در 3 دسته خودروهای سواری، شاسی‌بلند و پیکاپ

اعلام خودروهای منتخب سال 2020 در آمریکای شمالی

25 دی 1398 09:26

پس از چند دور رای‌گیری، در نهایت هیات 50 نفره داوران فهرست خودروی سال 2020 آمریکای شمالی در رده‌های مختلف را اعلام کردند.

شورولت کوروت، برای سومین سال توانست در رده خودروهای سواری این عنوان را به خود اختصاص دهد.خودروی سال 2020 آمریکای شمالی برای سومین مرتبه پس از سال‌های 1998 و 2014، محصول اسپرت شورولت یعنی کوروت استینگری است. نسل جدید این خودرو که برای اولین مرتبه در طول نسل‌های متوالی به صورت موتور-وسط ساخته شده، توانست دو رقیب مهم دیگری که به فینال راه یافته بودند یعنی تویوتا سوپرا و هیوندای سوناتا را شکست داده و جایگاه اول را به دست آورد.

آقای Tadge Juechterبه عنوان سرپرست فنی کوروت از دریافت عنوان خودروی سال توسط نسل جدید این کوپه اسپرت بسیار اظهار خرسندی کرده و این مدل را حاصل بذل توجه خالص تیم طراحان دانسته که اکنون پاداش زحمات خود را دریافت کرده‌اند.

خودروهای منتخب سال 2020 در آمریکای شمالی

اما در رده دیگری از خودروها که این روزها بسیار هم طرفدار دارد، محصولی از یک خودروساز کره‌ای توانسته نظر مساعد هیات داوران را جلب نماید. شاسی‌بلند بزرگ ساخت کیا یعنی تلورید را باید خودروی پیروز رده شاسی‌بلندها دانست. این محصول پرچمدار توانست با شکست پسرعموی خود یعنی هیوندای پالیسید و یک محصول آمریکایی یعنی لینکلن اویگیتور، رتبه برتر را کسب نماید.

در میان خودروهای پیکاپ نیز که در بازار آمریکای شمالی طرفداران زیادی دارند هم جیپ گلادیاتور توانسته با شکست دو رقیب سرسخت یعنی رم Heavy Duty و فورد رنجر، جایگاه اول را به دست آورد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران