• مشخصات فنی tiggo5luxurysport
  • مشخصات فنی tiggo5luxurysport
  • مشخصات فنی tiggo5luxurysport
  • مشخصات فنی tiggo5luxurysport

مشخصات فنی چری تیگو 5 لاکچری اسپرت سال 1396 - 1400

324 دیدگاه
سال
یکسال پس از عرضه تیگو5 و به‌صورت دقیق‌تر در ابتدای زمستان 95، مدیران‌خودرو همگام با خطوط تولیدی چری در چین، نمونه فیس‌لیفت شده تیگو5 را معرفی کرد که در قسمت ظاهری، تغییر در گرافیک چراغ‌های جلو و طراحی مجدد سپر و درب صندوق عقب از مهم‌ترین تفاوت‌هایش با نسخه‌های قبلی این خودرو بودند. در بحث تجهیزات نیز چندین ویژگی جدید
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فضای کابین
جعبه‌دنده اقتصادی
تجهیزات بیشتر در تیپ‌های IE و IL
بهبود موتور و گیربکس در تیپ TE

نقاط ضعف

فنربندی خشک
کشش در سربالایی
نبود دریچه تهویه عقب
کیفیت ادوات کابین
نفوذ صدای موتور در سرعت بالا

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1396 تا 1397

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 7 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

139 اسب‌بخار

گشتاور

182 نیوتن‌متر

شتاب

12/8 ثانیه

سرعت

175 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (T21) - فیس لیفت

طول

4506 میلی‌متر

عرض

1841 میلی‌متر

ارتفاع

1740 میلی‌متر

فاصله محوری

2610 میلی‌متر

وزن

1537 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

225/65R18

چرخ عقب

225/65R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

گارد و رکاب اسپرت - جلوپنجره رنجرووری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Nesar 21 ساعت پیش
سلام ، به نظر شما بین تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ و تیگو۵ مدل ۱۳۹۹ کدامیک بهتره ؟
پاسخ
0
0
0
مهدینجفیfg 1402/8/16
سلام دوستان من بین تیگو ۵ اکسلنت توربو و x22proدستی موندم بنظرتون کدوم بهتره
پاسخ
1
0
0
preclass1.bama@gmail.com 1402/8/20
نظر شخصی: تیگو 5 اکسلنت توربو هم گیربکس اتوماتیک دارید و هم ماشین جادار تر برای مسافرت. و از دور ماشین لاکچری تر شاید به نظر مردم بیاد
0
0
Dehghanfarsi 1402/8/11
سلام دوستان بین x55و تیگو پنج کدام را پیشنهاد میدید
پاسخ
2
0
0
Siava5h 1402/8/17
ایکس ۵۵ هماهنگی موتور و گیربکسش بهتره و قوای محرکه بهتر از پس اتاق بر میاد.
0
0
alisalami0063@gmail.com 1402/8/14
اگر منظورتون ایکس 55 پرو بله ایکس 55 ارجحیت داره خیلی زیاد
0
0
فرزاداقاسی 1402/6/28
اول اینکه تیگو ۵ مدل اکسلنت فوول ترین نسخه نسبت ب همه مدلاشه گول مانیتور بزرگارو نخورید چون کولر دوالش حذف شده بماند مابقی جریان 🤏 موتور همون موتور ایکس ۳۳ اما گیربکس اپدیت تر ب مراتب بهتری داره اما بازم خنگ ک با ریمپ کردن همه چی درست میشه از طرفی موتور این خودرو تسمه تایمه ن یسری از دوستان امدن گفتن زنجیر و .. تو سر بالایی بخاطر تنفس طبیعی بودن موتور و وزن بالا خودرو بهتر ک تو حالت دستی قرار بگیره ک صدای زوزه گیربکس و خود موتور نشنوید دوستان کلا سربالایی برای خودرو اتومات سمه فضای کابین جادار . صندوقش خوبه ولی از ایکس ۳۳ ب مراتب کوچیکتره و اگه باهاش مدارا بشه حالا حالاها بی دردسر امیدوارم ب دردتون بخوره
پاسخ
0
0
0
Alireza1976a 1402/5/31
من ۲ ساله که تیگو۵ دارم. مدل ۹۴ با ۱۰۰.۰۰۰ تا کارکرد. خیلی از عیوبی که دوستان میگم وجود ندارد. در مورد نرمی، من از ۲۰۷ اتومات رفتم پشت این نشستم. واقعا از ۲۰۷ نرمتر و بیصداتره. (با اینکه ۲۰۷ من فرانسوی و سند دست اول بود) در مورد مصرف بنزینش ، توی جاده ۸.۵ لیتر میخوره و توی شهر ۱۰-۱۱ تا (بر اساس کامپیوتر سفری) در مورد گیربکس ، من بردم نمایندگی تهرانپارس و با ۱۵ تومن تعمیرش کردن (بهم گفتن پمپ قویتر روش گذاشتن ) و تمام ایرادهای گیربکس برطرف شده. نه داغ می‌کنه و نه توی سربالایی کم میاره و نه صدای زنجیر میاد تو. منزل ما کرجه و هر ۲ ماه یه بار میرم شمال و توی هر شرایطی که بگین توی این ۲ سال از جاده چالوس تردد کردم. تاحالا هیچ اذیتی نکرده. به خاطر ارتفاعش تکون عرضی داره که طبیعیه. اما حتی با این تکونها خستگی خیلی خیلی کمتری نسبت به ۲۰۷ داره. نسبت به قیمتش، آپشنهای خوبی داره علی الخصوص مدل بالاهاش . بخاری و کولر خیلی خوبی داره که روشن یا خاموش بودنش تاثیر چندانی روی قدرت ماشین نداره . قیافه اش خوبه و جلب توجه می‌کنه ( مال من قهوه ایه و جلو پنجره لندروری روشه) و پا رو خیلی خوب میخوره !!! با توجه به وزنش و ابعادش ، ماشین تیز و چابکی نیست اما اگه دنده رو بزارین روی دستی ،جوابه. چراغهای ماشین من معمولیه (لنز نداره) اما پرتاب نور خیلی خوبی داره. صندلی هاش قابل مقایسه با ماشینهای ایرانی نیس و خیلی نرمه. جای پای عقبش خوبه. چرم صندلی ها و فرمون ، مثل روز اولشه و پوسته نشده و خط و خش ندارد اما قسمت های براق طوسی رنگی که توی ماشین وجود داره ، خط و خش داره. اگر بخوام با پولی که داشتم دوباره ماشین انتخاب کنم بازهم همین رو میخرم اما سعی میکنم یه چیزی بزارم روش و توربوی همین تیگو۵ روبخرم.چون واقعا ازش راضی ام و بعید می‌دونم با پول این، ماشین بهتر و بی آزارتری نصیبم بشه. یه چیزی هم بگم و تموم کنم. من ۵۰ سالمه و خوره ی موسیقی هستم. به ضبطش بدون هیچ تبدیلی آمپلی فایر وصل میشه و با تعویض باندهاش با کامپوننت و خرید یه ساب ،صدای خیلی خوبی میتونید ازش بگیرین
پاسخ
1
0
0
Alireza1976a 1402/6/9
حق با دوستمونه هر ماشینی رو باید با همقیمت و هم کلاسش مقایسه کرد با پول این ماشین باید یکی از ماشینهای ایران خودرو رو بخرین من که واقعا ازش راضی ام هزینه های تعمیراتی هم هم اندازه ماشینهای ایران خودرو هست و و چون موتورش از سال ۹۰ داره تولید میشه همه چیش توی بازار هست و تعمیرکار وارد خیلی زیاد داره و لوازمش با ماشینهای دیگه مشابهه به عنوان مثال من وایر شمع و شمع پراید انداختم روش !!!! و داره مثل بنز کار می‌کنه 😂
0
0