پژو ‏207

دیدگاه

هرچند از اواخر سال 94، ایران خودرو ثبت‌نام 207 جدید را آغاز کرد اما اولین سری آن در مدل 95 بدست مشتریانش رسید. 207 نیوفیس به لحاظ ظاهری تنها در فرم چراغ‌ها (اضافه‌شدن دی‌لایت) و طراحی مجدد آینه‌های جانبی‌اش (اضافه‌شدن راهنمای LED) با سری اول 207 متفاوت است. درون کابین نیز یک مانیتور لمسی (با دوربین و نویگیشن) به بالای کنسول اضافه شده، سیستم صوتی تغییر کرده و به هندزفری مجهز شده، فرمان دارای دکمه‌های کنترلی است و اهرم تنظیم سیستم صوتی نیز در زیرفرمان دیده می‌شود. اما ایران خودرو از پاییز 97، «رینگ آلومینیومی» و «کروز کنترل» را از تجهیزات استاندارد 207 دنده‌ای و همچنین «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد 207 اتومات حذف کرد. همچنین از ابتدای سال 99 نیز آپشن جدید «فرمان برقی» نیز برای خریداران پژو 207 هاچبک، قابل سفارش شد. ایران خودرو همچنین از نیمه دوم سال 99، پژو 207 هاچبک پانوراما را به بازار فرستاد؛ خودرویی که هم در نسخه دنده‌ای و هم در نسخه اتومات عرضه شده است. نکته جالب اینجاست که ایران خودرو در 207 هاچبک سقف پانوراما، «ترمز عقب دیسکی» را هم سفارشی کرده درحالیکه در 207 هاچبک سقف فلزی، ترمزهای جفت دیسکی بصورت استاندارد هستند. بنابراین برای خریداری 207 هاچبک پانوراما دنده‌ای، باید چک کنید و ببینید آیا چهار آپشن «فرمان برقی»، «رینگ آلومینیومی»، «کروزکنترل» و «ترمز عقب دیسکی» روی خودروی موردنظرتان نصب شده یا خیر.

ادامه...