قیمت پایه 24 هزار دلار

معرفی تریم‌های سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2020

31 مرداد 1398 12:58

پس از آن که نسل کاملاً جدید سانگ‌یانگ کوراندو در فوریه گذشته در کره جنوبی و پس از آن در ماه مارس در جریان نمایشگاه خودرو ژنو در اروپا معرفی شد، اکنون نوبت به طرفداران بریتانیایی این خودرو رسیده تا با این خودرو آشنا شوند.

تحویل نسل جدید سانگ‌یانگ کوراندو به مشتریان ساکن بریتانیا از دسامبر 2019 آغاز خواهد شد. با قیمت پایه 19,995 آغاز خواهد شد.این شاسی‌بلند که در سگمنت C قرار می‌گیرد، در بازار بریتانیا در هفت مدل مختلف با دو پیشرانه، دو نوع جعبه‌دنده و چهار تریم عرضه می‌شود که شامل ELX، Ventura، Pioneer و Ultimate خواهد بود.

مدل پایه این خودرو تریم ELX است که با قیمت پایه 19,995 پوند (تقریباً 24,160 دلار) و با تجهیزاتی شامل رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای چهارفصل، کروز کنترل، سیستم صوتی با بلوتوث و رادیو، چراغ‌های اتوماتیک، پوشش پارچه‌ای صندلی‌ها و شش کیسه هوا عرضه می‌شود. این خودرو تنها به صورت تک‌دیفرانسیل و با پیشرانه بنزین‌سوز چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ به همراه جعبه‌دنده شش سرعته دستی قابل سفارش است.

در تریم Ventura، سانگ‌یانگ کوراندو با همین پیشرانه و جعبه‌دنده ولی به همراه تجهیزات بیشتری همچون پوشش چرم و پارچه صندلی‌ها، رینگ‌های 18 اینچی دایاموند کات، سنسورهای پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، صفحه پشت آمپر دیجیتال 10.25 اینچی و نمایشگر لمسی 8 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی عرضه می‌شود. قیمت پایه این تریم برابر با 22,995 پوند یا تقریباً 27,760 دلار خواهد بود.

سانگ یانگ کوراندو

اگر به تجربه سواری با مدل چهارچرخ محرک سانگ‌یانگ کوراندو علاقمند باشید باید به سراغ تریم Pioneer بروید که با پیشرانه 1.6 لیتری دیزل به قدرت 134 اسب‌بخار و جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود. در کنار پیشرانه، تفاوت این تریم با مدل‌های دیگر به رینگ‌های 17 اینچی به همراه تایرهای چهارفصل، گرمکن فرمان، نمایشگر 3.5 اینچی نشان‌دهنده‌ها و دوربین دنده عقب محدود می‌شود. البته سفارش سیستم چهارچرخ محرک در این تریم باعث افزوده شدن 2 هزار پوند به قیمت پایه 26,495 پوندی این مدل خواهد شد.

در نهایت نوبت به معرفی بالاترین تریم سانگ‌یانگ کوراندو 2020 می‌شود که Ultimate نام داشته و در سه مدل مختلف قابل عرضه است: اولین نسخه که به صورت تک دیفرانسیل بوده و با جعبه‌دنده دستی یا اتوماتیک عرضه می‌شود و دومی که مجهز به پیشرانه دیزل و سیستم چهارچرخ محرک است. گذشته از قوای محرک، تریم Ultimate سانگ‌یانگ کوراندو به امکانات رفاهی همچون پوشش چرم صندلی‌ها، سیستم تهویه مطبوع دومنطقه‌ای، سیستم اطلاعات سرگرمی به همراه نمایشگر لمسی 9 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، کلید هوشمند، صفحه پشت آمپر 10.25 اینچی و نورپردازی مجهز شده است.

در نمای بیرونی تریم Ultimate را می‌توان به واسطه حضور مواردی همچون رینگ‌های 19 اینچی، شیشه حفاظتی عقب، چراغ‌های جلو LED و باله عقب برقی از سایر نسخه‌های سانگ‌یانگ کوراندو تشخیص داد. قیمت این تریم از 26,495 پوند (تقریباً 32 هزار دلار) برای مدل تک دیفرانسیل بنزین‌سوز با جعبه‌دنده دستی آغاز شده و تا 31,995 پوند (38,650 دلار) برای نمونه دو دیفرانسیل دیزل با جعبه‌دنده اتوماتیک بالا می‌رود.

تحویل نسل جدید سانگ‌یانگ کوراندو به مشتریان ساکن بریتانیا از دسامبر 2019 آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران