بررسی مشخصات پژو 207
بررسی مشخصات پژو 207
بررسی مشخصات پژو 207

هرچند از اواخر سال 94، ایران خودرو ثبت‌نام 207 جدید را آغاز کرد اما اولین سری آن در مدل 95 بدست مشتریانش رسید. 207 نیوفیس به لحاظ ظاهری تنها در فرم چراغ‌ها (اضافه‌شدن دی‌لایت) و طراحی مجدد آینه‌های جانبی‌اش (اضافه‌شدن راهنمای LED) با سری اول 207 متفاوت است. درون کابین نیز یک مانیتور لمسی (با دوربین و نویگیشن) به بالای کنسول اضافه شده، سیستم صوتی تغییر کرده و به هندزفری مجهز شده، فرمان دارای دکمه‌های کنترلی است و اهرم تنظیم سیستم صوتی نیز در زیرفرمان دیده می‌شود. اما ایران خودرو از پاییز 97، «رینگ آلومینیومی» و «کروز کنترل» را از تجهیزات استاندارد 207 دنده‌ای و همچنین «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد 207 اتومات حذف کرد. همچنین از ابتدای سال 99 نیز آپشن جدید «فرمان برقی» نیز برای خریداران پژو 207 هاچبک، قابل سفارش شد. ایران خودرو همچنین از نیمه دوم سال 99، پژو 207 هاچبک پانوراما را به بازار فرستاد؛ خودرویی که هم در نسخه دنده‌ای و هم در نسخه اتومات عرضه شده است. نکته جالب اینجاست که ایران خودرو در 207 هاچبک سقف پانوراما، «ترمز عقب دیسکی» را هم سفارشی کرده درحالیکه در 207 هاچبک سقف فلزی، ترمزهای جفت دیسکی بصورت استاندارد هستند. بنابراین برای خریداری 207 هاچبک پانوراما دنده‌ای، باید چک کنید و ببینید آیا چهار آپشن «فرمان برقی»، «رینگ آلومینیومی»، «کروزکنترل» و «ترمز عقب دیسکی» روی خودروی موردنظرتان نصب شده یا خیر. از اواخر بهار 1400 نیز ایران خودرو، سیستم مالتی‌مدیای 207 را به‌روزسانی کرد و قابلیت جدید MirroLink را برای اولین‌بار به آن افزود؛ قابلیتی که به شما این امکان را می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS موبایل‌تان، در مالتی‌مدیا 207 نیز استفاده کنید. به دلیل اضافه‌شدن «میرور لینک»، دو ویژگی قدیمی یعنی دی‌وی‌دی پلیر و نویگیشن آفلاین نیز از مالتی‌مدیای جدید 207 حذف شده است. ایران خودرو در بهار 1401 عرضه پژو 207 ام سی را شروع کرد که بدلیل داشتن سقف قرمز، به 207 دو رنگ نیز معروف شد. با اینکه 207MC به رینگ مشکی و تریم قرمز (هم در نمای بیرونی و هم در نمای داخلی خودرو) مزین شده اما مهم‌ترین تفاوتش با سایر اعضای خانواده 207 در داشتن موتور TU5P به همراه گیربگس جدید 6AT است. بنابراین نسبت به مابقی 207ها، هم خروجی بهتری در قدرت و گشتاور داشته و هم مصرف سوخت پایین‌تری را به ارمغان آورده است. پژو 207MC آپشن‌هایی مانند ترمز دیسکی عقب، فرمان برقی، کروز کنترل و رینگ آلومینیومی را بصورت استاندارد دارد.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای پژو 207

    • کیفیت ساخت
    • مصرف سوخت
    • فرمان برقی سفارشی (از 99)
    • تجهیزاتی بیشتر از 207 سری اول
    • عملکرد جعبه‌دنده دستی نسبت به تیپ 5
    • بهبود موتور و گیربکس در مدل MC
  • معایب پژو 207

    • پایداری در پیچ‌های تند
    • کیفیت غربیلک فرمان
    • قیمت قطعات یدکی
    • عملکرد جعبه‌دنده اتومات (مشابه 206 تیپ 6)
    • سفارشی شدن رینگ آلومینیومی (از پاییز 97)
    • سفارشی شدن کروز کنترل در مدل دنده ای (از پاییز 97)
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5P
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 113 اسب‌بخار
  • گشتاور 144 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1096 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1395 تا 1400

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1096 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1096 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1399 تا 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل سفارشی
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1396 تا 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل سفارشی
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
348 دیدگاه

a01(8 روز پیش)

دوستان بنده مولتی کالر دو رنگ داشتم رنگش که افتضاح دیگه ماشین که حدود ۱۰۰ کیلو گرم سنگین وزن تر شده نسبت به نمونه دنده ای و حدود ۵۰ کیلو گرم سنگین تر نسبت به نمونه های اتوماتیک قبلی نظیر فلزی تک رنگ و پانوراما اتومات و در نتیجه مصرف سوخت مولتی کالر بالاتر رفته و شتاب ماشین پایین تر اومده و خیلی بدفروشه به خاطر ظاهر زشتی که داره و پیشنهاد بنده به شما اینه اگر اتوماتیک ۲۰۷ میخواید همون نمونه های قبلی رو بخرید و اگر اتومات میخواید تو رنج هم قیمت این ماشین که حدود ۵۰۰ میلیون ساندرو اتوماتیک کارکرد یا اچ سی کراس یا استپ وی اتوماتیک گزینه های خیلی بهتریه

VahidReza(415 روز پیش)

دوستان من قبلاً ماشینم مزدا ۳ بود پدرم مشکل مالی داشتن مجبور شدم بخاطرش ماشینم رو بفروشم الان تازه دانشگاه و سربازی تموم شده و اوضاعم بهتر شده می‌خوام یه ماشین برای خودم بگیرم تو رنج سیصد و پنجاه تومن یه ماشین خوب پر شتاب و نرم می‌خوام که تعلیق خشکی نداشته باشه و پایداریش خوبه تو این رنج چه پیشنهادی دارید؟ ممنون میشم بگید 🌹

Ali130 (409 روز پیش)

ماکسیما کاکرکرده

68Sami (406 روز پیش)

به نظر من ماشین صفر بردار. ماشین کارکرده با این پول تمیز و کم کار گیرت نمیاد. یه ماشین ده سال که دو سالم خودت سوار شی بعدش تو فروش اذیت میشی

Rezath (402 روز پیش)

برادر با 350 تومن ماکسیما جنازه میدن

Rezath (402 روز پیش)

بسترن بگیر

mahf (397 روز پیش)

بنظر من برو یدونه تندر 90 بگیر امنیت خیلی بالایی داره پر قدرت هست و مثل تراکتور سر بالایی میره، بخاطر همین تندر 90 بگیر

King19 (397 روز پیش)

با 350 میلیون تومان دو یا سه سال پیش میشود یه چیزی خرید ولی درشرایط فعلی خودروهای صفر مثل 207 و یا خودروهای با کارکرد حداکثر دوسال مثل ال90 و پارس تندر بهترین گزینه ها هستند درضمن هزینه نگهداری هم حساب کن

Ronak (395 روز پیش)

استپ وی دنده ای بگیر ده سال خیالت راحته از بابت کیفیت و دوام فنی

..Amir (381 روز پیش)

اوقات بخیر همون مزدا ۳ مجدد بگیر

ssfree (375 روز پیش)

ال نود نگیر نه سرعت داره نه نرم هست منم نمیدونم اقای mahfاسپانسر شرکت رنو هست که انقدر تعصبی همه جا میگه ال نود؟از نظر من 207 اس دی یا دنا یا سورن یا رانا پلاس بگیر

mahf (365 روز پیش)

ssfre اسپانسر نیستم ولی میدونم ماشین چیه فقط از روی قیافه نمیگم این خوبه. از روی یه اپشن نمیگم خوبه. من تقریبا هر ماشینی بگی سوار شدم. دوست عزیز من 207 سوار شدم در سال 92 ولی دیدم ماشین نیست به نفس تندر 90 نمیرسه خودم از نمایندگی خریدم دست دو هم نبود، رفتم در اولین دوره دنا پلاس سوار شدم دیدم اینم ماشین نیست فقط یدونه قیافه داره و اپشن ولی با اپشن نمیشه حساب کرد که به مکانیک نمیره ولی نمیشه با قیافه حساب کرد که این ماشین به مکانیک نمیره با قیافه نمیشه حساب کرد که این ماشین تصادف کردی بهت چیزی میشه یا نه با اپشن نمیشه حساب کرد که تصادف کردی بهت چیزی میشه یا نه اونم چی اپشن 2 تومنی که یک گران ارزش نداره یا کار نمیکنه یا دکمه گیر میکنه قیافه ای نیست که بعد 3 سال شیشه های چراغ بخاطر میکنه یا زرد میشه اینه ماشین این چیه من زمانش شده پژو tu5 را هم گفتم بخر زمانش شده گفتم برو پژو 405 slx بگیر زمانش شده که گفتم برو 206 بگیر ولی گفتم که به این ماشین نمیرسه اگه میتونی برو تندر 90 بگیر، الان حدود 27 روز پیش تالیسمان خریدم با همان پول میتونستم کیا اپتیما هم بگیرم ولی رفتم دیدم این کجا اون کجا، خسته نباشید

VahidReza (362 روز پیش)

mahf و ronak نه ال نود میگیرم نه استپ وی! میگم پایداری خوب این دو تا تو پیچ راحت چپ میکنن، من جوونم ماشین خونوادگی نمیخوام

teylor (361 روز پیش)

آقای vahidreza اولآ طراحی ظاهری استپ وی دنده ای یک کلاس بالاتراز ۲۰۷ سقف شیشه ای هست ثانیآ اونی که در پیچها تعادل نداره و چپ میشه ۲۰۶ و۲۰۷ هست نه استپ وی کاملا تشخیصت برعکسه. ثالثآ روی گوگل سرچ کن آفرود استپ وی دنده ای تا فیلمی که ترکیه ای ها و اروپایی ها از توانمندی‌های استپ وی دنده ای به نمایش گذاشتن رو ببینی تو گوگل موجوده . رابعآ قیافه استپ وی رو با ساندرو مقایسه نکن چون ساندرو قیافش ضایعه ولی استپ وی اگه جلو پنجره اورجینالشو نصب کنی(چون پارس خودرو نصب نکرده)خودت باید بخری اون موقع قیافه واقعی استپ وی عیان میشه و وقتی بغل بغل ساندرو و ۲۰۷ پارک کنی متوجه میشی که استپ وی خیلی جوون پسنده و ۲۰۷ قیافش قدیمیه و ساندروهم قیافش کلآ تعطیله.خامسآ تو مسیرهای آفرودی و ناهموار اگه با استپ وی دنده ای بکوبی به ۲۰۷، ۲۰۷ چپ میشه نه استپ وی .سادسآ ۲۰۷ ایرانی اتومات در قیاس با استپ وی دنده ای هیچ حرفی واسه گفتن نداره.

mahf (357 روز پیش)

وحید تو سوال کردی گفتی کدوم خوبه منم گفتم این خوبه ولی خیلی از دوستان درباره ماشین نمیدونند فکر میکنن همه چیز فقط اپشن هست یا فقط قیافه، دو اونی که زود چپ میکنه دوست عزیز هم گفت 207 و 206 است و چپ هم نمیکنه نمیگم سرعت غیر مجاز بری و اونجا را همینطوری رد کنی که تریلی هم باشه چپ میکنه ولی این ماشین اونقدر قوی هستند که خدایی نکرده چپ کردید هیچی به ادم نمیشه و جای بزرگتریی از 206 از برلیانس از 207 داره و قدرت واقعا ساندرو استپ وی قیافه زیبایی از اینها هم داره البته استپ وی باشه، خسته‌ نباشید

Amir152 (353 روز پیش)

اگ قیافه و آپشن مهم نباشه که بره یه پیکان یا پراید بخره دگ چه کاری اون همه پول بده به ال نود و ساندور.شما ماشین میخری که با قیافه و آپشناش حال کنی دیگه عزیز من خب معلوم ماشینی ک آپشن نداشته باشه خراب نمیشه.

VahidReza (349 روز پیش)

Mahf و Teylor استپ وی رو نمی‌دونم ولی ال نود خیلی راحت چپ می‌کنه میتونی نظر خیلیا رو بخونی ، سر پیچ از هشتاد بالاتر بری چپ میکنه و اینکه ظاهر ی چیز سلیقه ایه و شما از کجا میگی ظاهرش یه کلاس بالاتره؟ و اینکه من ماشینی رو می‌خوام که آپشن داشته باشه و شتابش خوب باشه آفرود چه بدردم میخوره. و ماشینی خوبه که بخاطر یکم ارتفاع گرونتر نباشه مثل استپ وی که کلی قیمتش بالا میره ، اگه برای کیفیت ماشین میخواستم به قول دوستمون میرفتم پیکان و ماشین های بیست سال پیش جنازه رو می‌گرفتم .

teylor (345 روز پیش)

آقای وحید رضا شما گفتی از کجا میدونم که طراحی ظاهری استپ وی یک کلاس بالاتراز از ۲۰۷ سقف شیشه ای هست؟ از اونجا که تو نمایشگاه اتومبیلمون همه این خودروهارو بغل هم پارک کردم و به دقت وبا ریزبینی قیافه همه این ماشین‌ها رو رصد و بررسی کردم از ال نود گرفته تا اچ سی کراس و ۲۰۷ و ساندرو و بسترن و استپ وی و...‌شما اگه نظر منو قبول نداری اشکالی نداره خود سایت باما تو بخش مشخصات فنی خودرو به هر خودرو نمره ای داده نمره ای که طراحی ظاهری ۲۰۷ کسب کرده ۵۰ هست و نمره ای که طراحی ظاهری استپ وی گرفته ۶۵ هست که این کارشناسی سایت باما واقعآ منصفانه هست و عادلانه خودت برو و نمرات هرخودرویی رو میخوای تو خود سایت باما نگاه کن ودرخصوص عدم تعادل خودرو ها که نظرتو گفتی اولآ رانندگان مبتدی و کم تجربه والخصوص جوان همیشه وبا هر خودرویی میتونند حادثه ساز باشند ولی اگه لاستیک ال نود به جای اینکه ۲۰۵ پهن باشه اگه ۱۸۵ باشه بله تعادلش خوب نخواهد بودباید تعویض بشه ولی با لاستیک خارجی پهن ۲۰۵ تعادل ال نود در پیچها بهم نمیخوره اینو خودم امتحان کردم و در خصوص آمار، رکورد چپی ترین خودروها بنام ۲۰۶ هاچبک و ۲۰۶ پلاس همون ۲۰۷ ثبت شده که میتونی از صافکارها هم استعلام کنی که چقدر ۲۰۶ چپی بهشون مراجعه کرده ودر آخر برای من نمایشگاه دار هیچ فرقی نداره کسی چه ماشینی میخره. هر ماشینی نسبت به ارزشش قیمت میخوره سه سال پیش درنیمه شهریور ۹۷ اچ سی کراس صفر فروختم ۹۰ میلیون استپ وی دنده ای صفر معامله کردم ۱۰۸ میلیون و دویست و هفت اتومات صفر فروختم ۱۰۵ میلیون . واسه من سلیقه همه مشتریا قابل احترامه.

mahf (339 روز پیش)

دوست عزیز شما گفتید بخاطر یدونه ارتفاع گرونتر شده که کاملا اشتباه هست اگه قیمت های خودرو با ارتفاع حساب می‌شدند اون وقت باید مثلا سانتافه الان 700 یا 800 میلیون میشد به ارتفاع نیست اون ارتفاع فنر های قوی اون است که مثل اچ سی کراس تو زمین نخوابیده، قیمت هر خودرو را بر چند تا چیز میگن 1- استحکام بدنه 2- قوی بودن موتور 3- بازار خودروش 4- تولید کننده خودرو و.. بر حسب اینا قیمت خودرو را میزارن نه اینکه برحسب ارتفاع اپشن قیافه خودرو، چیز سلیقه ای هم گفتی قیافه این در انتخاب تو سلیقه ای است یا کسی که خودرو را میخره، قیافه دست تو نیست که بقی 207 قیافه بهتری داره یا اچ سی کراس این را به خریداران خودرو هم ربطی نداره، کسانی که این خودرو را ساخت و مهندسین جهانی به اینها نمره میدن مثلا میگن استحکام بدنه این خودرو اینقدر نمره داره قیافه این اینقدر و... و اینکه شما گفتید تندر 90 80 تا بالا بری سریع چپ میکنی اشتباه هست این به شخصی که این خودرو را میراند ربطی داره یعنی اینکه این فرد با این سرعت میتونه کنترل کنه خودرو را که کسانی هم که تصادف میکنند نه در این خودرو در خیلی از خودرو را هم سرعت بالا هست، و دوستمون هم گفت لاستیک های 205 بندازی هیچی نمیشه و اگه تصادف ها را ببینی خیلی ها یا پرشیا هستند یا پراید یا هم سمند ولی بیشتر پرشیا است که تصادف میکنند خودت تو اخبار تو سایت ها هم هستند میتونی ببینی که با سرعت بالا میرند و نمیتونند کنترل کنند و چپ میکنه یا به یکی میزنه، سوم اینکه اپشن دوست داری میتونی ساندرو استپ وی هم بخری و بری بیرون نصب کنی، و تندر 90 در صافکاری ها یا تصادفات یا در کارگاه ها سخت پیدا میشه چون موتورشون نه خراب میشه البته بهش خوب برسی خراب نمیشه و تصادف هم نمیکنه اگه راننده خوبی باشه، خسته نباشید

Ehsanabedi13841384 (319 روز پیش)

در جواب وحید رضا ببین سیستم تعلیق و شتاب واست مهمه منم میگم ال نود بگیر . اگر میگی چپ میکنی خیلی راهکار ساده ! لاستیک نازک ۱۸۵ ال نود رو بردار بکنش لاستیک ۲۰۵ عشقت کشید یه استرس بار ببند نخواستی هم فدا سرت یعنی غلط بکنه چپ کنه . من تجربه سواری تندر نود پلاس رو داشتم . عالی بود . شتاب خوب .سواری نرم . کلاچ هیدرولیکی که خیلی نرمه . تازه قیافه ش هم از تندر نود ساده بهتره . شما حتی میتونی با ۳۵۰ تومن اتوماتشو بخری . نمیگم شتابش مثل دنده ایه ولی اون هم بد نیست باید سوار شی . انشالله که موفق باشی و بهتر از این هارو بخری . همچنین شمایی که این نظر منو میخونی با تشکر از باما

Fast (268 روز پیش)

اقای mahf النود به جز استهلاک کم و ایمنی هیچ چیزه دیگه ای نداره اولا تو قدرت موتور خیلی از ماشینای ارزونتر النودو میخورن دوما النود نه اپشن نه زیبایی نه هندلینگ نه سواری نرم نه زیبا یی توی اتاق رو به شما میده و صندلی های واقعا خشکی هم داره مخصوصا شما توی یه ماشین وارد میشی اولین چیز ظاهر توی خودرو هست که ادمو به خودش جذب میکنه و ال نود هم که در این موارد اصلا ماشین به حساب نمیاد و چراغ های عقبش هم که خیلی مسخرست که چراغ دنده عقب یکی و چراغ مهشکن هم یکی هست و ظاهر بدی پیدا میکنه در کل اصلا النود ارزش خریدد نداره

ssfree (245 روز پیش)

اقای mahfال نود نمیگم بده برای الان خوب نیس دیگه قدیمیه تو زمان خودش خوب بوده ولی الان نه الان دیگه همه علاقه ی خاصی به اپشن دارن از جمله خودم.اگه 10 سال پیش بود میگفتم ال نود و یا سمند چون اون موقع ایمن و خوب بودن ولی الان نه دیگه ظاهر ندارن و همینطور اپشن حتی الان هم که سمند داشبورد جدید اومده باز هم پیشنهاد نمیکنم.2.یکی از کسایی که به شما پیشنهاد تالیسمان رو داد خود من بودم تو فایل تالیسمان چون واقعا تالیسمان عاالیه پر اپشن جادار ایمن سریع مثل کروکودیل میفته رو جاده و بلند نمیشه ولی الان بحث تالیسمان نیست الان باید یک ماشین بروز گرفت بعد اون موقع شما دنا پلاس سریع های اولش رو گرفتید من لان برادرم دنا توربو داره هیچ کدام از اون مشکل هایی که میگید رو تو این یک سال نداشته.نه کدری چراغ نه گیر کردن دکمه ها هیچی هیچی من هم برای کسی که بد نمیگم طبق تجربه هام میگم البته نمیگم شما دروغ میگی شما هم درست میگی ولی باید قبول کنیم ماشین فقط شانسه شانس شاید برای شما بد درامده باشه

ssfree (245 روز پیش)

ببین میگی از ال 90 و ساندرو خوشت نمیاد پس ولش کن چون اگه از چیزی خوشت نیاد نمیتونی ازش استفاده کنی برو سراغ یکی از این هایی ک میگم دنا پلاس توربو اگه پول بنزین سوپر داری اگه نداری دنا پلاس معمولی 2 رانا پلاس 6 دنده پانوروما 3سورن پلاس4 207 اس دی 5 کیا ریو کم کار

sina11228 (238 روز پیش)

پارس تيو فايو صفر مشكي چون جون پسند تره ولي به اين رنگ بايد خيلي برسى از سراميك بدنه گرفته تا واكس بدنه البته اگه ماشين بازي اگر نه كه همون سفيد بگير .

Hjjjjjjj (227 روز پیش)

سلام مقایسه ۲۰۷ با ساندرو یک سر برد داره اونم ساندرو هستش موتور k4mساندرو از تیوفایو ایرانیزه شده کم جون یه سر گردن بالاتره و موتور گیربکس ساندرو بهترین موتور گیربگس عامیانه تو اروپا اما تیوفایو موتور داغ سوزی هستش ولی موتور ساندرو موتور سرد سوزی که واسه اب هوای ایران موتور ساندور بهتره من خودم ۲۰۷ مدل ۹۷ دارم با دنده سه سربالایی هارو کم میاره نه اینکه ماشینم مشکلی داشته باشه ۲۰۶ تیپ پنج و ۲۰۷ دگه ایی رو هم سوار شدم همون مسیر همینجوری بوده ولی پدرم مگان موتور ال نود داره که همون موتور سوار شده رو ساندرو باید ببینید که هیکل سنگین مگان رو، موتور k4m چطوری خیز میده و مثل جت میره هم اکنون بهترین موتور در بین موتور های ایرانی k4m,هم کم مصرف هست هم نرم و کم صدا و کم اسهتلاک پر قدرت و از تیوفایوی که کم جون و ای اف سون پر دردسر و ایکس یو سون خیلی خیلی بهتره

Lkk (226 روز پیش)

شاهین بگیر

Moooohamad (215 روز پیش)

اقا با 350تومن بده یه جک j4بگیر عالیه مدل 98 صفر می تونی بخری . ماشینش عالیه گیربکس بهینه فصای اتاق و صندوق بزرگ پایداری عالی تر از استپ وی و ساندرو ال ممد داره. فرمان برقی داره که خانواده ال ممد و یاندرو نداره. زنجیرتایمه که ال ممد استپ تسمه تایمن. کروز داره که بازم اونا ندارن. پنج ستاره ایمنی داره و ماشین دنده اتومات سی وی تی پانچ بلژیکه موتورش میتسوبیشی هست . یا اگر ایرانی می خوای بگیری 310بده یه رانا پلاس پانورما بخر همه چیش از 207 بهتره .10تومنم بده یه رینگ خوشگل بنداز روش برو دختر بازی حالشو ببر . 30تومن پولتم میمونه . حرف این متعصبهای جوگیر و گوش نکن . انگار کاخونه رنو یا ایرلن خودرو مال باباشونه . برو تست تصادف استپ وی نگاه کن اصلا بشین توش یه دور بزن خشکی ماشین نداشتن آبشن اذیتت می کنه . دیگه هم تولید نمیشه لوازمشم گرونه. قیمتشم انصافا گرونه و ارزش خرید با این قیمتهای فضایی و نداره .

teylor (214 روز پیش)

در پاسخ بهmooooohamad: اولآ ۲۰۷ خیلی خیلی از رانا پلاس بهتره. حتی صفر کیلومترها ی رانا هم اینقدر ایراد دارند که مدام تو نمایندگی برای رفع نقص ماشینت باید باشی. دومآ نسل اول استپ وی سه ستاره ایمنی از معتبرترین موسسه اروپایی کسب کرد که کمپانی هایی مثل جک حتی جرات ندارند خودروهایی مثل جک اس۳ رو برای تست تصادف به این موسسه بفرستند.سومآ ستاره های کیفی که در خود کشورهای سازنده به کمپانی های خودشون ميدند هیچ ارزشی نداره . مثلآ ستاره هایی که در کشور چین به محصولات خودشون ميدند ویا مثلآ ستاره هایی که در ایران به خودروهای تولید داخلشون ميدند هیچ ارزشی نداره. ستاره اون موقع ارزشمنده که موسسه معتبر اروپایی بده نه اینکه در خود کشور سازنده به محصول خودی داده بشه.خودروهای تولید داخل ایرانو اگه برای تست تصادف به موسسه معتبر اروپایی بفرستی اصلآ نمیتونه ستاره ای کسب کنه.در حال حاضر چه بخوای چه نخوای ساندرو استپ وی با کیفیت ترین و کم ایرادترین خودرو در رنج قیمتی خودشه و مثل جک j4نیست که بدفروش باشه

R3 (207 روز پیش)

با سلام و عرض ادب به دوستان و کارکنان سایت باما در جواب دوست عزیز با350 تومان به نظر بنده یکی رو انتخاب کن لندرماک هم دو دیفرانسیل هست هم قطعاتش با کاپرا یکی هست و هم تا حدودی خیالت از خدمات راحت هستی چون گروه بهمن خودروهای خوبی میسازه ولی باید مراقب باشید که بدنه آسیب وارد جدی وارد نشه چون قطعاتش گیر نمیاد مانند چراغش و...و کیفیت نسبتا قابل قبولی داره هم تا حدودی انتخاب بهتری هست _ نیسان پیکاپ هم خودروی محکمی هست و کمی خشک هست البته کمک فنر رو گازی کن راحت از مانع ها میتوانی عبور کنی البته دوام فنی خوبی داره که با رونیز یکی هست هم ماشین کار هست و هم خودروی اقتصادی و آفرودی و خانوادگی و جادار و برزگتر و قیمت قطعات تقریبا مناسب نه گران نه ارزان متوسط هست نیسان پیکاپ خیلی بهتر از خودروهای چینی هست البته یکم قطعاتش بد گیر میاد ولی تمیزش رو پیدا کن خیالت از بابت نگهداری در سالهای سال راحتی قیمتش خوبه اونقدر گران نیست و پارس خودرو خودروهای خوبی ساخته نسبت به ایران خودرو و سایپا _ کاپرا هم خودروی خوبی هست اما به نیسان پیکاپ نمی‌رسه از لحاظ فنی و از لحاظ آپشن نیسان پیکاپ بازنده هست و کاپرا برنده میشه و سالها که از سال89 داره تولید می‌کنه و نیسان پیکاپ هنوز نتوانسته به کاپرا از لحاظ تولید برسه البته در داخل ایران ولی کاپرا توانسته بازار خوبی به دست بیاره و اگر خواستی. بفروشید بسپار به اورگانهای دولتی اونا توی هوا میخرند البته اگر تمیز نگهداری کنی و مرتب رسیدگی کنی ارزش خرید و فروش بهتری خواهیم داشت _ شورلت بلیزر هم خوبه ولی خرج ها و استحلاکش بالا هست قطعات کمیاب و گران و البته یک برند آمریکایی رو نباید با چینی مقایسه کرد البته بر بد بودن شورلت نیست 1 ساختار قدیمی داره و مناسب آفرود هست 2 نبود امکانات و آپشن و ایمنی و قطعات یدکی3 بازارش الان نمی‌دونم چطوری هست ولی خب زمان خود من که البته از شما بزرگتر هستم جز امپراتوری بود که افراد خاص سوار میشدند4 بسیار محکم و سگ جان هست و از هر. موانعی میتوانید عبور کنید اون زمان صف طولانی نسبت به تولیدش و استقبال زیادی به اون شکل نشد واقعا حیف باشه یادمه به خاطره قیمتش و تحریم ها و جنگ و.... _ لندرور1369 و رنجرور1975 هم خوبه ولی خب شرایط نگهداریشون حساس هست هر سالی کاربراتور رو تمیز کن البته کار سختی نیست آسان هست از میکانیک های ماهر قدیمی بپرس وارد هستند خیلی شرافت داره به چینی و خودروهای امروزی اون زمان خودش بی حیا بودن مخصوص لندرور البته جیپ شهباز و جیپ سیمرغ و یا مدل دیگرش جیپ آهو خوبه _ پاترول بگیری بازار خوبی داره از همه اینها پاترول بهتر هست لوازم یدکی حتی در بیابان هم پیدا میشه حتی در بدترین شرایط به نظرم وانت پاترول نگیر خییییللللیییی بد فروش میره البته یک مدل دیگر که کمیاب هست پاترول سقف بلند که بهش میگفتند آمبولانسی زیاد استقبال نشد این دو مدل رو نگیر همیشه دو درب یا چهار درب مدل پایین سالم گیر بیاری بهتر هست انتخاب با شما هست اینم جواب تخصصی برای دوست عزیز و بزرگوار با تشکر از دوستان و دست اندرکاران سایت باما

Osiejxiejshxjkwkn (186 روز پیش)

در پاسخ به mahd و teylor باید بگم که واقعا نمیدونم شما سلیقتون چطور !!!! آخه میاین میگین ظاهر استپ وی از ۲۰۷ اونم سقف شیشه‌ایش بالاتره؟؟!!😳بابا ال نود که وقتی اومد ازش به عنوان یکی از ۵ تا ماشین زشت ایران یاد میکردن،از سال ۹۵ هم که ساندرو اومده که اینم همون ال نود فقط هاچبکش ، حالا اومدن چراغ و جلو پنجره‌ایشو سیاه کردن ، بعضیام از همین جوگیر شدن بهش لقب سطلان ماشینا میدن!!نمیفهمم اینا اسپانسر رنو هستند یا مدیر فروش!بعد شما برو دریفت هایی که با ۲۰۷ و ۲۰۶ میکشن رو ببین ، اونموقع میفهمی هندلینگ یعنی چی ، نه ساندرو و ال ممد که دست تو فرمون تو سرعت بالا ۷۰ بگیری میخوابن ، بعد از لحاظ قیمتم که باشه ساندرو فقط داره پول آرم رنو رو میگیره وگرنه هیچی نیست ، استپ وی که دیگه نگو ! برای یه چراغ و سپر و باربند الکی داری ۱۰۰ ملیون اضاف میدی ! دیگه از لرزش و تعلیق خشک ساندرو هم که نگم برات!😶

teylor (175 روز پیش)

خطاب به.......... OSiejxie :ال نود یه خودروییه ساندرو یه خودرو دیگه و استپ وی هم با ساندرو فرق داره. توبازار وقتی قیمت استپ وی با ساندرو ۷۰ میلیون اختلاف داره پس یعنی این که ساندرو رو با استپ وی قاطی نکن . ال نود هیچ ربطی به استپ وی نداره. خودرو که فقط موتورش نیست . شما رو چه حسابی ال نود ۴۳۰ میلیونی رو با استپ وی ۶۵۰ میلیونی در یه سطح مقایسه میکنی؟ شما اصلا سوار استپ وی هم نشدی فقط چون می بینی قیمتش بالاست و یه عده نمیتونن بخرن میای انتقاد میکنی. من میگم ظاهر استپ وی خیلی جوون پسندتر از ۲۰۷ هست شما نظر منو فبول نداری ؟ رو بخش مشخصات فنی که سایت باما نمره داده خودت نگاه کن طراحی ظاهری ۲۰۷ نمره ش ۵۰ هست طراحی ظاهری استپ وی نمره ش ۶۵ هست. این کارشناسی سایت باما درمورد هر دو خودرو هست. ۲۰۷ یه خودرو ایرانیزه شده پر عیب و ایراد هست. ولی استپ وی سی کی دی اصل فرانسه است. درسته با پول ۲۰۷ اتومات نمیشه استپ وی دنده ای خرید ولی اگه یه کم روش بزاری بجای اینکه ۲۰۷ اتومات مدل ۹۸ کارکرده بخری میتونی استپ وی دنده ای مدل ۹۷ کارکرده بخری. در عوض صاحب یه خودرو اصیل میشی و یه خودرو پرعیب ایراد مثل ۲۰۷ اتومات نمیخری.

hadikhan (155 روز پیش)

من اگه بودم مگان میخریدم چون با این قیمت مگان تمیز و خوب میشه پیدا کرد هم اینکه هم سرعتش خوبه هم پایداریش در این رنج قیمت

Hjjjjjjj (129 روز پیش)

ال نود

alibazari (33 روز پیش)

۲۰۷ دنده ای بخر با تمام آپشن هاش همه رو سفارش بده کروز کنترل،ترمز عقب دیسکی،فرمان برقی و...

Say205 (25 روز پیش)

رانا پلاس سقف شیشه ای بخر عالیه

Minaa21(56 روز پیش)

دوستان سلام ،تو رنج ۵۰۰ تومن به تاریخ امروز تیر ماه چهارصدو یک، یه ماشین اتومات که دردسر اش کم باشه و ارزش خرید بالایی داشته باشه بهم معرفی کنید مرسی

Ehsun90 (34 روز پیش)

چون میگی بی درد سر باشه سراغ ایرلنی نباید بری... البته به جز تندر نود اتوماتیک که واقعا ماشین بی دردسریه.. البته من خودم انتخابم نیست چون از ظاهرش خوشم نمیاد.. حالا میمونه چینی ... داخل چینی های ارزون قیمت هم سابقه نشون داده برلیانس ها ماشینای بی دردسری هستن.. پس برلیانس گزینه خوبی میتونه باشه حالا هر مدلش.. ولی اگه تا ششصد بتونی پول بدی آریزو ۵ توربو و ام جی ۳۶۰ توربو و لیفان ۸۲۰ ماشینای واقعا ارزشمندی هستن.. آریزو ظاهر بسیار خوبی داره، کیفیت ساختش خوبه، قطعاتش به وفور یافت میشه و بازار فروش خوبی داره؛ ضعفش هم گیربکس cvt و شتاب نسبتا ضعیف و پیشرانه حساس به بنزینه بی کیفیته؛ mg 360 t هم شتاب عالی داره و کیفیت ساخت واقعا خوب و استهلاک پایینی داره و در کل ماشین خر کاریه؛ ضعفش هم اینه که قطعاتش در شهرای کوچیک به سختی یافت میشه و بازار خرید و فروشش هم رونق چندانی نداره؛ لیفان ۸۲۰ هم ظاهرش واقعا خوشگله و از لحاظ فنی هم در سطح خوبی قرار داره ( پلتفرمش با کمری مشترکه و موتور گیربکسش هم یکیه ) و اینکه مثل mg و آریزو به سوخت بی کیفیت حساس نیست؛ ضعفش هم بازار ضعیفش هست، ولی مشکل قطعه نداره چون کرمان موتور همه جوره کارتو راه میندازه؛ امیدوارم مفید بوده باشه

touraj82 (32 روز پیش)

جک j4 ارزش خرید بالایی داره

HAmir(50 روز پیش)

سلام من یه ۲۰۷ اتومات دارم واقعا خیلی گیریبکس ضعیفی داره

Ryan62(207 روز پیش)

سلام دوستان من قصد دارم ماشین صفر 1400 بگیریم و نهایت بودجه ام خرید 207 هست ولی چون صندوق کوچکی دارد به 206 اس دی هم فکر می کنم. ولی متاسفانه اس دی تولید نمی شود و باید صفر خشک بگیرم، لطفا راهنمایی کنید چی بگیرم که پشیمان نشوم؟

ariqnbayat (202 روز پیش)

برو یک ۲۰۷ اس دی بگیر

Alirezako (185 روز پیش)

رانا پلاس بخر همه چیزشون مشترکه ولی به مراتب ظاهر زیبا تری داره و داشبورد و قطعات داخلش دقیقا باهمون متریالی درست شده که ۲۰۷ درست شده و تو جه داشته باش که اپشناش بیشتره نسبت به اس دی و قیمتش ۶۰ میلیون کمتره! ۲۰۶ اسدی چو توقف تو لید شده کمه تو بازار و الکی گرونه ولی رانا چون زیاد عرضه میشه موش قیمته و عملا حباب منفی داره اگه لتونی رانا پلاس پاناروما بخری که خیییلی عالیه از ۲۰۷ دستی پاناروما بهتره چون ۶ دنده هست و مصرف سوختت کمتره و اینکه موتورش تیو ۵ پلاسه که قدرت بیشتری داره و همون موتوریه که روی تارا گذاشتن

Ilia98 (120 روز پیش)

پارس Tu5 سفارشی که تازه اومده بگیر. دنا هم گزینه خوبیه

mahf (91 روز پیش)

سلام دوست عزیز، انشالله از اون زمان تا حالا ماشین گرفته باشی، ولی اگه نگرفتی خیلی قیمت های بالا رفته، تو الان با اون پول یدونه 405 میتونی بخری، فقط اینکه یکی از دوستمون گفت رانا پلاس چون که تولید زیاد میشه بخاطر این قیمتش پایین هست، اصلا به این هیچ ربطی نداره چون ماشین ایرانه بخاطر همین قیمتش پایینه ولی 206 مثلا پژو هست بخاطر همین قیمتش بیشتر از رانا هست، و اینکه داداش 206 sd صفرش هنوز تو بازار تهران هست برو بگرد پیدا حتما میکنی. خسته نباشید

Mahdi1387(98 روز پیش)

در واقع 207 یک ماشین هاچ بک کم مصرف شهری با قیمت مناسب باید باشه اما الان که اتوماتش شده 600 میلیون داره کم کم به چینی های صفر میرسه الان x33s با اون همه آپشن و از همه مهم تر موتور 2000 که داره با گیربکس 5 سرعته جدیدش 670 میلیون اونوقت 207 ، 600 میلیون با همون موتور TU5 قدیمیش در ضمن X33s درسته نباید مقایسه بشه با 207 اما این فقط از نظر قیمتی بود ، در ضمن x33s یک شاسی بلند جمع و جور هست که با اقل جاداره 207 عقبش باید آدمی که زیر 160 قد داره بشینه و صندوق هم که دیگه .....

Fazel57(104 روز پیش)

بنظر من در زمان کنونی ۲۰۷ گزینه ی خوبی برای استفاده خودمون در شهر تهران هست، همه ی گزینه های یک ماشین رو در حد ۴۰۰ تا ۴۵۰ تومن داره، من ازش استفاده کردم اگر بخوبی ازش استفاده کنید سالها ماشین هست و هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه ،اما ۲۰۶ تیپ ۲ و ال نود و ماشینهای کارکرده رو توصیه نمیکنم جز خرج و یکسری اشکالات اساسی براتون مشکل ساز میشه

Seyf(567 روز پیش)

سلام دوستان بنظر تون ۲۰۷ دنده ایی بهتره یا sd v8?

Pershiya86 (552 روز پیش)

به نظر من تو ماشین ایرانی پرشیا از همه سر تره

Mmm123 (537 روز پیش)

۲۰۷ با ۲۰۶داز نظر فنی و کیفیت رانندگی هیچ فرقی ندارند ولی ۲۰۷ زیباتر و آپشن های بروزتری داره

Amiram (455 روز پیش)

من یه اس دی ۹۷ دارم تا الان خوب بوده مشکلی نداشته، میتونی اس دی رو انتخاب کنی ولی اول خوب تحقیق کن هر دو هم سوار شو به نتیجه میرسی

ssfree (375 روز پیش)

در جواب اقای پرشیا 86:الان حرف شما چه ارتباطی به سوال ایشون داره؟مثل این میمونه که ایشون میگه به نظرتون کباب بهتره یا جوجه بعد شما میگی پیتزا بخور؟به نظرم زمانیه که تعصب هارو کنار بذاریم و واقعیت رو به مردم بگیم!

mahf (371 روز پیش)

سلام دوست عزیز، شما ماشین هایی گفتید که میانشون 30 یا 40 میلیون فرق دارن، خب اگه شما میخوای 206 تیپ 2 بخری نخر ارزش خرید اصلا نداره به جای اون برو mvm 315 پلاس بگیر هم اقساطی است هم کیفیت خوبی داره هم امکانات خوبی داره و یا نه این را نمیخوای منظورت تیپ 5 است، خب اینم ماشین خوبیه و اگه تک نفر باشی بخر و یا نه اگه تک نفر نباشی خانواده داشته باشی برو پژو tu5 بگیر عالی هست در مقابل این پرشیا نمیتونه نفس بکشه این 206 هر چند موتور تیپ 5 همون tu 5 است ولی موتور پرشیا قدرتمند تر است، ولی sd نخر ارزش خرید نداره خیلی خرج داره منظورم این است که قطعاتش خیلی گرون هست مخصوصا کهنه میشه خرج داره بنزین را مثل آب میخوره بخاطر ارزش خرید نداره چون اون مقداری که پول میدی بالاخره انتظاری هم داری، ولی اون انتظار را نمیده بهت نمیگم موتورش ضعیف است نه موتورش خیلی قوی است ولی اون اندازه ای پول که میدی چرا کمی بیشترش ندی و ماشین خوبی سوار نشی، به جای اون بنظر من برو دنا معمولی بخر عالی هست هر سه تای این نمیتونن به این برسن، این هم موتورش خیلی قوی است هم سخت میره مکانیک و ماشین بی دردسری است، و هم جای بزرگتری داره و هم امکانات خوبی داره، و صدای کمی هم داره، و به جوز روغن و ضد یخ و.. خرج دیگه ای نداره، البته اگه خوب برونی و وسایل هاش را به موقع عوض کنی، چون وسایل هاش را به موقع عوض نکنی متاسفانه کمی ادم را به خرج میکشه، ولی نه تا 350 میلیون میتونی برسی برو تندر 90 بخر تا 30 هم ماشین نخر هیچی بهش نمیشه بازم مثل روز های اول برات کار میکنه ببین از هر لحاظ بگی عالی هست از استحکام بدنه مقایسه با هیوندا کیا هست در مقایسه با موتور مانند کولیوس یا سانتافه هست موتور واقعا پرقدرتی داره و نذاری نفس بکشه هیچی نمیشه ببین در کل ماشین های ایرانی و بعضی ماشین های خارجی یدونه هست یعنی تندر 90 از اون ماشین هایی است که نمیره مکانیک البته خوب بهش برسی نرسی سریع نمیره مکانیک بازم هر بنگاهی بری یا هر سایتی بری تندر 90 را تعریف میکنند البته نظر ها را نمیگم چون اونا از روی حسادت است و جواب درستی نمیگن، و دیگه خودت میدونی میدونی من همه شون را تعریف کردم بخاطر اینکه 207 را نگفتم چون این ماشین نیست ارزش خرید اصلا نداره از همه چیز، خسته نباشید

Tonder (209 روز پیش)

مصرف ۲۰۶ اس دی صدی ۶.۴ هست من به صدی ۵.۹ هم در جاده رسیدم میگی بنزین مثل آب میخوره؟ً

ariqnbayat (200 روز پیش)

در جواب به mahf باید بگم چطور هردو tu5 هستند پژو پارس که سنگین تره بیشتر جون داره ؟؟؟!!! تازه ام وی ام پلاس به هیچ دردی نمی خوره جز قسط قطعات هم چینی بنجل ولی باز ۲۰۶ تیپ ۲ را تولیدش رو متوقف کرد که در واقعه یک هاچبک تو شهری بود

Hjjjjjjj (129 روز پیش)

در جواب mahf پژو پارس با موتورTU5 بر چه اساسی از پژو 206 با موتور TU5 مشترک قوی تر هستش برعکس موتور TU5 با گیربکس با 206 عملکردو قدرت بیشتری داره . بعدشم پارس TU5 کجاش قدرتمند هستش ؟ اینو همه میدونن پارس سال تو گشتاور و کشش یه سر گردن بهتره از پارس TU5 هستش در ضمن موتورEF7 که فرمودین کم دردسر هستش و تعمییر اسان هستش اشتباهه، شما پیش مکانیک ها برو حتما

yygfff(146 روز پیش)

آقا لطفا یکی به من کمک کنه با ۵۰۰ ملیون ۲۰۷ اتومات بهتره یا برلیانس ۳۲۰ ماشین های ظاهر پیرمردانه پیشنهاد ندین بیشتر دوسدارم ماشین صفر بخرم و ماشین اولمم هست لطفا کمکم کنید کسایی که تخصص دارید.

Peugeot406 (134 روز پیش)

از نظرم برلیانس واقعا ظاهر خیلی خوبی داره، اگه آپشن میخوای یکم صبر بکن ببینی ۲۰۷ ام سی بهتره از لحاظ قیمت و آپشن اگر نه پس قطعا برلیانس. قدرت (و وزن بیشتر!) بیشتر، ظاهر بهتر و البته کیفیت کاملا برابر!

Hjjjjjjj (129 روز پیش)

برلیانس بهتره پژو ۲۰۷ خیلی خشک و بی کیفیته نسبت به برلیانس

ahmadsaina207(134 روز پیش)

دوستان لطفا میشه راهنمایی کنید.من یه ساینا مدل نودو هشت دارم..میخام با یه ۲۰۷ مدل نود عوض کنم ؟میشه راهنمایی کنید

Show More