به پاس افتخارات دنیل ریکیاردو در فرمول یک

معرفی نسخه‌ای ویژه از مک‌لارن 720S

10 مهر 1400 10:53

بخش ویژه شرکت مک‌لارن - McLaren Special Operations - پروژه‌های جذابی را طی چند سال اخیر ارائه کرده است. مانند 720S ای با پوشش Gulf که یادآور مسابقات لمان و خودروهای منحصر به‌فرد آن بوده است. حال جدیدترین پروژه MSO به راننده فرمول یک تیم مکلارن، یعنی «دنیل ریکیاردو» ادای احترام می‌کند.

جدیدترین پروژه MSO به راننده فرمول یک تیم مکلارن، یعنی «دنیل ریکیاردو» ادای احترام می‌کند.این مک‌لارن با نام 720S Daniel Ricciardo Edition شناخته می‌شود و برای ظاهر آن از دو رنگ نارنجی و آبی، که نماد مکلارن است، استفاده شده.

قسمت عمده‌ بدنه با رنگ نارنجی Papaya Spark، که در خودروهای فرمول‌یک یافت می‌شود، پوشیده شده است. در قسمت‌هایی مانند کاپوت، آینه‌های جانبی و پشت خودرو، رنگ آبی Burton به چشم می‌خورد. پرچم استرالیا روی در تعبیه شده و شماره 3 ریکیاردو زیر آن جای گرفته است.

مک‌لارن می‌گوید که تنها سه دستگاه از این نسخه‌ منحصربه‌فرد ساخته می‌شود، که هر سه با همان رنگ آبی و نارنجی پوشیده خواهند شد و با نمای داخلی مشکی و نارنجی، مطابقت دارند.

مک‌لارن 720S نسخه دنیل ریکیاردو

در قسمت فنی و پیشرانه، انتظار می‌رود که همان پیشرانه 4 لیتری V8 توئین‌توربو قرار گرفته باشد و 710 اسب‌بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. چنین خروجی‌ای به مک‌لارن 720S این امکان را می‌دهد تا در زمان 2.9 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد و به حداکثر سرعت 341 کیلومتر برساعت دست یابد.

هر سه خودرو عازم زادگاه ریکیاردو، یعنی کشور استرالیا، می‌شوند و به نمایندگی مک‌لارن در ملبورن و سیدنی می‌رسند. هیچ سخنی درباره‌ قیمت گفته نشده، اما نباید انتظار قیمت کمی را داشته باشیم؛ زیرا مک‌لارن 720S در حال حاضر قیمتی برابر 300 هزار دلار دارد.

مک‌لارن 720S نسخه دنیل ریکیاردو

مدیر بازرگانی مک‌لارن، George Biggs، درباره‌ این نسخه منحصربه‌فرد به وب‌سایت استرالیایی CarExpert گفت که پس از عملکرد فوق‌العاده‌ی تیم مک‌لارن در گرندپری ایتالیا و دستیابی به مقام اول و دوم، زمان مناسبی است که با معرفی این نسخه مخصوص، پیروزی را جشن بگیرند و از راننده استرالیایی تجلیل کنند.

دیدگاه کاربران