مشخصات فنی فوتون تونلند 2.4 لیتر سال 1393 - 1400
سال
بازار خودروهای تجاری سبک ایران تشنه حضور پیکاپهای دوکابین و حتی تک کابین سایز بزرگ است. در واقع وانتبارهایی که بتوانند نقش تویوتا هایلوکس را البته با قیمتی بسیار ارزانتر ایفا کنند، قطعا موفق میشوند. شرکتهای بسیاری قصد داشتند در این بازار خاص ورود کنند اما هرکدام به بهانهای از بازی بیرون رفتند. شاید موفقترین تلاش برای این موضوع، پروژه
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
موتور دیزلی کامینز
موتور بنزینی یورو5 مشترک با ساوانا
موتور بنزینی یورو4 مشترک با آمیکو آسنا
بهبود کابین و آپشنها در مدل یورو5
نقاط ضعف
عرضه محدود
راحتی صندلیهای عقب
خدمات پس از فروش
حساسیت پیشرانه دیزلی به کیفیت سوخت
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1393 تا 1398مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل 3 حالته با محدودکننده لغزش (LSD)گیربکس
6 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر یورو4 (4G69)حجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
130 اسببخارگشتاور
210 نیوتنمترشتاب
18 ثانیهسرعت
140 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
10.8 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ بزرگنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
5310 میلیمترعرض
1880 میلیمترارتفاع
1870 میلیمترفاصله محوری
3105 میلیمتروزن
1895 کیلوگرمحجم باک
76 لیترچرخ جلو
265/70R16چرخ عقب
265/70R16سایر ویژگیها
رینگ 265/65R17 سفارشی - ظرفیت بار تا 925 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - MP3 - CD - AUX - OTGسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Pejman2010 1401/4/12
من نظراته دوستانو دیدم بعضیا خوب میگن ازش بعضیا بد میگن من میخام بخرم موندم چکار کنم پشیمون نشم
پاسخ
0
1
0
Mofi534 1401/1/2
ایسوزو دی مکس خیلی از این ماشین بهتره خیلی خیلی
طراحی جنرال موتورز به گواهی سواری طراحی بدنه و نوع طراح شاسی و ساخت ژاپن خودتان بفهمید چه چیز وحشتناکیه تو شتاب و قدرت و هندلینگ از تمام وانت های ایران بالا تره
معایبش هم اینکه که دردسر تو تعمیر که خیلی کم نیاز به تعمیر پیدا می کنند
پاسخ
0
0
0
Alireza021 1400/12/1
سلام دوستانی که دیزلی داشتن ایا با توجه به کیفیت سوخت ما جواب میده موتورش؟ سوزنها زود خراب نمیشه؟
پاسخ
0
0
0
Golestane 1400/10/8
خیلی ماشین خشک و بدون قدرتی هست از نظر امکانات سالن وصندلی واقعاًمن از بیست بهش صفر میدم من که اصلا راضی نیستم اسنا خیلی بهتر از این هستش ولی هیچ ماشینی هایلوکس نمیشه
همیشه باید 500کیلو بار داخلش باشه تا بشه باهاش رانندگی کنی وگرنه ازکمر میندازه ادمو سرنشین عقب که هیچ راهت نیست
پاسخ
1
0
0
YAMAHAONAHA 1402/10/17
آخه قربان قد وبالات،هستندافرادی که با نظرمثبت من وشما اقدام به خرید میکنند.یا برعکس بخاطر نظرات منفی پشیمان میشنداز خرید.فارغ از درست و غلط بودن این اخلاق،بهترنیست کمی حرفه ای تر نظربدیم ودیگران رو سردرگم نکنیم؟امکانات سالن وصندلی هم شد ایراد گرفتن؟یه ایراد فنی بگیر از ماشین ،یه توضیح درست و درمون بده براش!ازطرفی وانت جماعت واسه سرنشین عقب خیلی راحتی ندارند.130 اسب هم فکرنکنم کم باشه .هایلوکس 164اسبه.
0
1
srsf313 1400/7/3
من سری اولثبت نامی دیزل رو تحویل گرفتم و مدت کوتاهی دستم بود بنزینیش رو هم دوستان دارن ...
هایلوکس اتاق قدیم مدل ۲۰۱۵ رو هم تقریبا مدتی داشتم...
واقعا نسبت به قیمتی که الان میخوای هزینه کنی و هایلوکس یا مثلا آمیکو و یا این جک های تی ۸ رو بخری من خودم به شخصه دیزل صفر این ماشین رو ترجیح میدم هم رخ بهتری داره(طراحی ماشین های آمریکایی) هم موتور پر قدرت تر و کم استهلاکی رو داره ...
داخل اتاقش هم برای سرنشینان نرم تر و بزرگ تر هست...
پاسخ
0
1
2