فروش فقط به صورت آنلاین

نسخه‌ای خاص از آئودی TT برای بازار اروپا

8 خرداد 1398 12:49

اکثر افرادی که در جریان اخبار صنعت خودرو هستند می‌دانند که خبر وداع با خودروی دوست‌داشتنی آئودی TT دیگر شایعه نیست زیرا آقای Bram Schot رئیس این شرکت آلمانی هفته پیش این خبر را تایید کرد.

این نسخه تولید محدود از آئودی TT با قیمت 69,750 دلار تنها در آلمان و سایر کشورهای اتحادیه اروپا به فروش خواهد رسید.البته قرار نیست پایان دادن به تولید این خودرو ظرف یک شب اتفاق بیفتد بنابراین علاقمندان مدل TT هنوز می‌توانند قبل از خاتمه تولید، برای خرید نمونه‌ای از این خودرو که در دو نسخه کوپه و رودستر عرضه می‌شود دست به‌کار شوند.

اکنون نسخه‌ای ویژه از آئودی TT با نام Quantum Gray معرفی شده که قرار است خودرویی بسیار خاص باشد زیرا آئودی برنامه تولید تنها 99 دستگاه از این مدل را در دستور کار قرار داده است.

پروسه خرید این مدل نیز برای علاقمندان آسان‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود زیرا قرار است فروش آن از تاریخ 5 ژوئن فقط به صورت آنلاین انجام شود، کاری که پیش از این توسط آئودی انجام نشده است.

نسخه ای خاص از آئودی TT برای بازار اروپا

لازم به ذکر است که این نسخه تولید محدود از TT تنها در آلمان و سایر کشورهای اتحادیه اروپا به فروش خواهد رسید. فروش آنلاین این خودرو توسط نمایندگان آئودی پشتیبانی شده و به خریداران اجازه می‌دهد پیش از اتخاذ تصمیم نهایی برای خرید این خودرو درباره مسائل مالی و نحوه پرداخت نیز اطلاعات کاملی کسب کنند. در صورتی‌که فردی اقدام به خرید این خودرو کند درباره تحویل گرفتن آن نیز نباید نگران باشد زیرا این امر نیز توسط شرکت آئودی برعهده گرفته شده است.

امکان ویژه دیگری که برای مشتریان این نسخه از TT فراهم شده قابلیت مشاهده تصاویر خودرو قبل از تحویل است که از طریق ارسال تصاویر به همراه واقعیت افزوده برای مشتری انجام خواهد شد.

کابین آئودی TT

از لحاظ فنی، نسخه Quantum Gray از آئودی TT براساس مدل 45 TFSI کواترو S ترونیک شکل گرفته و این بدان معنی است که یک پیشرانه 2 لیتری چهارسیلندر بنزین‌سوز به قدرت 242 اسب‌بخار در سینه این خودرو نصب شده که نیرویش به واسطه جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چهارچرخ این کوپه جمع‌وجور منتقل خواهد شد. مدل سقف ثابت TT با این مشخصات فنی قادر است ظرف 5.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابد و حداکثر سرعت آن نیز 250 کیلومتر برساعت خواهد بود. این خودرو به ویژگی‌های خاصی همچون قطعات قرمز رنگ در کابین و نوشته TT روی بدنه مجهز شده تا از سایر همتایان خود متفاوت باشد.

قیمت این نسخه از TT در آلمان تقریباً برابر با 69,750 دلار خواهد بود. در پایان باید اشاره کنیم که شرکت آئودی درنظر دارد از سال 2020 تمام خودروهای خود را به قوای برقی مجهز کند.

دیدگاه کاربران