آخرین شانس برای خرید ابرسدان 621 اسب بخاری

خداحافظی مرسدس آام‌گ S65 با پیشرانه V12

14 اسفند 1397 10:07

با اطمینان می‌توان گفت که در نمایشگاه خودروی ژنو امسال، غرفه مرسدس بنز یکی از شلوغ‌ترین و پرسروصداترین غرفه‌ها خواهد بود. از یک سو، بالاخره خواهیم توانست مدل‌هایی مانند فیس‌لیفت GLC و GT R رودستر، GLE 53 و نسل دوم CLA شوتینگ‌بریک را ببینیم. از سویی دیگر، مرسدس بنز با رونمایی از نسخه فاینال ادیشن SLC/SLK ما را مجبور خواهد کرد تا از این خودرو دوست داشتنی خداحافظی کنیم.

اعداد پرفورمنس پیشرانه قدرتمند آن دست نخورده باقی مانده‌اند و همچنان برق از سر همه می‌پرانند: 621 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور!در شرایطی که تیراژ این خودرو فقط محدود به 130 دستگاه است، می‌توان با اطمینان گفت که این مدل یکی از بهترین خودروهای کلکسیونی آینده خواهد بود. مرسدس آن را فقط در رنگ بدنه مشکلی متالیک Obsidian خواهد ساخت تا به نوعی بیشتر روی اهمیت مدل تاکید شده باشد. در جای جای این خودرو شاهد تزئینات مشکی براق زیادی هستیم و حتی چهار سراگزوز آن نیز به این رنگ هستند.

اعداد پرفورمنس پیشرانه قدرتمند توربو دوقلوی 6 لیتری دوازده سیلندر خورجینی آن دست نخورده باقی مانده‌اند و همچنان برق از سر همه می‌پرانند: 621 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور! با این خروجی‌ها، سدان لوکس فول سایز آلمان‌ها با داشتن وزنی برابر با 2.25 تن صفر تا صد را فقط در 4.1 ثانیه می‌تواند پر کند.

صندلی‌های ردیف عقب مرسدس آام‌گ S65 فاینال ادیشن

برای زیباتر کردن طراحی ظاهری S65 Final Edition شرکت از تزئینات برنزی مات در بخش‌هایی مانند رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی، دریچه‌های ورودی هوای جلو، رکاب‌ها و همچنین سپر عقب استفاده کرده است.

به مانند طراحی خاص بدنه، داخل کابین نیز شاهد طراحی بسیار زیبایی هستیم که همه چیز آن مشکی بوده و در برخی بخش‌ها شاهد تزئینات مسی رنگی هستیم. روی کنسول مرکزی پلاکی ویژه نصب شده که شماره تولید محدود خودرو را به شکل «1 از 130» روی خود دارد، فرمان خودرو هم طراحی منحصر به فرد آام‌گ را دارد تا S65 Final Edition را در مقایسه با مدل استاندارد خاص‌تر کند.

همان طور که حدس زده‌اید، این خودرو به تمام تجهیزاتی که فکرش را می‌توانید بکنید مجهز شده است. از سقف پانوراما گرفته تا صندلی‌های تخت شو عقب که در جهت‌های بسیار زیادی قابل تنظیم هستند، S65 Final Edition بهترین‌های مرسدس بنز را روی خود دارد. خودرو به صورت استاندارد به پکیج AMG Driver نیز مجهز شده و به همین دلیل، حداکثر سرعتی برابر با 300 کیلومتر برساعت دارد.

رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی مرسدس آام‌گ S65 فاینال ادیشن

مرسدس بنز هنوز قیمت نهایی S65 Final Edition را اعلام نکرده، ولی با توجه به قیمت پایه 233 هزار دلاری مدل استاندارد S65 در آمریکا، می‌توان چیزی بالای 260 هزار دلار را برای آن انتظار داشت. هفته آینده و با گشایش نمایشگاه خودروی ژنو، منتظر اخبار بیشتری در مورد این خودرو باشید.

با پوشش آخرین اخبار نمایشگاه خودروی ژنو 2019 همراه ما باشید.

دیدگاه کاربران