• مشخصات فنی tunland2.4l
  • مشخصات فنی tunland2.4l
  • مشخصات فنی tunland2.4l
  • مشخصات فنی tunland2.4l
  • مشخصات فنی tunland2.4l

مشخصات فنی فوتون تونلند 2.4 لیتر سال 1393 - 1400

48 دیدگاه
سال
بازار خودروهای تجاری سبک ایران تشنه حضور پیکاپ‌های دوکابین و حتی تک کابین سایز بزرگ است. در واقع وانت‌بارهایی که بتوانند نقش تویوتا هایلوکس را البته با قیمتی بسیار ارزان‌تر ایفا کنند، قطعا موفق می‌شوند. شرکت‌های بسیاری قصد داشتند در این بازار خاص ورود کنند اما هرکدام به بهانه‌ای از بازی بیرون رفتند. شاید موفق‌ترین تلاش برای این موضوع، پروژه
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

موتور دیزلی کامینز
موتور بنزینی یورو5 مشترک با ساوانا
موتور بنزینی یورو4 مشترک با آمیکو آسنا
بهبود کابین و آپشن‌ها در مدل یورو5

نقاط ضعف

عرضه محدود
راحتی صندلی‌های عقب
خدمات پس از فروش
حساسیت پیشرانه دیزلی به کیفیت سوخت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1393 تا 1398

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با محدودکننده لغزش (LSD)

گیربکس

6 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر یورو4 (4G69)

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

130 اسب‌بخار

گشتاور

210 نیوتن‌متر

شتاب

18 ثانیه

سرعت

140 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

10.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

5310 میلی‌متر

عرض

1880 میلی‌متر

ارتفاع

1870 میلی‌متر

فاصله محوری

3105 میلی‌متر

وزن

1895 کیلوگرم

حجم باک

76 لیتر

چرخ جلو

265/70R16

چرخ عقب

265/70R16

سایر ویژگی‌ها

رینگ 265/65R17 سفارشی - ظرفیت بار تا 925 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - MP3 - CD - AUX - OTG

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Pejman2010 1401/4/12
من نظراته دوستانو دیدم بعضیا خوب میگن ازش بعضیا بد میگن من میخام بخرم موندم چکار کنم پشیمون نشم
پاسخ
0
1
0
Mofi534 1401/1/2
ایسوزو دی مکس خیلی از این ماشین بهتره خیلی خیلی طراحی جنرال موتورز به گواهی سواری طراحی بدنه و نوع طراح شاسی و ساخت ژاپن خودتان بفهمید چه چیز وحشتناکیه تو شتاب و قدرت و هندلینگ از تمام وانت های ایران بالا تره معایبش هم اینکه که دردسر تو تعمیر که خیلی کم نیاز به تعمیر پیدا می کنند
پاسخ
0
0
0
Alireza021 1400/12/1
سلام دوستانی که دیزلی داشتن ایا با توجه به کیفیت سوخت ما جواب میده موتورش؟ سوزنها زود خراب نمیشه؟
پاسخ
0
0
0
Golestane 1400/10/8
خیلی ماشین خشک و بدون قدرتی هست از نظر امکانات سالن وصندلی واقعاًمن از بیست بهش صفر میدم من که اصلا راضی نیستم اسنا خیلی بهتر از این هستش ولی هیچ ماشینی هایلوکس نمیشه همیشه باید 500کیلو بار داخلش باشه تا بشه باهاش رانندگی کنی وگرنه ازکمر میندازه ادمو سرنشین عقب که هیچ راهت نیست
پاسخ
1
0
0
YAMAHAONAHA 1402/10/17
آخه قربان قد وبالات،هستندافرادی که با نظرمثبت من وشما اقدام به خرید میکنند.یا برعکس بخاطر نظرات منفی پشیمان میشنداز خرید.فارغ از درست و غلط بودن این اخلاق،بهترنیست کمی حرفه ای تر نظربدیم ودیگران رو سردرگم نکنیم؟امکانات سالن وصندلی هم شد ایراد گرفتن؟یه ایراد فنی بگیر از ماشین ،یه توضیح درست و درمون بده براش!ازطرفی وانت جماعت واسه سرنشین عقب خیلی راحتی ندارند.130 اسب هم فکرنکنم کم باشه .هایلوکس 164اسبه.
0
1
srsf313 1400/7/3
من سری اولثبت نامی دیزل رو تحویل گرفتم و مدت کوتاهی دستم بود بنزینیش رو هم دوستان دارن ... هایلوکس اتاق قدیم مدل ۲۰۱۵ رو هم تقریبا مدتی داشتم... واقعا نسبت به قیمتی که الان میخوای هزینه کنی و هایلوکس یا مثلا آمیکو و یا این جک های تی ۸ رو بخری من خودم به شخصه دیزل صفر این ماشین رو ترجیح میدم هم رخ بهتری داره(طراحی ماشین های آمریکایی) هم موتور پر قدرت تر و کم استهلاکی رو داره ... داخل اتاقش هم برای سرنشینان نرم تر و بزرگ تر هست...
پاسخ
0
1
2