در زمستان 1395 و در آستانه 10 سالگی حضور گرند ویتارا در ایران، این ژاپنی با نسخه فیس‌لیفتش دوباره به خط تولید ایران خودرو برگشت؛ فیس‌لیفتی که البته از 2012 در بازار جهانی قابل خریداری بود! ویتارا نیوفیس قرار بود در دو نسخه دنده‌ای و اتومات روانه بازار شود اما فقط پای نسخه اتوماتش به خیابان‌ها باز شد. ضمن اینکه تمامی نیوفیس‌ها از مدل فول بودند و دیگر خبری از مدل نیمه‌فولش نبود. در این فیس‌لیفت حدود نیم‌میلی‌متر به ضخامت شیشه‌ها افزوده شد و باتوجه به اضافه‌شدن محور متعادل‌کننده حرکت برای پیشرانه، صدای نفوذی به کابین تا 20% کاهش یافته است. سری اول ویتارا نیوفیس در کلاس 9 بدست مشتریان رسید که نسبت به کلاس 8 سابق، مواردی مانند رینگ‌ها، چراغ‌های جلو، سپر و جلوپنجره‌اش تغییر کرده بودند. همچنین تودوزی جدیدی داشت و به آینه تاشو برقی نیز مجهز بود. اندکی بعد، کلاس 9 هم حذف شد و ایران خودرو، کلاس 10 را معرفی کرد که علاوه‌بر تجهیزات کلاس 9، سه ویژگی جدیدتر داشت: سانروف، روکش چرم فرمان و روکش چرم صندلی‌ها.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت
    • دوام فنی
    • ترمزهای مطمئن
    • توانایی آفرود نسبت به رقبای کره‌ای
    • جعبه‌دنده 2 حالته (سبک و سنگین)
    • اضافه‌شدن سانروف (نسبت به قبل فیس‌لیفت)
  • نقاط ضعف
    • سواری خشک
    • امکاناتی کمتر از رقبا
    • نرمی فرمان در سرعت‌های بالا
    • عملکرد ضعیف در مدل 2.0 لیتری
    • حذف ESP در نمونه مونتاژی
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1398
مشخصات فنی
  • محور محرک دو دیفرانسیل 4 حالته
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 169 اسب‌بخار
  • گشتاور 227 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 175 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.7 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت
  • طول 4500 میلی‌متر
  • عرض 1810 میلی‌متر
  • ارتفاع 1695 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2640 میلی‌متر
  • وزن 1567 کیلوگرم
  • حجم باک 66 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R17
  • چرخ عقب 225/65R17
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی جدید
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1397
مشخصات فنی
  • محور محرک دو دیفرانسیل 4 حالته
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 169 اسب‌بخار
  • گشتاور 227 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.7 ثانیه
  • سرعت 185 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت
  • طول 4500 میلی‌متر
  • عرض 1810 میلی‌متر
  • ارتفاع 1695 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2640 میلی‌متر
  • وزن 1552 کیلوگرم
  • حجم باک 66 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R17
  • چرخ عقب 225/65R17
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی جدید
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
222 دیدگاه

hassan350(16 روز پیش)

سلام . من یه 20 سالی هست رانندگی میکنم ولی به غلظتی که بعضی از دوستان دارند ماشین باز نیستم . ولی تو هفت هشتا ماشینی که تو این چند سال سوارش بودم توسان و سوزوکی هم بودند . روزی که میخواستم سوزوکی را بخرم از زمین و زمان نظر منفی می آمد سمت من . راستش اکثرشون هم نقل قول بود. خلاصه بنده بر تصمیم خودم ماندم و سوزوکی تیپ 10 را خریدم . من نمی دونم دوستان از یک ماشین تو جاده های ایران چه انتظاری دارند . مثل اینکه مثل در دبی ماشین آپشن گرم کن صندلی داشته باشه .از نظر من ماشین باید ایمنی داشته باشه ، از نظر فنی قابل اعتماد باشه و فضای راحتی رو برای سرنشین ایجاد بکند . خیلی از آپشنهایی که دوستان دارند سر اون بحث میکنند شاید اصلا بکارمون نیاید . والا چهار ساله من چهار بار سانروف را باز نکردم . گرم کن صندلی اصلا نیاز نشده ، چه سر بالایی و چه کفی اصلا نیازی به استفاده از غیر d نشده . ماشین بسیار پر قدرتیه . میگفتند ماشین تنبلیه ، ولی راننده اراده کند در سربالایی همه ماشینها را می گیرد . به هر حال هر کسی سلیقه ای دارد و به نظر من سوزوکی بعنوان یک ماشین ژاپنی آفرود به شما اون چیزی را که از یه ماشین استاندارد رو به بالا بخواهید می ده .

Arash64(55 روز پیش)

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان. یک مطلبی رو میخواستم خدمتتون عرض کنم و دوست دارم که شما هم نظر خودتون رو زیر همین مطلب بفرمایید!!! سوزوکی ویتارا کلاس ۱۰ مدل ۹۸،آخرین مدل موجود توی بازار ایران هست که در تاریخ ۴۰۰/۷/۲۱ حدود یک میلیارد و چهار صد میلیون تومان قیمت خورده،حالا یخرده بالا پایین!!!! اگر بخواییم از روی قیمت صفر مدل ۹۸،مدلهای ۹۶ و ۹۷ این خودرو رو قیمت گذاری کنیم باید به ترتیب یه چیزی در حدود یک میلیارد و یکصد میلیون تا یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان قیمت بخوره!!!ولی چیزی که عجیب و کاملا مشهود هست اینه که یک عده میان قیمتهای مدل ۹۶ و ۹۷ این خودرو رو به صورت کاملا عمدی و بدون اینکه خودروی مورد نظر رو موجود داشته باشن،قیمتهای به مراتب خیلی پایینتری رو آگهی میکنن که بتونن ارزانتر خریده و دوباره قیمت رو بالا بکشند!!! میخواستم دوستان عزیزم در این مورد نظر بدند!!! از عوامل سایت باما تقاضا دارم که مطلب بنده رو ثبت کنن!!چونکه خیلی به ضرر مصرف کننده تموم میشه این کارها!!! متشکرم

مینا ۷۲ (24 روز پیش)

بنده هم با حرف ایشون موافقم!!! اصلا این قیمتهایی که برخی از کاربرها آگهی کردن،وجود خارجی نداره!!!قیمت واقعی فقط اینطوری دستتون میاد که وقت بگذارید و مثل یک خریدار واقعی برید توی کف بازار!!! اصلا قیمتهایی که نمایشگاه دارها میدن و خودروی مذکور رو موجود توی نمایشگاه دارن،قابل قیاس با این آگهی ها نیستند!!!امروز و در تاریخ ۲۲/۸/۴۰۰ چندین جا قیمت کردیم مدل ۹۶ رو ولی متاسفانه کمتر از یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون تومان نتونستیم گیر بیاریم!!!

poouyanMohammad(26 روز پیش)

من قبلا سوزوکی داشتم واقعا ماشین جون سختیه و نسبت به قیمتش عالیه

محمد رضا(913 روز پیش)

سلام . کسایی که میگن سوزوکی از ماشین های دیگه بهتره تا حالا سوار ماشین کره ای نشدن که نظر میدن. کسایی هم که میگن ما هم سوزوکی داشتیم هم ماشین کره ای و سوزوکی بهتره یا سرشون از ماشین نمیشه یا ماشینشون خرابه کمن دوستم سوزوکی ویتارا داره از لحاظ زیبایی که شکل قوطی کبریت میده. موتور هم که نداره و جان میکنه مخصوصا تو سر بالایی و کولر روشن. توشم که زشته فقط 2 تا مانیتور زدن صندلیای پشتش که فقط اون یه اپشنش خوبه. شما اگه یه بار سوار ماشین کره ای میشدین فرقشون رو میفهمیدین ..البته ماشین های کره ای جدید نه قدیمی . چند نفر نوشتن همه خصوصیات یه شاسی بلندو داره من نمیدونم ماشینت به چهار تا چرخ چی داره شما حتما اپشنای ماشین های جدیدو ندیدین . تو این رنج قیمت توسان یا اسپورتیج بهتره . لطفا تعصب رو ماشینتون نداشته باشین ... ببخشید طولانی شد

امير45 (905 روز پیش)

سلام آقا محمدر ضا شما مي گي سوزوكي شبيه كبريته من مي گم اسپورتيج عينه كدو ست .حالا چرا ناراحت شدي از كيفيت و سگ جوني سوزوكي تعريف مي كنند ؟

APHCHIN (900 روز پیش)

آقای محمد رضا فکر میکنم شما یا خیلی احساساتی هسستید یا اینکه یکی دو بار با توسان یا اسپورتج دوستان و آشنایان یک دوری زدی ، من 5سال توسان داشتم و چند ماهی هست که ویتارا خریدم و از نظر سواری و تسلط روی جاده و همچنین توانایی تردد در خارج از جاده و کیفیت قطعات خیلی بهتره . بهتون پیشنهاد میدم قبل از هر اظهار نظری کمی تحقیق و برسی کنید . موفق باشید

Mmd_abedi (894 روز پیش)

اولا خدا رو شکر قبل سوزوکی تمام این کره‌ای هایی که گفتین رو سوار شدم و هنوزم میشم کیفیت ساخت و متریال به کار رفته قابل قیاس نیست و دوما که نه تنها شما بلکه خیلی افرادم اشتباه میکنن این خودرو هایی که شما ذکر کردی در سگمنت با ویتارا نیستن و suv واقعی رو نمیشه با crossover مقایسه کرد!!! سوما اگه شتاب و طراحی داخلی مدنظرتونه چرا کره‌ای؟!! خیلی چینی ها هستن که پاسخگو سلیقه شما باشن

mns (843 روز پیش)

دوست من من هم ماشین کره ای داشتم هم ایرانی ولی از نظر قدرت صحبت کره ایی نیست. جدی میگم یعنی اصلا صحبت قدرت پیش سوزوکی نمیتونه بکنه. فقط یکم اونم یکم نرمتره که اصلا به چشم نمیاد. چون سوزوکی ماشیم آفروده.

Amirale (747 روز پیش)

به مدت یکسال توسان ۲۰۱۴ فول داشتم قبلش هم حدود ۲ سال ویتارا کلاس ۸ مدل ۹۰ داشتم ؛ شاید توسان خوشگل تر و نرمتر و آپشنال تر از ویتارا بود ولی ویتارا از لحاظ موتوری و استهلاک و دوام خیلی بهتر از هیوندای بود با اینکه ویتارا حدود ۱۰۰ هزارتا کار بود فروختمش و توسان حدود ۵۰ هزارتا ، به نظر من ویتارا ماشین کاری تر و ماندگار تری بود بماند که خیلی از جاهایی که با ویتارا رفتم اصلا توسان نمیتونست بره . در کل با اینکه سال ۹۵ حدود ۴۰ میلیون گذاشتم رو پول ویتارا تا توسان بخرم ولی به نظر من ارزش نداشت و به نظرم ویتارا ماشین بهتری هست برای کسی که ماشین باز باشه و ماشینو به چشم آپشن نگاه نکنه ، از نظر من سواری ماشین خیلی مهمتر از آپشن ماشین هست .

Behzadv7 (690 روز پیش)

اگر پشتش می نشستی هیچوقت ماشین کره ای های عروسکی رو با ماشین ژاپنی مقایسه نمی کردی!!!

HRBarzamini (322 روز پیش)

خدائیش برو جلوی تعمیرگاه ماشین خارجی ،، میبینی که هر چی موتور باز میه همین کیا و هیوندای هستند با کیلومتر های زیر صد هزار تا ،،،یه موتور رو روی ده تا ماشین کره ای انداختند .

Zarabi (38 روز پیش)

سوزوکی این طراحی رو برای سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ کرده و صد در صد این طراحی از توسان قدیمی بهتره و جان سخت بودن و قلدر بودن ماشین رو هم اگه در نظر بگیرین خیلی بهتره از کره ای هایی که یا توی پارکینگن یا توی تعمیرگاه اپشن های اونا بهتره درست اما اگه شما اون ماشینو پر پر کردی و تونستی سربالایی بری بالا .

poouyanMohammad (33 روز پیش)

من سوزوکی داشتم واقعل جون سخته و از اسپورتیج خیلی نرم تره.

Artan2428(102 روز پیش)

۲ ماهه مدل ۹۷ رو خریدم،این ماشین در آفروید واقعا عالیه، تو جاده علی الخصوص در حالت کروز کنترل به علت هماهنگی خوب موتور و کیربکس خیلی خوب عمل میکنه،سر بالایی و سرازیری براش فرقی نمیکنه،در بدترین حالت آفروید و شیب تند و سنگ لاخ امتحانش کردم ،حرف نداره، خلاصه در رنج قیمت یک تومن هیچ رقیبی نداره،

Zarabi (38 روز پیش)

دقیقا هیچ رقیبی نداره توی این قیمت

معتمدی(818 روز پیش)

با سلام، دوستان بین توسان و سوزوکی کدوم رو پیشنهاد می کنید؟ چه از نظر امکانات رفاهی داخل و چه فنی ماشین؟ کدوم برای جاده بهتر هست؟

سیدمهدی فرهادی (815 روز پیش)

قطعا تکنولوژی روز هیوندا با امکانات بیشتر، کیفیت بالاتر و سواری نرم تر بهتره. حتما موتور هیوندا بهتره و گیربکسش از گیربکس ۴ دنده سوزوکی پیشرفته تره. با توجه به تکنولوژی قدیمی سوزوکی مونتاژ ایران که مربوط به بیش از ده سال پیش هست و بعضی قطعات ایمنی مثل esp رو حذف کردن، ایمنی توسان هم بالاتره. تنها مزیت سوزوکی دسترسی به قطعات ارزانتر و خدمات بیشتر و بازار فروش دست دوم بسیار خوب هست. سوزوکی ۲۰۱۸ هیچ شباهتی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ طراحی با سوزوکی مونتاژ ایران نداره و اگر مقایسه بین سوزوکی ۲۰۱۸ و توسان ۲۰۱۸ انجام میشد با اینکه فروش توسان بیشتره، من قطعا به دلیل کیفیت خودروهای ژاپنی سوزوکی رو پیشنهاد می کردم. سیستم فنربندی خودروهای شاسی بلند در این ده سال تغییر کرده و خودروهای جدید سواری نرم تری دارند.

ai32 (813 روز پیش)

سلام. برای داخل شهری توسان مناسب تره اما برای جاده و بیابان و شرایط بد جاده ای و جوی سوزوکی بدون شک بهتره. از لحاظ امکانات توسان کمی سرتره و سواری نرم تری داره اما جلوبندی ضعیف تری داره و قابلیت آفرود پایین تری نسبت به سوزوکی داره.

amir82 (813 روز پیش)

سلام اگه میخواهید ماشینتون تا 150 هزار بی خرج باشه و بتونی باهاش آفرود بری و کیفیت برات مهمه سوزوکی بگیر ولی اگه امکانات و ظاهر برات مهمه توسان بگیر

APHCHIN (802 روز پیش)

سلام من تا دوسال پیش یک توسان 2012داشتم و ازش راضی بودم و در سال 96 به پیشنهاد شریکم یک دستگاه ویتارا کلاس 10 خریدم . به نظر من اصلا در یک رده و کلاس نیستند . توسان یک ماشین جدید و شهری است با جذابیت بصری ولی ویتارا یک خودروی آفرود و جان سخت که واقعا به من ثابت کرده قابل اطمینانه ولی چهره جدید و به روز شده ای نداره اگر ظاهر براتون خیلی مهم نیست و استفاده و رانندگی شما خارج از شهره ویتارا بگیرید ولی اگر فقط هدفت داشتن یک شاسی بلند تو دل برو هست توسان یا اسپرتج مناسب هست .

HRBarzamini (322 روز پیش)

ماشین کره ای عمر موتورشون بسیار کوتاه

xocsuv (290 روز پیش)

قطعا سوزوکی چون موتورش قویتره و خدمات دردسترس تر

صالح (284 روز پیش)

توسان مدل بالا نداره ولی ویتارا میتونی صفر بگیری هنوز صفرش پیدا میشه منطقی تره ولی توسان هم‌ماشین‌خوبیه ضمنا توسان 6 سیلندره بالا ترین‌مدلش ۲۰۱۰

ashkan65 (226 روز پیش)

دوست عزیز پیشنهاد می کنم، فیلم مقایسه گرند ویتارا با توسان رو از سایت اسب بخار تماشا کنید، با ی سرچ ساده پیداش می کنید

ManiGR (149 روز پیش)

من با اینکه امکانات ویتارا کمتره ماشین ژاپنی رو ترجیح میدم

Fn (43 روز پیش)

معلومه سوزوکی

ArashBaba(54 روز پیش)

سلام بر دوستان عزیز. با نظر آرش ۶۴ کاملا موافقم و سوال من هم هست. نکته دوم... این ماشین یه ماشین مردونست... یه تراکتور و یه قلدر و گردن کلفت واقعی... با هیچکدوم از کره ایها ی هم رده خودش و حتی بالاتر از لحاظ قدرت و استحکام چه جلو بندی چه زیربندی قابل مقایسه نیست... از نظر قدرت و جنس و استحکام موتور و گیربکس که دیگه حرفی توش نیست. بهتره دوستانی که از این ماشین ایراد آپشن و قیافه و طراحی بدنه می گیرن... همون ماشینهای زنانه .... سوسولی ظریف و نحیف یک بار مصرف کره ای و چینی سوار شن... ماشین باید مردونه... قلدر... و گردن کلفت باشه... تمام. در ضمن اهیچ خودرویی در دنیا بدون ایراد نیست و ویتارا هم ایرادات خودش رو داره... اما نسبت به قیمت... کلاس خودرو... و خیلی چیزای دیگه... بی نظیره. ارادتمند.

Zarabi (49 روز پیش)

من کلاس ۹ دارم این مشکلات رو نداره فقط کمک های عقبش کمی خشک هستن اما ماشین وحشیه

Arash64(108 روز پیش)

دوستانی که قصد خرید ویتارا کلاس ۱۰ رو دارند،عجله کنید چونکه این خودرو به نسبت قیمت ، کیفیت و امکاناتش،قطعا قیمتش رو به یک میلیاردو پانصد میلیون تومان هم میرسونه،بنده اولای مرداد ماه و به پیشنهاد دوستان ماشین بازم که تاکید داشتن که حتما مدل ۹۶ این خودرو رو خریداری کنم که اونموقع حدود ۸۹۰ میلیون تومان بود و با تعلل حدود ۲۰ روزه و چند روز پیش با قیمت ۹۸۰ میلیون بلاخره موفق شدم که بخرمش!! قبل از این سانتافه ۲۰۱۶ و اسپورتیج ۲۰۱۴ هم داشتم ولی از نظر فنی با هیچ کدوم از این خودروها قابل مقایسه نیست!!خدایی توی سربالایی موتورش خیلی وحشی هست!!!اصلا بخاطر ۴ دنده بودنش انتظار همچین کششی رو نداشتم ازش!!!انگار نه انگار که گیربکسش ۴ دنتده هست!! توی خریدش شک نکنید!!

اروین (108 روز پیش)

با نظرتون کاملا موافقم منم حدود یکماه هست مدل ۹۶ خریدم واقعا ماشین خوبی هست گیربکس و موتور عالی کولر عالی قدرت آفرود عالی ترمزها قوی و مطمئن فضای کابین بسیار جادار اتاق کاملا بیصدا سیستم صوتی نسبتا خوب تسلط به جاده و اطراف عالی

Sobhasi (97 روز پیش)

اصلا خود سایت باما،ارزش خرید خودروها رو به نسبت قیمتشون نوشته!!! واقعا در این کلاس و این رده قیمتی،هیچ رقیب و گزینه ای واسش وجود نداره

Rezath (52 روز پیش)

دوست عزیز اگر واقعا ماشین ارزشمندی هست پس خودش جا و قیمتش رو تو بازار پیدا میکنه و همراه با موج ها بالا پایین میره😉پس نیازی نیست شما اینجا جو سازی کنی و قیمت بالا ببری مالک هر قیمتی بخواد میذاره حالا یا فروش میره یا نمیره ولی مطمئن باش دل شما به اندازه مالک ماشین دلش واسه پول و مالش نمی سوزه

Sasansod (50 روز پیش)

قطعا حرف ایشون خطاب به مصرف کننده هست که شاید در خرید این خودرو شک و دو دلی داشته باشد!!! و صد البته دلخور خواهد کرد افرادی رو که با بالا پایین کردن عمدی قیمت این خودرو به فکر پر کردن جیب خودشون هستن!!! خطاب عرض بنده به موضع گیری دوست عزیزمون بود که با آگاه سازی omid9313 ابراز ناخرسندی کرده بودند!!!

RealMashinbaz(76 روز پیش)

با سلام. من 5 سال ویتارا داشتم و در حال حاضر دوساله که ASX دارم . چند مورد برتریهای بارز میتسوبیشی رو نسبت به ویتارا عرض میکنم : 1 - میتسوبیشی ASXدارای سیستم فوق پیشرفته کنترل پایداری ASC و کنترل کشش میباشد که در رانندگی و هندلینگ و تعادل خودرو در مانوورها ، پیچها و شرایط لغزنده فوق العاده موثر و باعث پیشگیری از تصادف میشود . در حالیکه سوزوکی ویتارا مونتاژ ایران خودرو فاقد این سیستمها میباشد . 2 - میتسوبیشی خودروییست که مستقیما از ژاپن وارد شده و از لحاظ کیفیت مونتاژ و طول عمر قطعات بسیار بسیار قوی و یک سر و گردن بالاتر از سوزوکی مونتار ایران خودرو میباشد. 3 - میتسوبیشی دارای آپشنهای به روزتر و بیشتری از سوزوکی میباشد من جمله سنسور نور ، سنسور باران ، ترمز کمکی در سربالایی ، سیستم صوتی راکفورد آمریکایی با سابووفر ، 7 ایربگ به همراه ایربگ زانویی راننده ، سقف پانوراما تمام شیشه ای ، گرمکن صندلیهای جلو و ..... 4 - میتسوبیشی ASX دارای شتاب و چالاکی بسیار بیشتری نسبت به سوزوکی ویتارا میباشد (به لطف موتور MIVEC و جعبه دنده CVT پیشرفته 5 - مصرف سوخت میتسوبیشی ASX در جاده صدی 4 لیتر و در شهر صدی 7 الی 8 لیتر میباشد که از تمام رقبا در این کلاس برتر است . 6 - تسلط رانندگی و لذت رانندگی در میتسوبیشی ASX بسایر بیشتر از ویتارا میباشد و هیچ نقطه کوری ندارد . بدرود

r.b (68 روز پیش)

قطعات و لوازم یدکی ویتارا فراوان و در هر نمایندگی ایران خودرو پیدا میشه ولی میتسوبیشی قطعاتش کمیاب و فوق العاده گران هستش.قیمت ویتارا نزدیک ۱ میلیارد تومن ارزونتر هست و توانایی آفرود ویتارا بالاتر از میتسوبیشی asx هست.کلا مقایسه عجیبی کردید!

Sasansod (67 روز پیش)

دوست عزیز چقدر مرتب و منظم و خیلی مجلسی از ماشینتون تعریف و تمجید کردید!!! ایشالا مبارکتون باشه و چرخش واستون بچرخه!!ولی مهمترین چیزی که در مقایسه خودرو مهم هست اینه که با چقدر هزینه میشه کدوم خودرو و چه کیفیت و چه تعداد آپشنی رو خریداری کرد؟؟!!عرض بنده این هست که ویتارا به نسبت قیمت و امکانات و کیفیت،هیچ رقیبی واسش وجود نداره!!!و در ضمن سال تولید و کارکرد خودرو هم مهم هست!!! و قطعا وفور لوازم یدکی و مصرفی سوزوکی ویتارا بزرگترین مزیت به حساب میاد !!

Sobhasi (57 روز پیش)

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان!!!! یک انتقاد مهم و خیلی بزرگی داشتم خدمت دوست عزیزم که میتسوبیشی asx رو مقایسه کردند با سوزوکی ویتارا!!! مقایسه خیلی غیر معقول ، غیر کارشناسی و کاملا غیر حرفه ای بود!!!! انگار که بخوای یک میلیارد تومان رو با دو میلیارد تومان مقایسه کنی!!!

Zarabi(77 روز پیش)

من خودم ویتارا رو از صفر خریدم ماشین حرف نداره ۵ نفر سوار ماشین بودن سر بالایی بخاری روشن سندوق پر از وسیله جاده هم خیس بود ماشین بدون اشکال رفت زورش خیلی زیاده فامیلمون رنو داره کلئوس داره سربالایی زور زیادی زد اما ویتارا این مشکل رو نداشت واقعا ازش راضیم توی هر شرایطی همراهتونه تو خریدش هیچ شکی نکنین . امید وارم کمکی کرده باشم

Show More