هرچند از اواخر سال 1394، ایران خودرو ثبتنام 207 جدید را آغاز کرد اما اولین سری آن در مدل 95 بدست مشتریانش رسید. 207 نیوفیس به لحاظ ظاهری، تنها در فرم چراغها (اضافهشدن دیلایت) و طراحی مجدد آینههای جانبیاش (اضافهشدن راهنمای LED) با سری اول 207 متفاوت است. درون کابین نیز یک مانیتور لمسی (با دوربین و نویگیشن) به بالای
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
مصرف سوخت در مدل دستی
بهبود کیفیت ساخت نسبت به 206
بهبود امکانات نسبت به 207 سری اول
عملکرد جعبهدنده دستی نسبت به تیپ 5
بهبود موتور و گیربکس در نسخه TU5P
عرضه نسخه ارتقایافته از نیمه دوم 1402
نقاط ضعف
پایداری در پیچهای تند
کیفیت غربیلک فرمان
کیفیت قطعات داشبورد
خشکی سیستم تعلیق
محدودیت فضای پا و سر در ردیف دوم
عملکرد گیربکس اتومات (مشابه 206 تیپ 6)
ضعف در سیستم خنککاری گیربکس AL4
عملکرد سیستم کروزکنترل {گزارش کاربران}
ایرادات فنی در سیستم مالتی مدیا {گزارش کاربران}
تریم های پژو 207
MC اتوماتیک
TU3
اتوماتیک TU5
اتوماتیک TU5P
پانوراما اتوماتیک TU5
پانوراما اتوماتیک TU5P
پانوراما دنده ای TU5
پانوراما دنده ای TU5P
تیپ 5
دنده ای TU5
دنده ای TU5P
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1401 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر TU5Pحجم موتور
1.6 لیترعملکرد فنی
قدرت
113 اسببخارگشتاور
144 نیوتنمترشتاب
12.6 ثانیهسرعت
190 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفت دوم 206طول
3900 میلیمترعرض
1680 میلیمترارتفاع
1468 میلیمترفاصله محوری
2443 میلیمتروزن
1096 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
185/65R14چرخ عقب
185/65R14سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
رانندگی هوشمند
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور پایش راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
(ترمز عقب دیسکی: استاندارد)سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - سیستم پخش جدید - هندزفریمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
میرور لینکایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران اتومات
سایر ویژگی کابین
تریم خاکستری و قرمزآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
آینه راهنمادار - سقف قرمز درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
zgeneration 23 ساعت پیش
من یکی واسه دم دستی گرفتم.از نمایندگی یه راست تشخیص رنگ...ماشین صفر ستونش و گلگیر رنگ!!! بگذریم دگمه esp کار نمیکرد!برگردوندمش پس نگرفت و گفت رنگ کارخونه مشکل نداره!!! رفتم شکایت صمت..اونقدر اذیت کردن بیخیال شدم و ردش کردم رفت.ماشین جون نداشت راه بره..کیفیت صدا افتضاح...کیفیت متریال داخلی در حد بازیافت...بخدا حق مردم این اشغالا نیست...
پاسخ
0
0
1
speedland 2 روز پیش
207 به نسبت قیمتش نمی ارزه.
پاسخ
0
1
1
Amir1111 4 روز پیش
سلام دوستان این ماشین فابریک کارخانه آپشن گرمکن صندلی داره؟ چون بعضی ماشین های آشنایان که سوار شده بودم داشتند ولی داخل باما زده نداره.
پاسخ
0
1
0
Abollllllllllll 1405/3/23
آدم عجیبی باید باشی 207 اتوماتیک بخری
بجاش میتونی تارا ef7p بخری شتاب خیلی بهتر آپشن که 207 باید جلوش لنگ بندازه هم قیمت ولی صد برابر بهتر
پاسخ
0
1
1
پيشگو 1405/3/22
عزيزان گول قيمتها رو نخوريد، به زودي اين ماشينها به قهقرا ميرن، صنعت ماشين كامل به دست چين افتاده و بازار رو كامل چين ميگيره، ته مونده هاي ايرانخودرو و سايپا رو خريداري نكنيد و با كمي صبر خودتونو از شر اين ماشينهاي بي كيفيت رها كنيد، باور كنيد تا چند وقت ديگه توليدات تويوتا و فوكس واگن كه در چين مونتاژ ميشد و به ايران فرستاده ميشد در همين شركتهاي ايراني مونتاژ و با قيمت همين ٢٠٦،٢٠٧ فروخته ميشه
پاسخ
1
3
1
احمدیارزاده 6 روز پیش
بعیده. فرصت های شغلی را میخان حفظ کنند. و کلاس کار خودروساز بودن را، گرچه فرغون ساز باشیم
0
1



