فیس‌لیفت برای مدل 2021

مینی کانتریمن در مسیر تغییر

5 مهر 1398 17:27

اخیراً تصاویری از نمونه به‌روزرسانی شده مینی کانتریمن که در حال تست بوده، انتشار یافته است. البته خودرویی شبیه به این در ماه جولای سال جاری نیز مشاهده شده بود اما از تصاویر جدید می‌توان اطلاعات بیشتری دریافت کرد.

به نظر می‌رسد که مدل 2021 مینی کانتریمن با تغییرات جزئی ظاهری به بازار آید.با نگاهی دقیق به نمای عقب می‌توان گرافیک جدید چراغ‌های عقب را تشخیص داد، موردی که پیش از این در مدل جدید مینی هاچ‌بک و همچنین نسخه روباز مینی شاهد بوده‌ایم. به نظر می‌رسد استفاده از این چراغ جدید در کلیه محصولات جدید خانواده مینی شایع شود.

اما نمای جلوی مینی کانتریمن با پوشش استتاری پوشانده شده که احتمال اعمال تغییراتی روی این بخش و سپر جلو را بالا می‌برد. غیر از این باید به حضور چراغ‌های ماتریس LED اشاره کرد که به نظر می‌رسد در نسخه جدید این خودرو به عنوان یک آپشن قابل انتخاب خواهند بود.

تصاویر جاسوسی مینی کانتریمن

علاوه‌براین‌ها باید توجه کرد که برای مینی کانتریمن 2021 طیف رنگ‌های بدنه، طرح رینگ‌ها و تریم‌های جدیدی قابل انتخاب خواهد بود. بخش فنی احتمالاً بدون تغییر مانده و بسته به بازار هدف، باز هم شاهد نصب پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری روی نسخه پایه این خودرو خواهیم بود که 102 اسب‌بخار قدرت دارد. این رقم در مدل قوی‌تر به 134 اسب‌بخار می‌رسد. قدرتمندترین مدل مینی کانتریمن نیز JCW خواهد بود که 310 اسب‌بخار قدرت در اختیار دارد.

انتظار می‌رود نسخه برقی این خودرو نیز با مجموعه باتری قدرتمندتر اما بدون تغییرات اساسی همچنان برای فروش عرضه شود.

براساس پیش‌بینی‌ها مینی کانتریمن در نیمه دوم سال 2020 با مدل 2021 به بازار عرضه خواهد شد. نمایشگاه خودروی پاریس که سال آینده برگزار خواهد شد می‌تواند محل مناسبی برای معرفی این خودرو باشد.

دیدگاه کاربران