برای آن‌ها که راضی نشدند

پورشه کاین S کوپه معرفی شد

28 اردیبهشت 1398 11:17

پورشه بعد از رونمایی نسخه کوپه شاسی‌بلند کاین خود با موجی از خریداران ناراضی روبه‌رو شد که معتقد بودند نسخه پایه این محصول جوابگوی حس ماجراجویی آن‌ها نیست و البته نمونه توربو نیز زیادی قدرتمند است. به همین دلیل بود که اشتوتگارتی‌ها ویرایش S آن را تدارک دیدند.

پورشه کاین S کوپه با 434 اسب‌بخار قدرت، خلاء میان دو مدل پایه و توربو را پر خواهد کرد.کراس‌اور سایز متوسط آلمان‌ها به خوبی خلاء بین این دو مدل را پر کرده است. به طوری که حالا نظم معناداری در سبد پیشرانه‌ها دیده می‌شود. مدل پایه با 335 اسب‌بخار قدرت، مدل S با 434 اسب‌بخار و مدل توربو با 541 اسب‌بخار قدرت. پورشه کاین S کوپه این خروجی را از پیشرانه تازه طراحی شده 2.9 لیتری شش سیلندر V شکل با دو توربوشارژر به دست می‌آورد. گشتاور ثبت‌شده برای این پیشرانه 549 نیوتن‌متر است.

پورشه می‌گوید جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیکی که روی مدل جدید تعبیه شده را منحصراً برای آن طراحی کرده است. این پکیج وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چهار چرخ را بر عهده دارد. حاصل کار ثبت زمان صفر تا صد در 4.7 ثانیه است.

پورشه کاین s کوپه برای پر کردن خلا میان دو مدل پایه و توربو

یک بسته تقویتی نیز برای این خودرو تدارک دیده شده که پکیج اسپرت سبک‌وزن نام دارد و به دلیل کاهش وزنی که در شاسی و تجهیزات آن شاهد هستیم باعث شده شتاب صفر تا صد به 4.6 ثانیه برسد. البته هر دو مدل می‌توانند به سرعت نهایی 264 کیلومتر برساعت برسند. نکته جالب اینجاست که در بحث تجهیزات، S کوپه نسبت به کاین S تفاوت‌هایی نیز دارد. به‌عنوان مثال تنها در این مدل است که می‌توان سیستم سرعت‌سنج مسابقه‌ای، صندلی‌های برقی 8 جهته، سقف پانورامیک سرتاسری و رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی را مشاهده کرد.

پورشه می‌گوید کاین S کوپه ابتدا در بازار آمریکای شمالی فروخته خواهد شد و قیمت پایه آن حدود 90 هزار دلار خواهد بود. بد نیست بدانید مدل پایه کاین کوپه قیمتی 76 هزار و 500 دلاری دارد.

دیدگاه کاربران