بررسی مشخصات سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ)
بررسی مشخصات سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ)
بررسی مشخصات سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ)

در زمستان 1395 و در آستانه 10 سالگی حضور گرند ویتارا در ایران، این ژاپنی با نسخه فیس‌لیفتش دوباره به خط تولید ایران خودرو برگشت؛ فیس‌لیفتی که البته از 2012 در بازار جهانی قابل خریداری بود! ویتارا نیوفیس قرار بود در دو نسخه دنده‌ای و اتومات روانه بازار شود اما فقط پای نسخه اتوماتش به خیابان‌ها باز شد. ضمن اینکه تمامی نیوفیس‌ها از مدل فول بودند و دیگر خبری از مدل نیمه‌فولش نبود. در این فیس‌لیفت حدود نیم‌میلی‌متر به ضخامت شیشه‌ها افزوده شد و باتوجه به اضافه‌شدن محور متعادل‌کننده حرکت برای پیشرانه، صدای نفوذی به کابین تا 20% کاهش یافته است. سری اول ویتارا نیوفیس در کلاس 9 بدست مشتریان رسید که نسبت به کلاس 8 سابق، مواردی مانند رینگ‌ها، چراغ‌های جلو، سپر و جلوپنجره‌اش تغییر کرده بودند. همچنین تودوزی جدیدی داشت و به آینه تاشو برقی نیز مجهز بود. اندکی بعد، کلاس 9 هم حذف شد و ایران خودرو، کلاس 10 را معرفی کرد که علاوه‌بر تجهیزات کلاس 9، سه ویژگی جدیدتر داشت: سانروف، روکش چرم فرمان و روکش چرم صندلی‌ها.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ)

    • کیفیت ساخت
    • دوام فنی
    • ترمزهای مطمئن
    • توانایی آفرود نسبت به رقبای کره‌ای
    • جعبه‌دنده 2 حالته (سبک و سنگین)
    • اضافه‌شدن سانروف (نسبت به قبل فیس‌لیفت)
  • معایب سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ)

    • سواری خشک
    • امکاناتی کمتر از رقبا
    • نرمی فرمان در سرعت‌های بالا
    • عملکرد ضعیف در مدل 2.0 لیتری
    • حذف ESP در نمونه مونتاژی
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1396 تا 1398

مشخصات فنی

  • محور محرک دو دیفرانسیل 4 حالته
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 169 اسب‌بخار
  • گشتاور 227 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 175 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت
  • طول 4500 میلی‌متر
  • عرض 1810 میلی‌متر
  • ارتفاع 1695 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2640 میلی‌متر
  • وزن 1567 کیلوگرم
  • حجم باک 66 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R17
  • چرخ عقب 225/65R17
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی جدید

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1396 تا 1397

مشخصات فنی

  • محور محرک دو دیفرانسیل 4 حالته
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 169 اسب‌بخار
  • گشتاور 227 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.7 ثانیه
  • سرعت 185 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت
  • طول 4500 میلی‌متر
  • عرض 1810 میلی‌متر
  • ارتفاع 1695 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2640 میلی‌متر
  • وزن 1552 کیلوگرم
  • حجم باک 66 لیتر
  • چرخ جلو 225/65R17
  • چرخ عقب 225/65R17
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی جدید

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
260 دیدگاه

محمد رضا(1336 روز پیش)

سلام . کسایی که میگن سوزوکی از ماشین های دیگه بهتره تا حالا سوار ماشین کره ای نشدن که نظر میدن. کسایی هم که میگن ما هم سوزوکی داشتیم هم ماشین کره ای و سوزوکی بهتره یا سرشون از ماشین نمیشه یا ماشینشون خرابه کمن دوستم سوزوکی ویتارا داره از لحاظ زیبایی که شکل قوطی کبریت میده. موتور هم که نداره و جان میکنه مخصوصا تو سر بالایی و کولر روشن. توشم که زشته فقط 2 تا مانیتور زدن صندلیای پشتش که فقط اون یه اپشنش خوبه. شما اگه یه بار سوار ماشین کره ای میشدین فرقشون رو میفهمیدین ..البته ماشین های کره ای جدید نه قدیمی . چند نفر نوشتن همه خصوصیات یه شاسی بلندو داره من نمیدونم ماشینت به چهار تا چرخ چی داره شما حتما اپشنای ماشین های جدیدو ندیدین . تو این رنج قیمت توسان یا اسپورتیج بهتره . لطفا تعصب رو ماشینتون نداشته باشین ... ببخشید طولانی شد

امير45 (1328 روز پیش)

سلام آقا محمدر ضا شما مي گي سوزوكي شبيه كبريته من مي گم اسپورتيج عينه كدو ست .حالا چرا ناراحت شدي از كيفيت و سگ جوني سوزوكي تعريف مي كنند ؟

APHCHIN (1323 روز پیش)

آقای محمد رضا فکر میکنم شما یا خیلی احساساتی هسستید یا اینکه یکی دو بار با توسان یا اسپورتج دوستان و آشنایان یک دوری زدی ، من 5سال توسان داشتم و چند ماهی هست که ویتارا خریدم و از نظر سواری و تسلط روی جاده و همچنین توانایی تردد در خارج از جاده و کیفیت قطعات خیلی بهتره . بهتون پیشنهاد میدم قبل از هر اظهار نظری کمی تحقیق و برسی کنید . موفق باشید

Mmd_abedi (1318 روز پیش)

اولا خدا رو شکر قبل سوزوکی تمام این کره‌ای هایی که گفتین رو سوار شدم و هنوزم میشم کیفیت ساخت و متریال به کار رفته قابل قیاس نیست و دوما که نه تنها شما بلکه خیلی افرادم اشتباه میکنن این خودرو هایی که شما ذکر کردی در سگمنت با ویتارا نیستن و suv واقعی رو نمیشه با crossover مقایسه کرد!!! سوما اگه شتاب و طراحی داخلی مدنظرتونه چرا کره‌ای؟!! خیلی چینی ها هستن که پاسخگو سلیقه شما باشن

mns (1267 روز پیش)

دوست من من هم ماشین کره ای داشتم هم ایرانی ولی از نظر قدرت صحبت کره ایی نیست. جدی میگم یعنی اصلا صحبت قدرت پیش سوزوکی نمیتونه بکنه. فقط یکم اونم یکم نرمتره که اصلا به چشم نمیاد. چون سوزوکی ماشیم آفروده.

Amirale (1170 روز پیش)

به مدت یکسال توسان ۲۰۱۴ فول داشتم قبلش هم حدود ۲ سال ویتارا کلاس ۸ مدل ۹۰ داشتم ؛ شاید توسان خوشگل تر و نرمتر و آپشنال تر از ویتارا بود ولی ویتارا از لحاظ موتوری و استهلاک و دوام خیلی بهتر از هیوندای بود با اینکه ویتارا حدود ۱۰۰ هزارتا کار بود فروختمش و توسان حدود ۵۰ هزارتا ، به نظر من ویتارا ماشین کاری تر و ماندگار تری بود بماند که خیلی از جاهایی که با ویتارا رفتم اصلا توسان نمیتونست بره . در کل با اینکه سال ۹۵ حدود ۴۰ میلیون گذاشتم رو پول ویتارا تا توسان بخرم ولی به نظر من ارزش نداشت و به نظرم ویتارا ماشین بهتری هست برای کسی که ماشین باز باشه و ماشینو به چشم آپشن نگاه نکنه ، از نظر من سواری ماشین خیلی مهمتر از آپشن ماشین هست .

Behzadv7 (1114 روز پیش)

اگر پشتش می نشستی هیچوقت ماشین کره ای های عروسکی رو با ماشین ژاپنی مقایسه نمی کردی!!!

HRBarzamini (746 روز پیش)

خدائیش برو جلوی تعمیرگاه ماشین خارجی ،، میبینی که هر چی موتور باز میه همین کیا و هیوندای هستند با کیلومتر های زیر صد هزار تا ،،،یه موتور رو روی ده تا ماشین کره ای انداختند .

V8V8V8 (461 روز پیش)

سوزوکی این طراحی رو برای سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ کرده و صد در صد این طراحی از توسان قدیمی بهتره و جان سخت بودن و قلدر بودن ماشین رو هم اگه در نظر بگیرین خیلی بهتره از کره ای هایی که یا توی پارکینگن یا توی تعمیرگاه اپشن های اونا بهتره درست اما اگه شما اون ماشینو پر پر کردی و تونستی سربالایی بری بالا .

poouyanMohammad (456 روز پیش)

من سوزوکی داشتم واقعل جون سخته و از اسپورتیج خیلی نرم تره.

babak65 (89 روز پیش)

بنده کره ای های زیادی داشتم و چند مدل ژاپُنی... این چیزی ک شما در مورد سوزوکی و کره ای های هم رنج خودش گفتیم بیشتر یه حرف از روی احساسه شاید آپشن های غیر کاربردی بیشتر نسبت به سوزوکی داشته باشن ولی عمرا مثل همین سوزوکی نمیشن بنده از تجربه خودم و مالکیت هرکدومشون دارم براتون میگم . نووفق باشید

babak65 (89 روز پیش)

سلام ... دوست عزیزم من حقیقتش از این کره ای هایی که توی بازار توی بورسن ورو داشتم و ژاپنی هم چندین مدل داشتم . به صورت کُلی همین سوزوکی از لحاظ کیفی و دوام و شاسی و موتو خیلی سره و یه ماشین بسیار خوبیه نصبت به چینی ها و کره ای ها ... حالا این دیگه سلیقه شماست ولی حتما اول امتحان کنید بعد نظرتون رو بنویسید ... ممنون.

ebadi(169 روز پیش)

با سلام خدمت همه خوانندگان دیدگاه در خصوص سوزوکی ویتارا به عنوان کسی که شش ساله که ازش استفاده می کنم باید عرض کنم ماشینی که از سال 1385 تا سال 1398 یعنی سیزده سال در خط تولید بوده و از جهت لوازم یدکی هیچ کمبودی نداره که البته بدلیل استهلاک پایینش نیاز چندانی هم به قطعات یدکی نداره ، گیربکس این خودرو بعد از رانندگی بسیار طولانی به هیچ عنوان گرم نمی کنه و با دست زدن به شیفتر دنده میتونید امتحان کنید ، موتور قوی که هیچ جا کم نمیاره ، برای مصرف معقول طبیعت گردی دارای فضای نسبتا کافی و دینامیک خوبیه ، تعادل خوب بدلیل سیستم چهار چرخ متحرک ، سواری نسبتا خوب ، دید بسیار مناسب در رانندگی که در خودروهای ژاپنی خیلی قوی روشون کار شده ، ترمزهای بسیار مطمئن ، با وجود تنفس طبیعی بودن سوزوکی استفاده از بنزین بی کیفیت موجود استهلاک چندانی براش بوجود نمیاره و هزینه نگهداری اون بسیار اقتصادیه ، کولر نسبتا خوب و بخاری بسیار عالی ، نور چراغها هم نسبتا خوبه ، نقطه ضعف مشهودی درش ندیدم و امیدوارم کسی اگر قصد خرید سوزوکی رو داره بهش کمک شده باشه . تاریخ 27 مرداد سال 1401

Sobhasi(223 روز پیش)

سلام.دوستان عزیز خیلی دقت کنید و حواستون باشه که یک سودجو، دارن قیمت سازی میکنند برای خودروهای پرطرفدار!!،کارشون اینجوری هست،برای مثال خودرویی که قیمت حدود یک میلیارد و سیصد هست،چندین مدل از همون خودرو رو با قیمتهای خیلی پایین،آگهی میکنند و برای مثل قیمت رو یک میلیارد و صد میزنند،و فروشنده وقتی میخواد خودروی خود را آگهی کند،با این قیمت ها مواجه میشود!! قیمتهای واقعی همین خودروی ویتارا کلاس ده،در این حدود هست؛ مدل ۹۶ کلاس ده بدون رنگ و کم کار حدود یک میلیارد و سیصد و چهل_ مدل ۹۷ یک میلیارد و چهار صد و پنجاه و مدل ۹۸ یک میلیارد و ششصد، البته حدودی،حالا یخرده بالا پایین!!! البته در مورد قیمت گذاری سوزوکی گرند ویتارا کلاس ده،به نکته توجه کنید که مدل ۹۸ صفر کیلومتر این خودرو حدود یک میلیارد و ششصد و پنجاه هست،و از روی این قیمت برای محاسبه قیمت مدل ۹۷و ۹۶ به ترتیت ده تا ۲۰ درصد کسر میگردد

Yase (211 روز پیش)

سلام ملاک اصلی قیمت گزاری کشش بازار هست وقتی ویتارا ۹۶ با قیمت یک و صد فروش نمیره یعنی قیمت مورد نظر بازار کمتر از این هست اون مدل قیمت گزاری مد نظر شما فقط زمانی بدرد میخوره که قصد فروش نداشته باشید و صرفا قصد قیمت گزاری روی ماشین مورد استفاده خودتون رو داشته باشید که طبیعتا هرچه بیشتر باشه بهتره

Sasansod (186 روز پیش)

در پاسخ به جناب yase!!! چه استدلالی میفرمایید!! الان یکی آپارتمان گذاشته واسه فروش،به مبلغ برفرض ده میلیار تومان،یعنی ارزش حدودی حالا یخرده بالا پایین،اونوقت چونکه مردم عادی قدرت خرید دو میلیاردی دارند،پس نتیجه میگیرید که اون آپارتمان ده میلیاردی قیمتش رو بالا زده که نمیخرند؟؟!!😂😂😂

alireza281(229 روز پیش)

با سلام و عرض ادب و احترام من از سال 1386 تا کنون سه تا سوزوکی داشته ام و اخرینش مدل 96 و کلاس 10 است کسانی که کارشون خارج از شهر است و تردد روزانه بالای 100 کیلومتر دارند فقط روغن ماشین رو از نوع فول سنتتیک 5-30 هر 5000 هزار تا تعویض کنند هیج مشکلی نخواهند داشت و با این رنج قیمت هیچ خودروی نخواهند یافت که توان افرود داشته باشه و هیج مسیری براش دشوار نباشه و دایم روی چهار چرخ حرکت کنه و یک ژاپنی اصیل است

Ehsan98(286 روز پیش)

من ۴ ساله ۸۹ دارم موتور بزرگ اتومات موتور سرحال پر قدرت و پر شتاب و البته کم اصطحلاک گریبکس بینظیر آیسین ژاپن مشترک با پرادو با معکوس دادن های حرفه ای دوستان گریبکس این ماشین ۴ دنده و بسیار کم اصطحلاک هست ولی چیزی بگم بهتون که شاید باور نکنید بین دنده سه و دنده چهار یه نیم دنده داره که با اون میشه پنج دنده و اونایی که واقعاً این ماشین رو دارند حرف منو تایید میکنند چهار چرخ دایم فعال البته با نسبت چهل درصد نیرو به چرخش های جلو و شصت درصد نیرو به چرخش های عقب و اصلا توی بارون و برف سر نمیخوره هندلینگ عالی با اینکه ای اس پی حذف شده فضای داخلی بسیار با کیفیت و جادار از لحاظ فنی عالیه و رخش هم هنوز قشنگ و مردونس ماشین من پانصد هزار کیلومتر کارکرد داره و موتور گریبکس پلمپه امیدوارم نظرم که صادقانه گفتم به درد بخوره

Arash.kia(294 روز پیش)

همیشه یه جای کار میلنگه...در مورد تیولی مشکل تک دف جلو بودن هست.که در مورد نیسان جوک )به جز مدل اسپرت هم صدق می کنه.نیسان جوک که کلا از نظر فضای کابین و سرنشین و راحتی اتاق میشه با پژو ۲۰۶ مقایسش کرد و تنها حسنش اسم نیسانی هست که یدک میکشه.در مورد سوزوکی ویتارا مهمترین عیب که از نظر من در این سگمنت برای انتخاب نکردنش کافیه نداشتن کنترل کشش و پایداری و البته فرمان هیدرولیکی که در سرعت بالا خیلی نرم میشه هست.همین به خودی خود یعنی ایمنی خیلی خیلی پایین.بعد در گزینه های ارزان دو دیفرانسیل به رنو داستر میرسیم که هم از لحاظ ظاهری عقبه هم گیربکس و موتور به شدت ضعف نشون میدن و این گزینه هم حذف میشه. در نهایت برای خرید خودرویی در رنج قیمت یک میلیارد و دویست میلیون تومان(یادش به خیر یه روزی خیلی پول بود) که هم یار کوچه خیابان باشد هم رفیق کوه و کویر و بیابان هیچ گزینه ی خوب و کار راه بندازی در ایران وجود ندارد! پس یا باید قید برخی امکانات را بزنیم یا قید امنیت را بزنیم یا قید خواسته هایمان را. در نهایت جمع بندی اینکه برای تنها گزینه امن و ایمن که هم شما را در آفرود راضی کند هم در کوچه خیابان یار باشد هم خودرو تقریبا نو باشد که دستتان را در خرج نگذارد هم رونق خرید و فروش داشته باشد.هم امکانات لازم (نه امکانات عالی فقط امکانات لازم) را دشاته باشد باید حداقل یک میلیارد و هشتصد میلیون کنار گذاشته باشید و سپس در برخی گزینه های خودرو ساز های ژاپنی باز دست به انتخاب بزنید.به امید روزی که مسولین کشور ما هم مانند صاحبین برندهای معتبر خودرو ساز دنیا که با کسب سواد و جذب نیروی انسانی و سرمایه گذاری های سنگین و ریسک بالا روی هر خودرو بین ده تا سی و پنج درصد سود را کافی می دانند کمی جان و جوانی مردم سرزمینمان را هم لایق شرایطی مناسب و انسانی بدانند.

Sasansod (290 روز پیش)

سلام خدمت دوستان عزیز، آرش جان اینجوری که شما توضیح دادید پس باید تمام آدما به فکر کفن و دفن خودشون باشند!!!😂😂 توی تمام دنیا و در هر زمینه ای، اینجوری هست که هرچقدر پول بیشتر بدی، آش بیشتری گیرت میاد!!!شما میتونید نخرید و منتظر بمونید که یه روزی خیلی پولدار بشی و ماشین بهتری بخری!!! ولی ما نمیتونیم، چونکه روزگار ثابت کرده که اصلا معلوم نیست که چقدر عمر کنی!!!و اینو هم اضافه کنم که هیچ خودرویی به اندازه کارایی و امکاناتی که در اختیارتون قرار میده، بی عیب و نقص نیست!!! ولی به قول خودتون توی این رنج قیمت و با در نظر گرفتن اینکه با این قیمت یک ماشین در حد صفر و ژاپنی با کیفیت گیرتون میاد، به جرات و قدرت و قاطعیت، هیچ رقیبی واسه سوزوکی ویتارا وجود نداره!!!ولی یک نکته خیلی مهم هست و اونم اینه که منظور بنده ویتارا کلاس ۱۰ هستش که شامل مدلهای ۹۶،۹۷ و ۹۸ میشه!!!چونکه اکثر دوستان وقتی از سوزوکی صحبت میشه، ناخودآگاه فکر و تجربه شنونده مشغول ویتاراهای قدیمی میشه!!! که به هیچ عنوان و از هیچ نظری، سنخیتی با ویتاراهای کلاس ده نداره!!!

Moh63 (289 روز پیش)

آرش خان عزیز. خطابم سوزوکی ویتارا کلاس ده هست و نه کلاسهای ۵ و ۸ و ۹!!! هرچند انتخاب خودرو سلیقه ای هست و ارتباط مستقیم با بودجه مصرف کننده داره و در غیر اینصورت باید همه ،خودروهای یک و هشتصدی مدنظر شمارو میخریدند!!!سوزوکی چهار چرخ محرک دائم هست و پایداری و کنترلش توی جاده های پیچ دار، بهتر از خیلی خودروهایی هست که سیستم کنترل و پایداری روشون نصب شده، بخصوص وقتی کلید power کنار اهرم دنده رو فعال کنید، توی جاده های کوهستانی و پر پیچ و خم، عملکردش محشر میشه و کمتر خودرویی چه سواری و چه شاسی، میتونه پا به پاش بیاد، و نکته دوم نرمی فرمان و ناایمن بودنی رو که شما برجسته کردید، به هیچ عنوان صحت نداره!! البته بنده تجربه رانندگی در مورد کلاس ۱۰ رو عرض میکنم و تجربه ای در مورد کلاسهای ۵ و ۸ و ۹ این خودرو ندارم!!!

hassan350(439 روز پیش)

سلام . من یه 20 سالی هست رانندگی میکنم ولی به غلظتی که بعضی از دوستان دارند ماشین باز نیستم . ولی تو هفت هشتا ماشینی که تو این چند سال سوارش بودم توسان و سوزوکی هم بودند . روزی که میخواستم سوزوکی را بخرم از زمین و زمان نظر منفی می آمد سمت من . راستش اکثرشون هم نقل قول بود. خلاصه بنده بر تصمیم خودم ماندم و سوزوکی تیپ 10 را خریدم . من نمی دونم دوستان از یک ماشین تو جاده های ایران چه انتظاری دارند . مثل اینکه مثل در دبی ماشین آپشن گرم کن صندلی داشته باشه .از نظر من ماشین باید ایمنی داشته باشه ، از نظر فنی قابل اعتماد باشه و فضای راحتی رو برای سرنشین ایجاد بکند . خیلی از آپشنهایی که دوستان دارند سر اون بحث میکنند شاید اصلا بکارمون نیاید . والا چهار ساله من چهار بار سانروف را باز نکردم . گرم کن صندلی اصلا نیاز نشده ، چه سر بالایی و چه کفی اصلا نیازی به استفاده از غیر d نشده . ماشین بسیار پر قدرتیه . میگفتند ماشین تنبلیه ، ولی راننده اراده کند در سربالایی همه ماشینها را می گیرد . به هر حال هر کسی سلیقه ای دارد و به نظر من سوزوکی بعنوان یک ماشین ژاپنی آفرود به شما اون چیزی را که از یه ماشین استاندارد رو به بالا بخواهید می ده .

Esi98 (352 روز پیش)

با نظر شما کاملاً موافقم ارزش خرید این ماشین بسیار بسیار بالاست

Mehdi5081 (295 روز پیش)

دمت گرم، خیلی منطقی و منصفانه، منم کلاس ۱۰ مدل ۹۷ دارم. از ابتدای ۹۷ تا الان فقط باهاش کیف کردم، حالا حالاها هم نگه میدارم. با توکل به خدا، هر دفعه سفر میرم باهاش لذت می برم. یا حق

Mahan1122(360 روز پیش)

باسلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی ببخشید به نظر شما این ماشین ارزش خرید داره؟ ماشین خوبی هست؟ یا اگه نه به نظر شما در رنج قیمتی یک میلیارد و صد تا يک میلیارد و چهار صد چه ماشینی خوبه؟ خودم بین سوزوکی ویتارا مدل ۹۷ یا ۹۸، تیوولی فایتر توربو صفر کیلومتر، نیسان جوک اسپرت ۲۰۱۷، اسپورتیج ۲۰۱۶ به نظر شما کدوم از همه بهتره ممنون میشم اگه جوابم رو بدید باتشکر.

1Ams (357 روز پیش)

سلام دوست عزیز بی شک اول اسپورتیج بعد تیوولی بعد نیسان جوک

Esi98 (352 روز پیش)

ویتارا بسیار ماشین خوبیه و کاملاً ارزش خرید رو داره از کسانی که این ماشین رو دارن باید بپرسید و از تجربه اونها استفاده کنید من پیشنهاد میکنم کلاس ده رو بخرید بسیار ماشین خوبیه

V8V8V8 (350 روز پیش)

اقای 1asm شما با اسپورتیج و تیوولی نمیتونین توی هوای بارونی با صندوق پر ۱۲۰ تا سرعت برین اونم توی سر بالایی اگه موفق شدین به جز تعمیرگاه مقصد دیگه ای ندارین

Ams24699314 (348 روز پیش)

اقای v8v8v8 شما یه سرچ بزن قدرت و شتاب اسپورتیج رو دربیار متوجه میشه که خیلی تیز تر از سوزوکی هست تیوولی رو قبول دارم تنبله ولی اسپورتیج خیلی بالاتر از سوزوکی هست سوزوکی تو یه سربالایی ساده رو ۱۰۰ تا معکوس میده تا فقط بتونه سرعت رو نگه داره ولی من با اسپورتیج ۱۲۰ تا فول سرنشین میرم وقتی معکوس میده راحت تا ۱۵۰ تا میره بعدم سوزوکی گیربکس خنگ ۴ سرعته داره قابل قیاش با گیربکس ۶ سرعته اسپورتیج نیست

Siav (337 روز پیش)

آقای ms24 سوزوکی هم از نظر قدرت و هم کیفیت ساخت و دوام فنی بالاتر از اسپورتیج هستش من با هردوشون رانندگی کردم سوزوکی مسیرهایی رو می‌ره که اسپورتیج توشون کم میاره اسپورتیج تنها کمک اتومات داره کو اونم سبک هست سوزوکی دو دیفرانسیل ۴ حالته است که من تو هیچ جایی ندیدم کم بیاره برای سواری اسپورتیج بهتره با اینکه هردوشون مسکن ولی نسبت به سوزوکی بهتره ولی تو آفرود قابل مقایسه نیستن

Siav (337 روز پیش)

سوزوکی ماشینی کم خرج تر نسبت به ماشین های دیگه ای که نام بردین هست ماشین که راحت تا ۲۰ سال سالم و بدون خرج براتون هست اسپورتیج قطعات بسیار گروهی داره و تیوولی بنظرم اصلا با اینها مقایسه نکنید ماشین چینی اصلا و به هیچ وجه تو عملکرد فنی و دوام و مخصوصا کیفیت ساخت قابل مقایسه با ماشین های ژاپنی و کره ای نیست

مهدی49 (317 روز پیش)

ویتارا کلاس ۱۰ سلطانه

CitroenXsara (309 روز پیش)

آقای siav تیوولی ماشین برند سانگ یانگ هستش که کره ای هستش.

Ams24699314 (305 روز پیش)

اسپورتیج خیلی بالاتر از سوزوکی هست چه اپشن چه طراحی چه کیفیت چه ایمنی سوزوکی ماشین تنبل با گیربکس ۴ سرعته به درد نمیخوره

smsn(332 روز پیش)

یک ماه هست بعد از کلی تحقیق و دنبال خودرو بودن بالاخره مدل 96 اما در حد صفر ویتارا خریدم تو سر بالایی به هیچ وجه کم نمیاره همین چند روز پیش رفتم تا خلیج فارس چه رفت چه برگشت به هیچ وجه در سربالایی کم نیاورد حتی با رف فور در سربالایها و لایی کشی کورس گذاشتم اون کم آورد. من همیشه فکر میکردم ماشین خشکی هست اتفاقا نسبت به خودرو قبلیم که پژو 2008 مدل 97 بود خیلی هم نرمتره و آفرود ماسه هم رفتم عملکردش بد نبود. فقط مصرفش بالاست همین عیب رو داره. عایق بندیش هم عالیه به طوری که وقتی همه شیشه ها بسته هست بعد از مدتی برای تهویه هوا مجبور میشی یا شیشه‌های رو بدی پایین یا تهویه رو روشن کنی

Sasansod(347 روز پیش)

کافیه که یه سر به دیوار و شیپور و سایتهای خرید و فروش بزنید،نمیدونم یه عده با خودشون چی فکر میکنن و مردم رو چی فرض میکنن!!یارو آورده قیمت ویتارا اتومات ۹۶ کلاس ده رو قیمت زده ۸۰۰ میلیون، ۸۵۰ میلیون و قیمتهای اینجوری!!!فکر میکنن که بچه زرنگ هستن و مردم هم متوجه نمیشن!!! با این ترفندها به خیال خودشون قیمت سازی میکنن که بتونن دم عیدی ارزون بخرن و گرون بفروشن!!!،امروز در تاریخ ۴۰۰/۱۲/۲ ویتارا کلاس ده مدل ۹۶ کم کار و بدون رنگ یک و صد تا یک و دویست قیمتش هست،مدل ۹۷ با همون شراید تا یک و دویست و هشتاد قیمت خورده و مدل ۹۸ هم که مشخص هست و آخرین مدل موجود توی بازار هست!!!از عوامل باما هم تشکر میکنم و خواهش میکنم که این مطلب رو ثبت کنن توی نظرات!!!خیلی از افراد به امید این قیمتهای الکی ثبت شده توی سایتها،شهر و کسب و کار خودشونو ترک میکنن و بعد دستشون تو پوست گردو میمونه!!!!طمع نکنید و زود باور نباشید!!!

Show More