی رو میگیره،اگر توقع نامتعارف نداشته باشید میتونید سالها ازش استفاده کنید وحتی لذت هم ببرید،پاینده باشید.

Mgkgiviv(12 روز پیش)

عالی واقعا بین هایما۷ و جک ۵ تکه درسته موتورش نسبت به اون ماشین ضعیف تر است اما از نظر امکانات و کیفیت و کیفیت موتور از اون ها سر تر

Reza14000(77 روز پیش)

سلام . من یکبار این ماشین رو روندم . خشکی صندلیهاش واقعا رو مخه

Mahdi83913 (73 روز پیش)

پس چرا برا من‌ مشکلی نداره 🤔

علی..... (12 روز پیش)

شما از ماشین شاسی بلند انتظار سدان رو داری همه شاسی بلند ها فنر بندی خشکی دارن

Nima888(36 روز پیش)

اگه میخواین ببینید ترمز این خودرو چه قدرت خوبی داره یکبار با پای چپ پا روی ترمز بذارید و البته قبلش کمربند ایمنی حتما بسته باشه

Sina jsl (21 روز پیش)

شما با ۲۰۶ اتومات هم یه همچین حرکتی بزنی به کابین فشار ناگهانی وارد میشه به دلیل ساختار ترمزهای ماشین اتومات ، لطفاً این حرفها رو بزارید کنار

Mahdi83913 (16 روز پیش)

ترمزش واقعا نسبت به جک و هایما خیلی بهتره هر ۳ تاشو داشتم تو بارون احساس امنیت میکنی ماشین میخابه

MKB(28 روز پیش)

با سلام خدمت دوستان من آمدم اینجا که بدونم صدای موتور تیگو چقدر داخل میاد یا نه که برام متنها جالب شد .. دوستان عزیزی که حتی در سایت اسب بخار و بانک خودرو و ماشین ۳ ...... هم اطلاعات مکانیکی و برقی ندارند و نظراتشون رو توی کل سایتها به مردم تلقین کردند آخه دوست عزیز دنده مصنویی چه صیغه ای هست حد اقل با یک سرچ ساده اول اطلاعاتتون رو تکمیل کنید بعد عنوان کنید CVT ,AT هیچ تفاوتی در ضریب دنده ندارند فقط در مدل CVT ۱ضریب دنده پیوسته هست و در مدل AT ضریب دنده ها ثابت همین خیلی ساده بگم یعنی در CVT ضریب دنده یک مثلا اگه ۱ باشه و ضریب دنده ۲ عدد ۲ باشه موقع تعویض دنده ضریب بین ۱ تا ۲ به یک سرعت ثابت حرکت میکنه تا به ضریب ۲ برسه همین حالا سرعت این حرکت بسته به مکانیزم جعبه دنده و توربین فرق داره به خاطر همین هست که جدیدا CVT ها ۹ دنده شده اند که این زمان و ضریبها کمتر بشه حالا چرا اطلاعات غلط اعلام میشه برای منم حالب بود ضمنا شتاب خودرو هم کاملا به هماهنگی موتور و گریبکس و وزن خودرو ربط داره اون دوستمون هم که گفتند که این چینی ها خیلی بهتر از کارکرده های قدیمی ژاپنی و کره ای هست و باید ببینید از ماشین چی میخواید کاملا درست گفتند و توضیحاتشون بسیار تکمیل و گویا هست

parsa007(30 روز پیش)

سلام من تجربه ی رانندگی با نسخه le ( فول ) این خوردو رو دارم و نظرم این ها هست : به نظرم صندلی یکمی خشک هست و راننده و سرنشینان رو اذیت میکنه همچنین ماشین سواری خشکی دارد و نرم نیست و قابل مقایسه با سدان ها نیست . اگر سواری نرم میخواهید به جای این ماشین ( شاسی بلند هست ) سدان بخرید . ترمز خودرو قابل قبول هست و به خوبی خودرو رو نگه میداره . این ماشین ۵ ستاره ایمنی دارد . شتاب اولیه و ثانویه به نظر من خوب هست ( البته اگر انتظار معقولی داشته باشید ) ، هندلینگ ضعیف هست ولی امکانات خودرو خوب هست ، قیمتش به نظرم با توجه به امکاناتش کاملا معقول هست ، خودرو ظاهر زیبایی دارد ، وسعت دید به جاده هم خوب هست ولی خودرو لذت رانندگی خوبی ندارد . در کل برای یک شاسی بلند اقتصادی خودروی بدی نیست .

VahidReza(90 روز پیش)

سلاپ دوبستان من تا ۵۰۰ تومن دنبال یه ماشین آپشن دار و سریع و باکلاس میگردم بنظرتون بهترین گزینه چیست؟

Mehr12 (88 روز پیش)

هایما s5 هم توربو هم ۱۵۰ اسب بخاره هم سواری بهتر نسبت به تیگو داره

Mahdi83913 (86 روز پیش)

تیگو بگیر کنده ولی از همشون بیشتر اپشن داره فقط یادت نره ک اکسلت یا ie بگیری ک هم از هایما بیشتر اپشن داره هم از جک.خودم برای تنوع هرسه تاشون و داشتم و الان تیگو اکسلنت ۹۶ دارم واقعا ماشین خوبیه رو اسپرت بزاری شتابشم خوبه هایما و جک شتاب بهتری داشتند ولی خب دردسر توربو رو داشتم و عوض کردم.تیگو ۵ مدل ۹۶ تر و تمیز پیدا کنی عالیه واقعا من ک دارم واقعا راضیم

TtttrteeeeeyefTONDRA (48 روز پیش)

هایمان s5 بهتر البته دردسر توربو رو هم باید بپذیری مدل های ۹۶ ۷ پیدا کنی تو این رنج بهترین

Nima888(81 روز پیش)

درود به همه تجربه ۳ ماهه در استفاده از تیگو ۵ تیپ ie خودرو مدل ۹۷ قیمت ۵۳۰ ت خریداری کردم که نسبت به قیمت صفر کارخونه ۲۲۰ت کمتر هست و حتما دسته دو خریداری کنید چون به محض استارت ۵۰ تا ۱۰۰ت از قیمت خودرو کم میشه، برای مقایسه خودرو هم باید دید آدم از خودرو چه انتظاری داره و برای چه منظوری قصد خرید داره و اینکه با همرده های خودش مقایسه بشه. من خودرو رو بعنوان خودروی خانوادگی خریداری کردم و شتاب و سرعت اون در درجه دوم و بعد از جادار و راحت بودنش برام اهمیت داشت. ظاهر خودرو که دیگه مشخص هست و بنظرم از هایما اس ۷ و جک اس ۵ جذاب تره، فضای داخلی جادار هست و ۳ نفر براحتی در صندلی عقب میشینن، در مسافرت ۵ نفره هم به هیچ عنوان با کمبود جا برای چمدان و بار مواجه نشدیم. فضای باز و بزرگی هم در کنار لاستیک زاپاس وجود داره. شتاب خودرو ۱۳ ثانیه هست که خب قطعا نسبت به خیلی از خودروها کندتر هست ولی شتاب اولیه اینطور هست و در شتاب ثانویه و زمانی که سرعت روی ۴۰ ۵۰ باشه خیلی سریع به ۱۱۰ کیلومتر می‌رسید. درباره مصرف سوخت هم باید گفت کاملا بستگی به روش رانندگی شما داره، در صورت فشردن پدال گاز تا انتها و به اصطلاح پر گاز روندن مصرف بالای ۱۰ ۱۱ در شهر و در جاده ۹ هست در صورت مدارا با خودرو و افزایش ملایم سرعت خودرو و نگه داشتن دور موتور زیر ۲۰۰۰، من براحتی در جاده ۵.۵ ۶ و در شهر ۷ ۸ میسوزونم که البته ۲ ماه طول کشید که قلقش دستم بیاد. بهترین حالت رانندگی هم روی اکو هست که چه در جاده های کوهستانی و پر شیب و چه درمسیرهای مستقیم به هیچ عنوان کم نمیاره و ما با ظرفیت کامل بار و مسافر هیچ مشکلی نداشتیم. حالت اسپورت ماشین رو جون دارتر می‌کنه ولی صدای دور موتور و بالارفتن مصرف سوخت آزار دهنده میشه. فضای کنسول کنار دری ها هم جا دار هست و وسایل زیادی میتونین قرار بدید. سیستم کنترل سربالایی و ایستایی هم بسیار خوب و کارا هست. قطعات یدکی خودرو هم معمولا در نمایندگی هست نباشه هم با سفارش اماده میکنند. ایراد این خودرو شتاب اولیه هست که کسی که میخره دنبال شتاب آنچنانی نیست و البته ماشین کندی هم نیست. مورد بعدی صدای موتور در دور موتور بالا هست که کمی تو ذوق میزنه و نبود روشنایی در صندلی ردیف عقب، محل قرارگیری یو اس بی و سمت چپ فرمون محل قرارگیری کنترل دستی آینه های بغل. برای نرم تر شدن خودرو هم حتما از لاستیک هانکوک کره ای استفاده کنین تا از رانندگی لذت بیشتری ببرید. قطعا خودروهای تولید داخلی هیچ کدوم بی عیب نیست و باید ببینیم از خودرو چی انتظار داریم و بنظرم با توجه به امکانات خودرو در برابر معایب اون، در برابر رقبا انتخاب بهتری هست.

Show More