از تغییرات ظاهری تا بهبود مشخصات فنی

به‌روزرسانی خودروهای مینی برای 2020

14 تیر 1398 19:10

پس از انتشار تصاویر و مشخصات فنی مینی 2020 به طور رسمی، مشخص شده که خبرهای قبلی که در مورد این خودرو شنیده میشد صحیح بوده و نمونه‌های مجهز به جعبه‌دنده دستی با مدتی تاخیر عرضه خواهند شد. شرکت مینی علت این مساله را انجام آزمایش‌های فنی تکمیلی بیان کرده است. این شرکت همچنین از تکمیل خانواده مینی 2020 به واسطه ارائه مدل کاملاً برقی SE و نسخه تقویت شده John Cooper Works GP خبر داده است که مدل مذکور اوایل سال آینده میلادی عرضه خواهد شد درحالی‌که مدل برقی در اواخر سال 2019 به بازار خواهد آمد.

مینی‌های 2020 با رنگ‌های جدید بدنه، امکان انتخاب تریم‌ها و رینگ‌های متنوع به بازار خواهند آمد.گذشته از زمان عرضه این خودروها، مینی اعلام کرده که نسخه John Cooper Works از مدل‌های کانتریمن و کلابمن به پیشرانه‌ای به قدرت 301 اسب‌بخار مجهز خواهند شد که شتاب بیشتری را برای این خودروها به ارمغان می‌آورد بدین معنی که شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت برای مدل کلابمن JCW برابر با 4.9 ثانیه بوده درحالی‌که مدل کانتریمن JCW به 5.1 ثانیه نیاز خواهد داشت که به ترتیب 1.4 و 1.5 ثانیه سریع‌تر از مدل‌های فعلی این خودروها خواهد بود. در طرف دیگر جعبه‌دنده‌های هفت سرعته دوکلاچه یا هشت سرعته خودکار برای مدل کانتریمن قابل انتخاب است که بسته به تریم سفارش داده شده از سوی مشتری، روی آن نصب می‌شود.

بقیه مدل‌ها در موارد جزئی مورد بروزرسانی قرار گرفته‌اند که شامل دو ترکیب رنگ جدید برای مدل کلابمن و طراحی جدید گرافیک چراغ‌های عقب می‌شود. علاوه‌براین بروزرسانی‌های انجام شده تجهیزات داخلی و انتخاب انواع رینگ‌ها را شامل می‌شود که در این میان می‌توان امکان انتخاب رینگ 19 اینچی برای مدل کلابمن را مثال زد.

نسخه برقی مینی SE

تغییر مهم دیگری که در مینی 2020 اتفاق افتاده را می‌توان نصب باتری بزرگ‌تر در مدل پلاگین‌هیبرید کانتریمن دانست زیرا اکنون در عوض باتری 7.6 کیلووات ساعتی سابق، یک باتری به ظرفیت 9.6 کیلووات ساعت نصب شده که شعاع حرکتی این خودرو در حالت برقی را از 19.2 کیلومتر به 25.6 کیلومتر افزایش داده است.

خبر خوش دیگری که مینی به گوش طرفداران خود رسانده این است که سیستم دستیار فعال راننده اکنون به صورت استاندارد در تمام نسخه‌ها و تریم‌های مدل 2020 عرضه خواهد شد.

دیدگاه کاربران