هرچند از اواخر سال 94، ایران خودرو ثبت‌نام 207 جدید را آغاز کرد اما اولین سری آن در مدل 95 بدست مشتریانش رسید. 207 نیوفیس به لحاظ ظاهری تنها در فرم چراغ‌ها (اضافه‌شدن دی‌لایت) و طراحی مجدد آینه‌های جانبی‌اش (اضافه‌شدن راهنمای LED) با سری اول 207 متفاوت است. درون کابین نیز یک مانیتور لمسی (با دوربین و نویگیشن) به بالای کنسول اضافه شده، سیستم صوتی تغییر کرده و به هندزفری مجهز شده، فرمان دارای دکمه‌های کنترلی است و اهرم تنظیم سیستم صوتی نیز در زیرفرمان دیده می‌شود. اما ایران خودرو از پاییز 97، «رینگ آلومینیومی» و «کروز کنترل» را از تجهیزات استاندارد 207 دنده‌ای و همچنین «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد 207 اتومات حذف کرد. همچنین از ابتدای سال 99 نیز آپشن جدید «فرمان برقی» نیز برای خریداران پژو 207 هاچبک، قابل سفارش شد. ایران خودرو همچنین از نیمه دوم سال 99، پژو 207 هاچبک پانوراما را به بازار فرستاد؛ خودرویی که هم در نسخه دنده‌ای و هم در نسخه اتومات عرضه شده است. نکته جالب اینجاست که ایران خودرو در 207 هاچبک سقف پانوراما، «ترمز عقب دیسکی» را هم سفارشی کرده درحالیکه در 207 هاچبک سقف فلزی، ترمزهای جفت دیسکی بصورت استاندارد هستند. بنابراین برای خریداری 207 هاچبک پانوراما دنده‌ای، باید چک کنید و ببینید آیا چهار آپشن «فرمان برقی»، «رینگ آلومینیومی»، «کروزکنترل» و «ترمز عقب دیسکی» روی خودروی موردنظرتان نصب شده یا خیر. از اواخر بهار 1400 نیز ایران خودرو، سیستم مالتی‌مدیای 207 را به‌روزسانی کرد و قابلیت جدید MirroLink را برای اولین‌بار به آن افزود؛ قابلیتی که به شما این امکان را می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS موبایل‌تان، در مالتی‌مدیا 207 نیز استفاده کنید. به دلیل اضافه‌شدن «میرور لینک»، دو ویژگی قدیمی یعنی دی‌وی‌دی پلیر و نویگیشن آفلاین نیز از مالتی‌مدیای جدید 207 حذف شده است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت
    • مصرف سوخت
    • فرمان برقی سفارشی (از 99 به بعد)
    • تجهیزاتی بیشتر از 207 سری اول
    • عملکرد بهتر جعبه‌دنده دستی نسبت به 206 تیپ 5
  • نقاط ضعف
    • پایداری در پیچ‌های تند
    • کیفیت غربیلک فرمان
    • قیمت قطعات یدکی
    • عملکرد جعبه‌دنده اتومات (مشابه 206 تیپ 6)
    • سفارشی شدن رینگ آلومینیومی (از پاییز 97 به بعد)
    • سفارشی شدن کروز کنترل در مدل دنده ای (از پاییز 97 به بعد)
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل سفارشی
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1395 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1096 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1096 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل سفارشی
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

229 دیدگاه

VahidReza(38 روز پیش)

دوستان من قبلاً ماشینم مزدا ۳ بود پدرم مشکل مالی داشتن مجبور شدم بخاطرش ماشینم رو بفروشم الان تازه دانشگاه و سربازی تموم شده و اوضاعم بهتر شده می‌خوام یه ماشین برای خودم بگیرم تو رنج سیصد و پنجاه تومن یه ماشین خوب پر شتاب و نرم می‌خوام که تعلیق خشکی نداشته باشه و پایداریش خوبه تو این رنج چه پیشنهادی دارید؟ ممنون میشم بگید 🌹

Ali130 (32 روز پیش)

ماکسیما کاکرکرده

68Sami (28 روز پیش)

به نظر من ماشین صفر بردار. ماشین کارکرده با این پول تمیز و کم کار گیرت نمیاد. یه ماشین ده سال که دو سالم خودت سوار شی بعدش تو فروش اذیت میشی

Rezath (25 روز پیش)

برادر با 350 تومن ماکسیما جنازه میدن

Rezath (25 روز پیش)

بسترن بگیر

mahf (19 روز پیش)

بنظر من برو یدونه تندر 90 بگیر امنیت خیلی بالایی داره پر قدرت هست و مثل تراکتور سر بالایی میره، بخاطر همین تندر 90 بگیر

King19 (19 روز پیش)

با 350 میلیون تومان دو یا سه سال پیش میشود یه چیزی خرید ولی درشرایط فعلی خودروهای صفر مثل 207 و یا خودروهای با کارکرد حداکثر دوسال مثل ال90 و پارس تندر بهترین گزینه ها هستند درضمن هزینه نگهداری هم حساب کن

Ronak (18 روز پیش)

استپ وی دنده ای بگیر ده سال خیالت راحته از بابت کیفیت و دوام فنی

..Amir (4 روز پیش)

اوقات بخیر همون مزدا ۳ مجدد بگیر

Alirezako(52 روز پیش)

سلام یه سوال داشتم.مدل اتومات گیربکسش چطوره خوبه؟ از لحاط دوام واستهلاک و به لحاظ تقه زدن و... لطفا چیزایی که درباره گیربکس اتومت ۲۰۷ میدونید بگید ومنو راهنمایی کنید.

Neema (28 روز پیش)

زیر ۱ میلیارد تومن گیربکس اتوماتیک رو فراموش کن

mahf (26 روز پیش)

این دوست گفت زیر 1 میلیارد منظورش چی بود؟ و اینکه گفت اتوماتیک را فراموش کن اتفاقا اتوماتیک خیلی خوبی هست و تو 207 هم خوبه

none (25 روز پیش)

در جواب neema چینی هایی مثل جک اس ۵ گیربکس خوبی دارن خوب منظورم مثل پورشه نیست ولی معقوله و تقه نمی ندازه ولی ماشین هایی توی رنج ۲۰۷ واقعا گیربکسشون خوب نیست اگه به دنبال شتاب باشین

Ronak (18 روز پیش)

ماشین های زیادی داشتم و سوارشدم ودارم گیربکس اتومات در خودروهایی مثل ۲۰۷ و برلیانس و اچ سی کراس بدتر از گیربکس دنده ای عمل میکنه مثلآ کیفیت رانندگی استپ وی دنده ای خیلی بهتر از ۲۰۷ اتومات، برلیانس اتومات ، اچ سی کراس اتومات و لیفان ایکس شصت اتوماته. گیربکس اتومات جک اس۵ در حد خودش قابل قبوله. گیربکس اتومات رنو کپچر خوبه .گیربکس اتومات پژو۲۰۰۸ خوبه وبه قول دوستمون خودروهای بالای یه میلیارد گیربکس اتومات مطمئنی دارند.در رنج قیمتی ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون آفرود استپ وی دنده ای باورنکردنیه.

mahf (16 روز پیش)

ronak جان صدرصد رنو یعنی کیفیت و عالی هست چه اتوماتیک و دنده ای و ایکنه دنده ای ساندرو استپ وی 425 میلیون هست من نمدونم شما با کدوم دوره میگید و اتوماتیکش هم 485 میلیون هست

Milinouri (15 روز پیش)

کلا گیربکس al4 گیربکس بروزی نیست، تقه زیاد میزنه مخصوصا بعد از اینکه تو ترافیک باهاش حرکت کنی، انتظار معکوس کشیدن دقیق رو هم نداشته باش، اگه ماشین اتومات تو این رنج قیمت میخوای و صرفا عملکرد گیربکسش برات مهمه و نه قیافه ماشین گیربکس ساندرو عملکرد بهتری داره. گیربکس ساندرو هم al4 هست ولی با یه مقدار تغییرات تو اجزای گیربکس و یه بروزرسانی نرم افزاری مشکلات گیربکس al4پژو ۲۰۷ نداره، البته اگه سراغ ماشین چینی هم بخوای بری گیربکسهای برلیانس سری ۳۰۰ ساخت کمپانی هیوندای پاورتک و اچ ۳۰کراس ساخت کمپانی آیسین هستن و عملکرد قابل قبولی دارن

Roobin (10 روز پیش)

تو این رنج قیمت گیربکس اتوماتو بیخیال شو ویه استپ وی دنده ای کارکرده بخر خیلی بهتر از گیربکس اتوماتها در این رنج قیمتیه. صفرای استپ وی دنده ای گرونن. اما اگه میتونی بخری دیگه بهتر.

..Amir (4 روز پیش)

سلام. گیربکس ۲۰۷ و ساندرو یکی هستن، منتهی در ۲۰۷( البته بنده فرانسوی‌رو اطلاع دارم) شتاب بیشتر و کمی تعویض دنده‌ها محسوس هست اما در گروه رنو شتاب کمتر و تعویض دنده‌ها نامحسوس. که اگه خیلی حساس باشید صفحه ساعت al4 قابل تنظیم هست. و در نهایت گیربکس al4 با ایسیو زیمنس باهوش‌تر و معکوس‌های هوشمندانه‌تری انجام میده.

@ mahan(337 روز پیش)

با سلام - 207 قابل قیاس با ساندرو به خصوص استپ وی نیست - کیفیت قطعات ، دوام فنی ، استهلاک کم و سواری لذت بخش این کجا و آن کجا - 207 یک بزک شده تو خالی و پوشالیه که روز به روز افت کیفیت داره

none (41 روز پیش)

می دونی ترمز عقب ساندرو کاسه ایه؟

none (40 روز پیش)

استپ وی خیلی گرون تره

Roobin (9 روز پیش)

دوست عزیز قیمت استپ وی هم با ۲۰۷ قابل قیاس نیست. استپ وی دنده ایش از دویست وهفت اتومات گرونتره خب معلومه که باید بهتر باشه.

King19(26 روز پیش)

سلام دوستان لطفا راهنماییم کنید میان سه نوع خودرو ماندم کدام را بخرم پژو ۲۰۷ دنده ای صفر مدل ۹۹ سفید پارس تندر مشکی مدل ۹۷ مولتی مدیا کارکرد ۱۱۰۰۰ ساندرو ۹۶ دنده ای کارکرد ۳۷۰۰۰ لطفا راهنمایم کنید

Ilia98 (12 روز پیش)

به نظرم اگه آپشن و صفر بودن برات مهمه و با کیفیت نسبتا پایین و تعلیق خشک مشکلی نداری ۲۰۷ بگیر، ولی اگه واست نرمی و کم استهلاکی و کیفیت بالا مهمه و ال نود یا ساندرو بگیر.

Mohamad64(585 روز پیش)

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من تو رنج 160 میلیون بین آریزو 5، برلیانس اتومات، 207، ال90 موندم خواهش میکنم صادقانه جواب بدید

نحلا (560 روز پیش)

دومورد اول رو فراموش کن .اما در مورد ۲۰۷ و ال نود ببین فنی برات مهمه فقط یا هم فنی و اپشنال بودن اونوقت تصمیم بگیر.خب ال نود و خانواده اش از لحاظ فنی و موتوری خر کار هستن .اما ۲۰۷ ظاهر و اپشنداره فنیش هم بگیر نگیر شانسیه ...البته ایرادات حزیی داره اما قابل حل .خودم ۲۰۷ دارم خیلی ام راضی ام

یه ناشناس (430 روز پیش)

دوست عزیز شما میتونی این چند تا ماشین یعنی برلیانس اتومات و ۲۰۷ و ال نود رو کنار هم بزاری ولی آریزو ۵ رو نمیتونی مگر اینکه شما داری آریزو ۵ معمولی رو میگی که اگه معمولی هم در واقع باشه باز هم این مقایسه درست نیست

محسن م (415 روز پیش)

اولویت به نظر من تو این سگمنتهایی که میگید به ترتیب 1-از خانواده رنو (استپ وی اتوماتیک) 2-برلیانس فقط کراس 3-پژو 207 اتوماتیک به ترتیب ایناهایی که میگم رو روش فکر کنید برلیانس کراس البته از همش پر آپشن تره ولی موقع فروش زیاد تو سر مال میزنن از نظر قیمتی هم بترتیب از شماره 1 بیشترین قیمت و شماره 3 کمترین قیمت

Haabadi (43 روز پیش)

ببین دو مورد اول که ول کن که بدبختت میکنن ولی بین ۲۰۷ و تندر ۹۰ مونده سلیقه. اگه خانواده هستی یا از ماشین های بی دردسر میخوای تندر ۹۰ بگیر عشق کن با ۲۰ ملیون هم چند تا آپشن نصب کن دیکه راحت. ولی اگه جوانی و قیافه برات مهمه ۲۰۷ بگیر

AR7 (32 روز پیش)

از نظر کیفیت و استهلاک ال نود از همشون سره

Tycjg (26 روز پیش)

سلام آریزو بزار کنار بنظرم ۲۰۷ مدل ۹۵ بگیر چون ال نود هندلیگ ضعیفی داره و امکانات کمی داره

mahf (26 روز پیش)

سلام دوست عزیز، ببین به این دوستان بی احترامی نشه ولی احتمال داره که اونا به من نظر منفی بدن، ببین اریزو 5 که نمیتونی بخری اگه یدونه تصادفیش را سراغ بیاری، برلیانس هم ول کن تو دست خودت میمونه، خب 207 اگه یک لکه رنگ داشته باشه مدل 96 میشه، تندر 90 هم مدل 92 یا 91 میشه، تندر 90 ماشین عالی هست استحکام عالی پر قدرت تو 10 ثانیه 100 تا را پر میکنه، ولی نه اگه جوانی 207 بردار،اما به تندر 90 نمیرسه

Ilia98 (12 روز پیش)

امیدوارم خودرویت را خریده باشی چون الان با ۱۶۰ میلیون کوییک میدن:)

Arminam(430 روز پیش)

من نمیدونم چرا اونایی که تا حالا پشت 207 نشستن میان نظر میدن اخه دانگ فنگ (دنگو فنگ ) کجاش از ۲۰۷ بهتره کلا ماشینای چینی هیچ ارزشی برای خرید نداره اوناییم که میگن شتاب خوبی نداره خب از اتومات نباید شتاب خوبی انتظار داشت مشکل ما ایرانیا اینه فقط حرق میزنیم و طرز برخورد با ماشین اتوماتو اصلا بلد نیستیم بعضیام خیلی جالبن گیربکس این ماشینو با گیربکس یه ماشین کره ای که قیمتش حداقل 3 برابر این ماشینه مقایسه میکنن که واقعا جای تاسف داره 207 اتومات اگه خوب بهش برسی و ازش انتظارات الکی نداشته باشی کلی برات کار میکنه بدون هیچ مشکلی از خیلی از ماشینای چینیم بهتره من خودم یه اتومات مدل 90 دارم که باهاش کارای روزانرو انجام میدم تا حالا هیچ مشکلی برام نداشته از اولشم دست خودم بوده یاعلی

Haabadi (43 روز پیش)

چینی رو کلا ول کن یه بار من اریزو ۵ گرفتم منو بدبخت کرد کافیه.سمت چینی نرو.خداییش هر روز تو تعمیر کار بودم .

AR7 (32 روز پیش)

شش ساله جک اس فایو سوارم و هیچ مشکلی برام به وجود نیاورده فقط روغن و بنزین و تازگیا گاز کولر. بعد از این همه کار کردن هنوز پرشتابه و تازه نفس. احتمالا چینی هایی که شما دیدی اونطوری بودن

Tycjg (26 روز پیش)

جواب اونی که گفت آریزو بدبختش کرده من‌۲ساله ام وی ام x22دارم که ماشین خوبیه دنده ای گرفتم تنها مشکلش اینه که سپر عقبش چون کاملا پلاستیکی هست زود آسیب میبینه و باید کل سپر بندی در بیاری و یک‌ مشکل دیگش کشش هست که همین قدرت ۲۰۷داره ولی ۲۰۰کیلو سنگین تره من موندم چرا چین الکی ملشینش سنگین میکنه

shahram56(461 روز پیش)

سلام دوستان من یه ۲۰۷ دنده صفر گرفتم دوربین دید عقبش قطعی وصلی داره توی اولین دنده عقب گرفتن کار می‌کنه بعد قطع میشه کسی از عزیزان می‌دونه جریان چیه؟

none (40 روز پیش)

والا دنا پلاسم این شکلیه

Ali130 (32 روز پیش)

قطعی داره! مشکل از سیم کشیشه

Drivetest(726 روز پیش)

سلام دوستان من حدود یک سال ۲۰۷ مدل ۹۷ دنده خشک داشتم. اوایل بسیار عالی و راضی کننده بود از همه نظر (شتاب و نرمی و راحتی داخل کابین) ولی به مرور با رفتو امد در جاده تمام معادلات عوض شد . ماشین به قدری خشک و غیر قابل تحمل شده بود که توی دو روز فروختمش . در کل ماشین خوبیه برای یک سال اول. ولی ماشین دائم کار نیست از هیچ نظر فقط داخل شهر ممنون از سایت باما

farzadslr (723 روز پیش)

کاملاااا درسته... اوایل اونقده آدم ازین ماشین خوشش میاد که نگو.... یمقدار که کار میکنه به مرور ایرادات خودشو نشون میده..... سروصدا خشکی تعلیق مشکلات برقی کوبش تو محور جلو و بویژه عقب و مشکلات سروصدا تو جعبه فرمون..... از من میشنوین بجای این ماشین دانگ فنگ بگیرین حالشو ببرین.... هم اتوماته اونم اتومات خوب هم اینکه اصلا افت نمیکنه ماشین کیفیتش

Saied (678 روز پیش)

دوست عزیز، جسارت نباشه ولی گمان میکنم شما با سرعت از دست انداز ها و رمپها رد شدی و زدی پدر ماشین و جلوبندی و کمک فنرهارو درآوردی. خدا به داد اون بدبختی برسه که ماشین رو دوروزه انداختی بهش. بعضیا فکر میکنن یه ماشین پرشتاب که دستشونه باید با سرعت از همه دست انداز ها و چاله چوله ها رد بشن و اصلا مراعات نمیکنن. مخصوصا بعضی از راننده های حومه تهران مانند اسلامشهر و جاده ساوه و شهریار و اونجاها که یعنی دیوانه وار و مثل بدلکاران رانندگی میکنن من هروقت می‌خوام ازونورا رد بشم صدقه میدم و نذرونیاز میکنم که سالم برگردم خونه

Hossein_turbo (673 روز پیش)

سلام دوست عزیز من تقریبا یک سال و نیمه ۲۰۷ دنده ای دارم خدا شاهده جز روغن و لوازم مصرفی چیزیرو عوض نکردم از نظر من بهترین ماشین ایرانیه چون اولا موتورش خیلی با دوامه دوما قیافشم خیلی قشنگه اما خداییش بگم رعایت کردم دست انداز هارو اروم رد شدم تو چاله چوله نزدم خلاصه من خیلی راضیم

none (40 روز پیش)

فکر کنم ماشینو بد نگه داشتی

Shayn (38 روز پیش)

پسر خوب شما ظاهرا از ماشین درست استفاده نکردی و سرویس هارو انجام ندادی ضعیف تر از این ماشین ها هم با سرویس درست مشکی پیش نیومده براشون حتی ام و ام ۱۱۰ سه سیلندر سری اول

داني(472 روز پیش)

با سلام من ٢٠٧ اتومات دارم كه صفره بعد از يكم رانندگي كه خاموشش ميكنم و دوباره بعده حدود ده دقيقه اينا روشنش ميكنم امپر ابش خيلي بالا نزديكه نقطه ي قرمزه البته بعدش فن روشن ميشه پايين مياد ميخوام بدونم همشون اينجوريه ؟

۲۰۷ (435 روز پیش)

بله ۲۰۷ کلا همین جودیه وقتی فن روشن میشه آمپرش میاد پایین

none (40 روز پیش)

همیشه همیجوریه روشن که میشه امپر میره بالا بعدش میاد پایین

jds(341 روز پیش)

حاجي يكي بگه مدل ٩٩ اين ماشينو گرفتم يكم راه ميري داغ ميشه متور انگار توش مواد مذابه كاپوت بره بالا اتيشه متوره ماشين طبيعيه يا مشكل داره

آی هان (337 روز پیش)

دوست عزیز به خاطر پایین بودن کیفیت آلیاژهای به کاررفته است که گریبانگیر اکثر خودروهای داخلی سازی شده و تولید داخل خواهد بودوقتی ماشین داغ میکنه این آلیاژها به علت پایین بودن کیفیت مشکلاتی رو نه تنها واسه ۲۰۷ بلکه دنا پلاس و سمند سورن و پرشیا و پژو و تولید داخلیا بوجود خواهد آورد

none (41 روز پیش)

موتور tu5 همینه کلا پژو موتورهاش خیلی گرما

Show More