هرچند از اواخر سال 94، ایران خودرو ثبت‌نام 207 جدید را آغاز کرد اما اولین سری آن در مدل 95 بدست مشتریانش رسید. 207 نیوفیس به لحاظ ظاهری تنها در فرم چراغ‌ها (اضافه‌شدن دی‌لایت) و طراحی مجدد آینه‌های جانبی‌اش (اضافه‌شدن راهنمای LED) با سری اول 207 متفاوت است. درون کابین نیز یک مانیتور لمسی (با دوربین و نویگیشن) به بالای کنسول اضافه شده، سیستم صوتی تغییر کرده و به هندزفری مجهز شده، فرمان دارای دکمه‌های کنترلی است و اهرم تنظیم سیستم صوتی نیز در زیرفرمان دیده می‌شود. اما ایران خودرو از پاییز 97، «رینگ آلومینیومی» و «کروز کنترل» را از تجهیزات استاندارد 207 دنده‌ای و همچنین «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد 207 اتومات حذف کرد. همچنین از ابتدای سال 99 نیز آپشن جدید «فرمان برقی» نیز برای خریداران پژو 207 هاچبک، قابل سفارش شد. ایران خودرو همچنین از نیمه دوم سال 99، پژو 207 هاچبک پانوراما را به بازار فرستاد؛ خودرویی که هم در نسخه دنده‌ای و هم در نسخه اتومات عرضه شده است. نکته جالب اینجاست که ایران خودرو در 207 هاچبک سقف پانوراما، «ترمز عقب دیسکی» را هم سفارشی کرده درحالیکه در 207 هاچبک سقف فلزی، ترمزهای جفت دیسکی بصورت استاندارد هستند. بنابراین برای خریداری 207 هاچبک پانوراما دنده‌ای، باید چک کنید و ببینید آیا چهار آپشن «فرمان برقی»، «رینگ آلومینیومی»، «کروزکنترل» و «ترمز عقب دیسکی» روی خودروی موردنظرتان نصب شده یا خیر. از اواخر بهار 1400 نیز ایران خودرو، سیستم مالتی‌مدیای 207 را به‌روزسانی کرد و قابلیت جدید MirroLink را برای اولین‌بار به آن افزود؛ قابلیتی که به شما این امکان را می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS موبایل‌تان، در مالتی‌مدیا 207 نیز استفاده کنید. به دلیل اضافه‌شدن «میرور لینک»، دو ویژگی قدیمی یعنی دی‌وی‌دی پلیر و نویگیشن آفلاین نیز از مالتی‌مدیای جدید 207 حذف شده است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت
    • مصرف سوخت
    • فرمان برقی سفارشی (از 99 به بعد)
    • تجهیزاتی بیشتر از 207 سری اول
    • عملکرد بهتر جعبه‌دنده دستی نسبت به 206 تیپ 5
  • نقاط ضعف
    • پایداری در پیچ‌های تند
    • کیفیت غربیلک فرمان
    • قیمت قطعات یدکی
    • عملکرد جعبه‌دنده اتومات (مشابه 206 تیپ 6)
    • سفارشی شدن رینگ آلومینیومی (از پاییز 97 به بعد)
    • سفارشی شدن کروز کنترل در مدل دنده ای (از پاییز 97 به بعد)
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل سفارشی
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1395 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1096 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1096 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل سفارشی
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
316 دیدگاه

Ryan62(1 روز پیش)

سلام دوستان من قصد دارم ماشین صفر 1400 بگیریم و نهایت بودجه ام خرید 207 هست ولی چون صندوق کوچکی دارد به 206 اس دی هم فکر می کنم. ولی متاسفانه اس دی تولید نمی شود و باید صفر خشک بگیرم، لطفا راهنمایی کنید چی بگیرم که پشیمان نشوم؟

ErfanbKamali(2 روز پیش)

بین 207 سقف شیشه ای اتومات مدل 1400 با 12 هزارتا کارکرد بی رنگ و مزدا 3 قدیم تیپ 3 مدل 1389 با کارکرد 160 هزارتا بی رنگ کدام یک بیشتر ارزش خرید داره؟

Reza64(243 روز پیش)

دوستان تفاوت ۲۰۷ مدل قدیم که فکر کنم تا سال ۹۱ تولید میشد با ۲۰۷i جدید چیه؟ تفاوت در موتور؟ میشه ۲۰۷ قدیم و از نظر ظاهر، چراغ و داشبورد و ... به روز رسانی کرد؟ در کل کدوم و پیشنهاد میکنین؟

hossein94 (233 روز پیش)

تفاوت هاشون در چراغ های بیرونی ، آینه ها ، فرمان و کروز ، ظاهر رینگ ها ، سیستم صوتی و ال سی دی ، سقف شیشه ای و ... هست . موتور هر دو tu5 هست .

TtttrteeeeeyefTONDRA (3 روز پیش)

موتور ۲۰۷ قدیم ها ۱۱۰ تا قدرت داره اما جدیدا ۱۰۵ تا عوضش قشنگ تره و آپشناش بیشتره

shahram56(632 روز پیش)

سلام دوستان من یه ۲۰۷ دنده صفر گرفتم دوربین دید عقبش قطعی وصلی داره توی اولین دنده عقب گرفتن کار می‌کنه بعد قطع میشه کسی از عزیزان می‌دونه جریان چیه؟

none (212 روز پیش)

والا دنا پلاسم این شکلیه

Ali130 (203 روز پیش)

قطعی داره! مشکل از سیم کشیشه

TtttrteeeeeyefTONDRA (3 روز پیش)

سلام مشکل از سیم کشیه همونطور که بیخودی چراغ چک روشن میشه

Seyf(361 روز پیش)

سلام دوستان بنظر تون ۲۰۷ دنده ایی بهتره یا sd v8?

Pershiya86 (346 روز پیش)

به نظر من تو ماشین ایرانی پرشیا از همه سر تره

Mmm123 (331 روز پیش)

۲۰۷ با ۲۰۶داز نظر فنی و کیفیت رانندگی هیچ فرقی ندارند ولی ۲۰۷ زیباتر و آپشن های بروزتری داره

Amiram (249 روز پیش)

من یه اس دی ۹۷ دارم تا الان خوب بوده مشکلی نداشته، میتونی اس دی رو انتخاب کنی ولی اول خوب تحقیق کن هر دو هم سوار شو به نتیجه میرسی

ssfree (169 روز پیش)

در جواب اقای پرشیا 86:الان حرف شما چه ارتباطی به سوال ایشون داره؟مثل این میمونه که ایشون میگه به نظرتون کباب بهتره یا جوجه بعد شما میگی پیتزا بخور؟به نظرم زمانیه که تعصب هارو کنار بذاریم و واقعیت رو به مردم بگیم!

mahf (165 روز پیش)

سلام دوست عزیز، شما ماشین هایی گفتید که میانشون 30 یا 40 میلیون فرق دارن، خب اگه شما میخوای 206 تیپ 2 بخری نخر ارزش خرید اصلا نداره به جای اون برو mvm 315 پلاس بگیر هم اقساطی است هم کیفیت خوبی داره هم امکانات خوبی داره و یا نه این را نمیخوای منظورت تیپ 5 است، خب اینم ماشین خوبیه و اگه تک نفر باشی بخر و یا نه اگه تک نفر نباشی خانواده داشته باشی برو پژو tu5 بگیر عالی هست در مقابل این پرشیا نمیتونه نفس بکشه این 206 هر چند موتور تیپ 5 همون tu 5 است ولی موتور پرشیا قدرتمند تر است، ولی sd نخر ارزش خرید نداره خیلی خرج داره منظورم این است که قطعاتش خیلی گرون هست مخصوصا کهنه میشه خرج داره بنزین را مثل آب میخوره بخاطر ارزش خرید نداره چون اون مقداری که پول میدی بالاخره انتظاری هم داری، ولی اون انتظار را نمیده بهت نمیگم موتورش ضعیف است نه موتورش خیلی قوی است ولی اون اندازه ای پول که میدی چرا کمی بیشترش ندی و ماشین خوبی سوار نشی، به جای اون بنظر من برو دنا معمولی بخر عالی هست هر سه تای این نمیتونن به این برسن، این هم موتورش خیلی قوی است هم سخت میره مکانیک و ماشین بی دردسری است، و هم جای بزرگتری داره و هم امکانات خوبی داره، و صدای کمی هم داره، و به جوز روغن و ضد یخ و.. خرج دیگه ای نداره، البته اگه خوب برونی و وسایل هاش را به موقع عوض کنی، چون وسایل هاش را به موقع عوض نکنی متاسفانه کمی ادم را به خرج میکشه، ولی نه تا 350 میلیون میتونی برسی برو تندر 90 بخر تا 30 هم ماشین نخر هیچی بهش نمیشه بازم مثل روز های اول برات کار میکنه ببین از هر لحاظ بگی عالی هست از استحکام بدنه مقایسه با هیوندا کیا هست در مقایسه با موتور مانند کولیوس یا سانتافه هست موتور واقعا پرقدرتی داره و نذاری نفس بکشه هیچی نمیشه ببین در کل ماشین های ایرانی و بعضی ماشین های خارجی یدونه هست یعنی تندر 90 از اون ماشین هایی است که نمیره مکانیک البته خوب بهش برسی نرسی سریع نمیره مکانیک بازم هر بنگاهی بری یا هر سایتی بری تندر 90 را تعریف میکنند البته نظر ها را نمیگم چون اونا از روی حسادت است و جواب درستی نمیگن، و دیگه خودت میدونی میدونی من همه شون را تعریف کردم بخاطر اینکه 207 را نگفتم چون این ماشین نیست ارزش خرید اصلا نداره از همه چیز، خسته نباشید

TtttrteeeeeyefTONDRA (3 روز پیش)

مصرف ۲۰۶ اس دی صدی ۶.۴ هست من به صدی ۵.۹ هم در جاده رسیدم میگی بنزین مثل آب میخوره؟ً

King19(198 روز پیش)

سلام دوستان لطفا راهنماییم کنید میان سه نوع خودرو ماندم کدام را بخرم پژو ۲۰۷ دنده ای صفر مدل ۹۹ سفید پارس تندر مشکی مدل ۹۷ مولتی مدیا کارکرد ۱۱۰۰۰ ساندرو ۹۶ دنده ای کارکرد ۳۷۰۰۰ لطفا راهنمایم کنید

Ilia98 (183 روز پیش)

به نظرم اگه آپشن و صفر بودن برات مهمه و با کیفیت نسبتا پایین و تعلیق خشک مشکلی نداری ۲۰۷ بگیر، ولی اگه واست نرمی و کم استهلاکی و کیفیت بالا مهمه و ال نود یا ساندرو بگیر.

ssfree (169 روز پیش)

اگه 207 صندوق دار بگیری خیلی بهتره

Andir (168 روز پیش)

پارس تندر و ساندرو فرقی ندارن باهم موتور هاشون یکیه فقط ساندرو حالت هاچبک داره و صندوق کوچک تری داره.اگه برات فضای ماشین مهمه پارس تندر بهترین گزینه اس البته ویژگی های عالی دیگه ای هم داره و در کل بنظر من بین این سه تا پارس تندر بهترینه.اگه فضا برات مهم نیست و برای مصرف شهری نمیخوای ۲۰۶ خوبه ولی سرعت زیاد خیلی نرو باهاش احتمال چپ کردن داره مخصوصا سر پیج سرعتتو زیادی کم کن.حالا انتخاب بین ساندرو یا پارس تندر سلیقه ایه

mehrzadsattary (163 روز پیش)

تندر ۹۰ دلت رو میزنه. زمان رانندگی عملا داشبورد رو نمیتونی ببینی من یکی دو روز رانندگی کردم. نه سر و ته ماشین رو میتونی ببینی نه میتونی تو پیچ ها مهار کنی. یا ۲۰۷ بخر یا برو سراغ پارس تیو فایو گزینه خوبی هستن. اگ کیفیت و استهلاک مهمه برو سراغ تندر. من بودم بین این دو ماشین فکر میکردم پارس اتاقش ساکت تره ۲۰۷ دنده ش کمی نرم تره

mahf (159 روز پیش)

سلام دوست عزیز، تو برو ماشین بخر ارزش داشته باشه، ماشینی بخر نرم و راحت باشی،ماشینی بخر موتور قوی داشته باشه، ماشینی بخر امنیت داشته باشه، ماشینی بخر مکانیک نره، توی اینا یعنی ماشین چینی نخر ماشین نخر که فقط قیافه داشته باشه ماشینی نخر که فقط اپشن داشته باشه ولی وسایل های بقیه 0 باشه، اگه ماشین کراس اور ساندرو بگیر نه ماشین بخوای جای بزرگی داشته باشه حتما پارس تندر بگیر، ببین رنو کلا ماشینی میسازه که ارزش خرید داشته باشه، خسته نباشید

mehrzadsattary (150 روز پیش)

دوست عزیز رنو اگر خودرو هایی میساخت ک ارزش داشته باشه تو دیگر کشور ها هم ازش استقبال میشد تو دبی به هیچ عنوان سراغ خودرو های رنو نمیرن خودرو های رنو و فولکس واگن تقریبا هم قیمت هستن اما کسی سراغ رنو نمیره چه خودرو های لوکس رنو چه خودرو های از رده خارج رنو هیچ ارزش خریدی نداره شما هم شنیدی تندر کیفیت داره اما بعد چند سال ناگهانی خرج باز میکنه ک تمام این خوشی ها از دماغت در میاد

mahf (147 روز پیش)

سلام، چرا یک کشوری رفتی که سخت میشه در اونجا ماشین رنو پیدا کرد اول اینکه اونجا فلوکس هم سخت پیدا میشه ماشین های مانند مرسدس بی ام و فورد شورلت اینطور ماشین هایی زیاد پیدا میشه، و اصلا میدونی پول کویت چقدره 80 هزار تومن با ارزش ترین پول جهان را داره کویت، چرا نرفتی ترکیه همسایه مان، تقریبا میشه گفت نصف خودرو هاش رنو هست چرا نرفتی ایتالیا اونجا خیلی رنو پیدا میشه چرا نرفتی خود سازنده کشورش فرانسه خب بگیم اونجا بخاطر اینکه ماشین داخلی هست میخرن نمیری آلمان اونجا هم رنو خیلی پیدا میشه، چرا رفتی کشور های عربی بیا کشور های اروپایی برات بگم، خیلی کشور ها است من چند تاش را گفتم، رنو مارک معروفی هست در کشور و خیلی هم در کشور ها هست و طرفدار زیادی داره، خسته نباشید

سیراائون (147 روز پیش)

آقای مهرزادستاری مگه قیمت خودرو در تمام کشورها به یه قیمته؟مگه تورم در همه کشورها به یه اندازه ست؟ مگه قیمت خودرو در ترکیه و دبی به یه قیمته؟مگه دبی از اتحادیه اروپا برتره؟ اتحادیه اروپا شامل چندین کشور پیشرفته اروپاییه. امارات یک کشور کوچک و کم جمعیته واگه رنو وارد نمیکنه دلیل نمیشه که رنو خوب نیست. شما درترکیه تادلت بخواد رنو ساندرو و استپ وی هست قیمتشم از همه جا گرونتره نسل اول نسل دوم نسل سوم مدل۹ ۲۰۰ مدل ۲۰۱۰ تا مدل ۲۰۲۱ و حتی مدل ۲۰۱۰ استپ وی هم که نسل قدیمی استپ وی هست باقیمت بالایی فروخته میشه. در جدیدترین رده بندی خودروهای پر فروش اتحادیه اروپا رنو ساندرو پرفروش ترین خودرو اروپا اعلام شد حالا شما میگی تو دبی نیست ما از کشورهای اروپایی حرف میزنیم وحتی در آفریقای جنوبی،مصر هم رنو پرطرفداره

mehrzadsattary (85 روز پیش)

خب برادر این کشور هایی که میگین هواش سرده نه مثل ایران ایران کلا مناطق خیلی کمی ش سرده اونم نه تر تمامی فصول سال فرانسه تقریبا همیشه سرده ایتالیا تقریبا همیشه سرده ترکیه خیلی از مناطق ش سرده تو خیلی جا های ترکیه حتی نمیشه سیگار کشید چون در لحظه یخ میزنه از کسانی که تجربه سفر به این مناطق رو داشتن بپرسید میگن بهتون ایران تقریبا بیشتر از ۹۰ درصد ش گرمه باید خودرو هایی انتخاب بشن که موتور خنک هستن نه موتور گرم خیلی از دوستانی که چهارصد و پنج دارن میگن واشر این ماشین زود میسوزه بعد طرز برخورد این دوستان با ماشین رو نگاه میکنی تو کویر با تمام ظرفیت مسافر اونم با گاز داره تردد میکنه خب معلومه موتور گرم رو ببری تو جای گرم میترکه باید مناسب اب و هوای کشور مون خودرو وارد یا ساخته بشه چون تو ترکیه و ایتالیا سرد سیر رنو هست ما باید همین ماشین رو تو ایران گرمسیر وارد کنیم من کشور های عربی رو مثال زدم چون به این درک رسیدن که موتوری تو کشور گرم شون جواب میده که خنک باشه مثل خودرو های تویوتا کیا میتسوبیشی این دقیقا مشابه مثالی بود که همیشه زدم که خودرو های سفارش اروپا و امریکا به درد ایران نمیخوره چون متناسب با جاده ها کیفیت بنزین و خیلی پارامتر های دیگه اون خودرو رو صادر میکنن بار ها به خیلی ها توصیه کردم که سفارش دیگر مناطق رو نخرن و گوش ندادن چ بعد مدتی خودرو به خرج سنگین افتاده لطفا از تعصبات خودمون کم کنیم باتشکر✋

آی هان (64 روز پیش)

آقای مهرزادستاری این حرفهای عجیب و من درآوردی رو از کجا کشف کردی؟خودروهای گرمسیری و خودروهای سرد سیری دیگه چه صیغه ایه؟ مگه کاپشنه؟مگه البسه هست که سردسیری گرم سیری داشته باشه؟من کامنتهای mahfو سیراائون وشما رو خوندم. اونها از خودرو رنو صحبت می‌کردند ولی شما گفتی پژو واشر سرسیلندر میسوزونه. درسته پژو ها کلآ واشر سرسیلندر میسوزوند و موتور و گیربکس درست حسابی هم ندارند ولی چه ربطی به رنو داره؟رنو کلآ رو کیفیت کار میکنه ولی پژو معمولآ رو سرعت. کیفیت موتور وگیربکسهای رنو کجا و پژو کجا؟آقای مهرزاد ستاری رنو محصولاتشو به اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی هم صادر میکنه.مگه آفریقای جنوبی سرد سیره؟ اکثر اقوام من در ایران ال نود دارند و استپ وی. دایی من درتهران زندگی میکنه و از سال ۸۶ تا الان فقط ال نود سوارشده و برای بچه هاش هم ال نود خریده حداقل تو این ۱۴ سال ۷ تا ال نود خریدن من نشنیدم یه بار از ال نود گلایه کنن که خراب شده. داداش من از سال ۹۶ استپ وی دنده ای خرید و بعلت شغلش و ماموریت هاش تو اهواز زندگی میکنه تو این ۴ سال که پرسیدم ماشینت چقدر کارکرده گفت ۱۴۰۰۰۰ کیلومتر گفتم چه ایرادی داشته ماشین تو این چهار سال گفت فقط سرویس های دوره ای انجام دادم. موتور گیربکس ماشینش مثل ساعت کار میکنه.آقای مهرزاد ستاری تو خود اردبیل هم تابستونا هوا تا ۳۷ درجه بالای صفر هم میره و اونجور نیست که همیشه هوا سرد باشه. تو خود ترکیه هم تابستونا هواگرم میشه.تو اروپا هم همینجوره تابستونا و زمستونا هوا متفاوته.محصولات پژو و رنو ربطی به هم ندارن . پس باهم قاطی نکنید. من خودم از سال ۹۶ تا اواخر ۹۷ پژو ۲۰۷ اتومات داشتم واز اوایل سال ۹۸ استپ وی دنده ای خریدم و بارها به مشهد و اصفهان رفتم و در شهرهای گرمسیری هم هیچ مشکلی نه برای من،نه برای اقوام من در تهران و نه برای داداش من در اهواز پیش نیومده. رنو ساندرو واستپ وی هم در جدیدترین رده بندی خودروهای پرفروش اروپا رتبه اول رو کسب کرد .

TtttrteeeeeyefTONDRA (3 روز پیش)

آقای mahf در داخلی‌سازی که پارس تندر، دست کمی از ۲۰۷ نداره

وحید حیدرب(3 روز پیش)

چرا قیمت ۲۰۷ اتومات پانوراما از ۲۰۷ دنده ای پانوراما یه پراید صفر یعنی(۱۸۰ میلیون) گرونتره؟ اگه اختلاف یه گیربکس اتومات ۱۸۰ میلیونه پس چرا دنا پلاس اتومات از دنا پلاس دنده ای توربو فقط و فقط ۲۵ میلیون گرونتره؟ جریان چیه؟ حداکثر و حداکثر اختلاف قیمت یه گیربکس اتومات با یه گیربکس دنده ای در ماشینی مثل ۲۰۷ کمتر از دوهزار دلاره یعنی مثلآ ۵۰ میلیون. اما اگه ۲۰۷ دنده ای نسبت به اتومات آپشناش کمتره ایربکاش کمتره صندلیهاش فرق میکنه یا خیر کولر نداره دوستان لطف کنن اسم کم کاستی های ۲۰۷ دنده ای نسیت به اتومات رو ذکر کنند تا من هم قانع بشم.

VahidReza(209 روز پیش)

دوستان من قبلاً ماشینم مزدا ۳ بود پدرم مشکل مالی داشتن مجبور شدم بخاطرش ماشینم رو بفروشم الان تازه دانشگاه و سربازی تموم شده و اوضاعم بهتر شده می‌خوام یه ماشین برای خودم بگیرم تو رنج سیصد و پنجاه تومن یه ماشین خوب پر شتاب و نرم می‌خوام که تعلیق خشکی نداشته باشه و پایداریش خوبه تو این رنج چه پیشنهادی دارید؟ ممنون میشم بگید 🌹

Ali130 (203 روز پیش)

ماکسیما کاکرکرده

68Sami (200 روز پیش)

به نظر من ماشین صفر بردار. ماشین کارکرده با این پول تمیز و کم کار گیرت نمیاد. یه ماشین ده سال که دو سالم خودت سوار شی بعدش تو فروش اذیت میشی

Rezath (196 روز پیش)

برادر با 350 تومن ماکسیما جنازه میدن

Rezath (196 روز پیش)

بسترن بگیر

mahf (191 روز پیش)

بنظر من برو یدونه تندر 90 بگیر امنیت خیلی بالایی داره پر قدرت هست و مثل تراکتور سر بالایی میره، بخاطر همین تندر 90 بگیر

King19 (191 روز پیش)

با 350 میلیون تومان دو یا سه سال پیش میشود یه چیزی خرید ولی درشرایط فعلی خودروهای صفر مثل 207 و یا خودروهای با کارکرد حداکثر دوسال مثل ال90 و پارس تندر بهترین گزینه ها هستند درضمن هزینه نگهداری هم حساب کن

Ronak (189 روز پیش)

استپ وی دنده ای بگیر ده سال خیالت راحته از بابت کیفیت و دوام فنی

..Amir (175 روز پیش)

اوقات بخیر همون مزدا ۳ مجدد بگیر

ssfree (169 روز پیش)

ال نود نگیر نه سرعت داره نه نرم هست منم نمیدونم اقای mahfاسپانسر شرکت رنو هست که انقدر تعصبی همه جا میگه ال نود؟از نظر من 207 اس دی یا دنا یا سورن یا رانا پلاس بگیر

mahf (159 روز پیش)

ssfre اسپانسر نیستم ولی میدونم ماشین چیه فقط از روی قیافه نمیگم این خوبه. از روی یه اپشن نمیگم خوبه. من تقریبا هر ماشینی بگی سوار شدم. دوست عزیز من 207 سوار شدم در سال 92 ولی دیدم ماشین نیست به نفس تندر 90 نمیرسه خودم از نمایندگی خریدم دست دو هم نبود، رفتم در اولین دوره دنا پلاس سوار شدم دیدم اینم ماشین نیست فقط یدونه قیافه داره و اپشن ولی با اپشن نمیشه حساب کرد که به مکانیک نمیره ولی نمیشه با قیافه حساب کرد که این ماشین به مکانیک نمیره با قیافه نمیشه حساب کرد که این ماشین تصادف کردی بهت چیزی میشه یا نه با اپشن نمیشه حساب کرد که تصادف کردی بهت چیزی میشه یا نه اونم چی اپشن 2 تومنی که یک گران ارزش نداره یا کار نمیکنه یا دکمه گیر میکنه قیافه ای نیست که بعد 3 سال شیشه های چراغ بخاطر میکنه یا زرد میشه اینه ماشین این چیه من زمانش شده پژو tu5 را هم گفتم بخر زمانش شده گفتم برو پژو 405 slx بگیر زمانش شده که گفتم برو 206 بگیر ولی گفتم که به این ماشین نمیرسه اگه میتونی برو تندر 90 بگیر، الان حدود 27 روز پیش تالیسمان خریدم با همان پول میتونستم کیا اپتیما هم بگیرم ولی رفتم دیدم این کجا اون کجا، خسته نباشید

VahidReza (156 روز پیش)

mahf و ronak نه ال نود میگیرم نه استپ وی! میگم پایداری خوب این دو تا تو پیچ راحت چپ میکنن، من جوونم ماشین خونوادگی نمیخوام

teylor (155 روز پیش)

آقای vahidreza اولآ طراحی ظاهری استپ وی دنده ای یک کلاس بالاتراز ۲۰۷ سقف شیشه ای هست ثانیآ اونی که در پیچها تعادل نداره و چپ میشه ۲۰۶ و۲۰۷ هست نه استپ وی کاملا تشخیصت برعکسه. ثالثآ روی گوگل سرچ کن آفرود استپ وی دنده ای تا فیلمی که ترکیه ای ها و اروپایی ها از توانمندی‌های استپ وی دنده ای به نمایش گذاشتن رو ببینی تو گوگل موجوده . رابعآ قیافه استپ وی رو با ساندرو مقایسه نکن چون ساندرو قیافش ضایعه ولی استپ وی اگه جلو پنجره اورجینالشو نصب کنی(چون پارس خودرو نصب نکرده)خودت باید بخری اون موقع قیافه واقعی استپ وی عیان میشه و وقتی بغل بغل ساندرو و ۲۰۷ پارک کنی متوجه میشی که استپ وی خیلی جوون پسنده و ۲۰۷ قیافش قدیمیه و ساندروهم قیافش کلآ تعطیله.خامسآ تو مسیرهای آفرودی و ناهموار اگه با استپ وی دنده ای بکوبی به ۲۰۷، ۲۰۷ چپ میشه نه استپ وی .سادسآ ۲۰۷ ایرانی اتومات در قیاس با استپ وی دنده ای هیچ حرفی واسه گفتن نداره.

mahf (151 روز پیش)

وحید تو سوال کردی گفتی کدوم خوبه منم گفتم این خوبه ولی خیلی از دوستان درباره ماشین نمیدونند فکر میکنن همه چیز فقط اپشن هست یا فقط قیافه، دو اونی که زود چپ میکنه دوست عزیز هم گفت 207 و 206 است و چپ هم نمیکنه نمیگم سرعت غیر مجاز بری و اونجا را همینطوری رد کنی که تریلی هم باشه چپ میکنه ولی این ماشین اونقدر قوی هستند که خدایی نکرده چپ کردید هیچی به ادم نمیشه و جای بزرگتریی از 206 از برلیانس از 207 داره و قدرت واقعا ساندرو استپ وی قیافه زیبایی از اینها هم داره البته استپ وی باشه، خسته‌ نباشید

Amir152 (147 روز پیش)

اگ قیافه و آپشن مهم نباشه که بره یه پیکان یا پراید بخره دگ چه کاری اون همه پول بده به ال نود و ساندور.شما ماشین میخری که با قیافه و آپشناش حال کنی دیگه عزیز من خب معلوم ماشینی ک آپشن نداشته باشه خراب نمیشه.

VahidReza (143 روز پیش)

Mahf و Teylor استپ وی رو نمی‌دونم ولی ال نود خیلی راحت چپ می‌کنه میتونی نظر خیلیا رو بخونی ، سر پیچ از هشتاد بالاتر بری چپ میکنه و اینکه ظاهر ی چیز سلیقه ایه و شما از کجا میگی ظاهرش یه کلاس بالاتره؟ و اینکه من ماشینی رو می‌خوام که آپشن داشته باشه و شتابش خوب باشه آفرود چه بدردم میخوره. و ماشینی خوبه که بخاطر یکم ارتفاع گرونتر نباشه مثل استپ وی که کلی قیمتش بالا میره ، اگه برای کیفیت ماشین میخواستم به قول دوستمون میرفتم پیکان و ماشین های بیست سال پیش جنازه رو می‌گرفتم .

teylor (139 روز پیش)

آقای وحید رضا شما گفتی از کجا میدونم که طراحی ظاهری استپ وی یک کلاس بالاتراز از ۲۰۷ سقف شیشه ای هست؟ از اونجا که تو نمایشگاه اتومبیلمون همه این خودروهارو بغل هم پارک کردم و به دقت وبا ریزبینی قیافه همه این ماشین‌ها رو رصد و بررسی کردم از ال نود گرفته تا اچ سی کراس و ۲۰۷ و ساندرو و بسترن و استپ وی و...‌شما اگه نظر منو قبول نداری اشکالی نداره خود سایت باما تو بخش مشخصات فنی خودرو به هر خودرو نمره ای داده نمره ای که طراحی ظاهری ۲۰۷ کسب کرده ۵۰ هست و نمره ای که طراحی ظاهری استپ وی گرفته ۶۵ هست که این کارشناسی سایت باما واقعآ منصفانه هست و عادلانه خودت برو و نمرات هرخودرویی رو میخوای تو خود سایت باما نگاه کن ودرخصوص عدم تعادل خودرو ها که نظرتو گفتی اولآ رانندگان مبتدی و کم تجربه والخصوص جوان همیشه وبا هر خودرویی میتونند حادثه ساز باشند ولی اگه لاستیک ال نود به جای اینکه ۲۰۵ پهن باشه اگه ۱۸۵ باشه بله تعادلش خوب نخواهد بودباید تعویض بشه ولی با لاستیک خارجی پهن ۲۰۵ تعادل ال نود در پیچها بهم نمیخوره اینو خودم امتحان کردم و در خصوص آمار، رکورد چپی ترین خودروها بنام ۲۰۶ هاچبک و ۲۰۶ پلاس همون ۲۰۷ ثبت شده که میتونی از صافکارها هم استعلام کنی که چقدر ۲۰۶ چپی بهشون مراجعه کرده ودر آخر برای من نمایشگاه دار هیچ فرقی نداره کسی چه ماشینی میخره. هر ماشینی نسبت به ارزشش قیمت میخوره سه سال پیش درنیمه شهریور ۹۷ اچ سی کراس صفر فروختم ۹۰ میلیون استپ وی دنده ای صفر معامله کردم ۱۰۸ میلیون و دویست و هفت اتومات صفر فروختم ۱۰۵ میلیون . واسه من سلیقه همه مشتریا قابل احترامه.

mahf (132 روز پیش)

دوست عزیز شما گفتید بخاطر یدونه ارتفاع گرونتر شده که کاملا اشتباه هست اگه قیمت های خودرو با ارتفاع حساب می‌شدند اون وقت باید مثلا سانتافه الان 700 یا 800 میلیون میشد به ارتفاع نیست اون ارتفاع فنر های قوی اون است که مثل اچ سی کراس تو زمین نخوابیده، قیمت هر خودرو را بر چند تا چیز میگن 1- استحکام بدنه 2- قوی بودن موتور 3- بازار خودروش 4- تولید کننده خودرو و.. بر حسب اینا قیمت خودرو را میزارن نه اینکه برحسب ارتفاع اپشن قیافه خودرو، چیز سلیقه ای هم گفتی قیافه این در انتخاب تو سلیقه ای است یا کسی که خودرو را میخره، قیافه دست تو نیست که بقی 207 قیافه بهتری داره یا اچ سی کراس این را به خریداران خودرو هم ربطی نداره، کسانی که این خودرو را ساخت و مهندسین جهانی به اینها نمره میدن مثلا میگن استحکام بدنه این خودرو اینقدر نمره داره قیافه این اینقدر و... و اینکه شما گفتید تندر 90 80 تا بالا بری سریع چپ میکنی اشتباه هست این به شخصی که این خودرو را میراند ربطی داره یعنی اینکه این فرد با این سرعت میتونه کنترل کنه خودرو را که کسانی هم که تصادف میکنند نه در این خودرو در خیلی از خودرو را هم سرعت بالا هست، و دوستمون هم گفت لاستیک های 205 بندازی هیچی نمیشه و اگه تصادف ها را ببینی خیلی ها یا پرشیا هستند یا پراید یا هم سمند ولی بیشتر پرشیا است که تصادف میکنند خودت تو اخبار تو سایت ها هم هستند میتونی ببینی که با سرعت بالا میرند و نمیتونند کنترل کنند و چپ میکنه یا به یکی میزنه، سوم اینکه اپشن دوست داری میتونی ساندرو استپ وی هم بخری و بری بیرون نصب کنی، و تندر 90 در صافکاری ها یا تصادفات یا در کارگاه ها سخت پیدا میشه چون موتورشون نه خراب میشه البته بهش خوب برسی خراب نمیشه و تصادف هم نمیکنه اگه راننده خوبی باشه، خسته نباشید

Ehsanabedi13841384 (113 روز پیش)

در جواب وحید رضا ببین سیستم تعلیق و شتاب واست مهمه منم میگم ال نود بگیر . اگر میگی چپ میکنی خیلی راهکار ساده ! لاستیک نازک ۱۸۵ ال نود رو بردار بکنش لاستیک ۲۰۵ عشقت کشید یه استرس بار ببند نخواستی هم فدا سرت یعنی غلط بکنه چپ کنه . من تجربه سواری تندر نود پلاس رو داشتم . عالی بود . شتاب خوب .سواری نرم . کلاچ هیدرولیکی که خیلی نرمه . تازه قیافه ش هم از تندر نود ساده بهتره . شما حتی میتونی با ۳۵۰ تومن اتوماتشو بخری . نمیگم شتابش مثل دنده ایه ولی اون هم بد نیست باید سوار شی . انشالله که موفق باشی و بهتر از این هارو بخری . همچنین شمایی که این نظر منو میخونی با تشکر از باما

Fast (62 روز پیش)

اقای mahf النود به جز استهلاک کم و ایمنی هیچ چیزه دیگه ای نداره اولا تو قدرت موتور خیلی از ماشینای ارزونتر النودو میخورن دوما النود نه اپشن نه زیبایی نه هندلینگ نه سواری نرم نه زیبا یی توی اتاق رو به شما میده و صندلی های واقعا خشکی هم داره مخصوصا شما توی یه ماشین وارد میشی اولین چیز ظاهر توی خودرو هست که ادمو به خودش جذب میکنه و ال نود هم که در این موارد اصلا ماشین به حساب نمیاد و چراغ های عقبش هم که خیلی مسخرست که چراغ دنده عقب یکی و چراغ مهشکن هم یکی هست و ظاهر بدی پیدا میکنه در کل اصلا النود ارزش خریدد نداره

ssfree (39 روز پیش)

اقای mahfال نود نمیگم بده برای الان خوب نیس دیگه قدیمیه تو زمان خودش خوب بوده ولی الان نه الان دیگه همه علاقه ی خاصی به اپشن دارن از جمله خودم.اگه 10 سال پیش بود میگفتم ال نود و یا سمند چون اون موقع ایمن و خوب بودن ولی الان نه دیگه ظاهر ندارن و همینطور اپشن حتی الان هم که سمند داشبورد جدید اومده باز هم پیشنهاد نمیکنم.2.یکی از کسایی که به شما پیشنهاد تالیسمان رو داد خود من بودم تو فایل تالیسمان چون واقعا تالیسمان عاالیه پر اپشن جادار ایمن سریع مثل کروکودیل میفته رو جاده و بلند نمیشه ولی الان بحث تالیسمان نیست الان باید یک ماشین بروز گرفت بعد اون موقع شما دنا پلاس سریع های اولش رو گرفتید من لان برادرم دنا توربو داره هیچ کدام از اون مشکل هایی که میگید رو تو این یک سال نداشته.نه کدری چراغ نه گیر کردن دکمه ها هیچی هیچی من هم برای کسی که بد نمیگم طبق تجربه هام میگم البته نمیگم شما دروغ میگی شما هم درست میگی ولی باید قبول کنیم ماشین فقط شانسه شانس شاید برای شما بد درامده باشه

ssfree (39 روز پیش)

ببین میگی از ال 90 و ساندرو خوشت نمیاد پس ولش کن چون اگه از چیزی خوشت نیاد نمیتونی ازش استفاده کنی برو سراغ یکی از این هایی ک میگم دنا پلاس توربو اگه پول بنزین سوپر داری اگه نداری دنا پلاس معمولی 2 رانا پلاس 6 دنده پانوروما 3سورن پلاس4 207 اس دی 5 کیا ریو کم کار

sina11228 (32 روز پیش)

پارس تيو فايو صفر مشكي چون جون پسند تره ولي به اين رنگ بايد خيلي برسى از سراميك بدنه گرفته تا واكس بدنه البته اگه ماشين بازي اگر نه كه همون سفيد بگير .

Hjjjjjjj (21 روز پیش)

سلام مقایسه ۲۰۷ با ساندرو یک سر برد داره اونم ساندرو هستش موتور k4mساندرو از تیوفایو ایرانیزه شده کم جون یه سر گردن بالاتره و موتور گیربکس ساندرو بهترین موتور گیربگس عامیانه تو اروپا اما تیوفایو موتور داغ سوزی هستش ولی موتور ساندرو موتور سرد سوزی که واسه اب هوای ایران موتور ساندور بهتره من خودم ۲۰۷ مدل ۹۷ دارم با دنده سه سربالایی هارو کم میاره نه اینکه ماشینم مشکلی داشته باشه ۲۰۶ تیپ پنج و ۲۰۷ دگه ایی رو هم سوار شدم همون مسیر همینجوری بوده ولی پدرم مگان موتور ال نود داره که همون موتور سوار شده رو ساندرو باید ببینید که هیکل سنگین مگان رو، موتور k4m چطوری خیز میده و مثل جت میره هم اکنون بهترین موتور در بین موتور های ایرانی k4m,هم کم مصرف هست هم نرم و کم صدا و کم اسهتلاک پر قدرت و از تیوفایوی که کم جون و ای اف سون پر دردسر و ایکس یو سون خیلی خیلی بهتره

Lkk (20 روز پیش)

شاهین بگیر

Moooohamad (9 روز پیش)

اقا با 350تومن بده یه جک j4بگیر عالیه مدل 98 صفر می تونی بخری . ماشینش عالیه گیربکس بهینه فصای اتاق و صندوق بزرگ پایداری عالی تر از استپ وی و ساندرو ال ممد داره. فرمان برقی داره که خانواده ال ممد و یاندرو نداره. زنجیرتایمه که ال ممد استپ تسمه تایمن. کروز داره که بازم اونا ندارن. پنج ستاره ایمنی داره و ماشین دنده اتومات سی وی تی پانچ بلژیکه موتورش میتسوبیشی هست . یا اگر ایرانی می خوای بگیری 310بده یه رانا پلاس پانورما بخر همه چیش از 207 بهتره .10تومنم بده یه رینگ خوشگل بنداز روش برو دختر بازی حالشو ببر . 30تومن پولتم میمونه . حرف این متعصبهای جوگیر و گوش نکن . انگار کاخونه رنو یا ایرلن خودرو مال باباشونه . برو تست تصادف استپ وی نگاه کن اصلا بشین توش یه دور بزن خشکی ماشین نداشتن آبشن اذیتت می کنه . دیگه هم تولید نمیشه لوازمشم گرونه. قیمتشم انصافا گرونه و ارزش خرید با این قیمتهای فضایی و نداره .

teylor (8 روز پیش)

در پاسخ بهmooooohamad: اولآ ۲۰۷ خیلی خیلی از رانا پلاس بهتره. حتی صفر کیلومترها ی رانا هم اینقدر ایراد دارند که مدام تو نمایندگی برای رفع نقص ماشینت باید باشی. دومآ نسل اول استپ وی سه ستاره ایمنی از معتبرترین موسسه اروپایی کسب کرد که کمپانی هایی مثل جک حتی جرات ندارند خودروهایی مثل جک اس۳ رو برای تست تصادف به این موسسه بفرستند.سومآ ستاره های کیفی که در خود کشورهای سازنده به کمپانی های خودشون ميدند هیچ ارزشی نداره . مثلآ ستاره هایی که در کشور چین به محصولات خودشون ميدند ویا مثلآ ستاره هایی که در ایران به خودروهای تولید داخلشون ميدند هیچ ارزشی نداره. ستاره اون موقع ارزشمنده که موسسه معتبر اروپایی بده نه اینکه در خود کشور سازنده به محصول خودی داده بشه.خودروهای تولید داخل ایرانو اگه برای تست تصادف به موسسه معتبر اروپایی بفرستی اصلآ نمیتونه ستاره ای کسب کنه.در حال حاضر چه بخوای چه نخوای ساندرو استپ وی با کیفیت ترین و کم ایرادترین خودرو در رنج قیمتی خودشه و مثل جک j4نیست که بدفروش باشه

Uk(43 روز پیش)

لطفا جواب بدید من جک جی ۴ اتومات دارم اسفند ۹۹ ابا این ماشین خوبه یا بفروشم ۲۰۷ اتومات بگیرم

ssfree (39 روز پیش)

جک رو نگهدار

امیریان (37 روز پیش)

اگر جک اذیتت نمیکنه این کار را نکن

Uk (10 روز پیش)

نه اذیت نمیکنه خیلی خوب و راحته و فقط اولش شتابش کمه که اونم برای داخل شهر اوکیه

Mahdiyar96(29 روز پیش)

سلام، شنیدم اینا سقفشون اب میده کسی تجربه ای داره؟؟؟

Hamid reza (26 روز پیش)

اين حرفا چيه بزرگوار،به حرف دلال جماعت گوش نكن

HosseinamiRE (16 روز پیش)

این مشکل تو مدل سقف شیشه هستش، بخاطر سیستم تهویه ضعیف

Show More