زیبایی بیشتر با قطعات برنزی رنگ

معرفی نسخه‌ای خاص از لکسوس NX

7 مهر 1398 10:27

برای دومین مرتبه، شرکت لکسوس نسخه Black Line مدل NX را معرفی کرده است. مدل جدید برخلاف نمونه قبلی به قطعاتی برنزی رنگ مجهز شده که شامل رینگ‌ها و قطعاتی در داخل کابین می‌شود.

لکسوس Black Line NX 300 مدل 2020 در تیراژ محدود 2000 دستگاه ساخته خواهد شد.قیمت پایه این نسخه از 44,710 دلار برای مدل دیفرانسیل جلو آغاز شده که در صورت انتخاب نمونه چهار چرخ محرک به 46,110دلار می‌رسد. نسخه Black Line از لکسوس NX 300 از ماه نوامبر سال جاری به نمایندگی‌های فروش وارد خواهد شد.

این خودرو براساس تریم پرمیوم پکیج مدل NX 300 شکل گرفته و همانطور که قبلاً اشاره شد، به قطعاتی برنز رنگ همچون رینگ‌ها و لبه گلگیرهای همرنگ بدنه مجهز شده که این مورد دوم برای اولین مرتبه در نسخه‌ای از لکسوس NX اتفاق افتاده است.

خریداران امکان انتخاب از میان سه رنگ سفید صدفی، خاکستری صدفی و قرمز میکا را برای پوشش بدنه خودروی خود خواهند داشت. جلوپنجره خودرو به همراه پوشش آینه‌های جانبی مشکی بوده و زمینه چراغ‌های مه‌شکن نیز به رنگ تیره درآمده است.

در فضای کابین برای دوخت پوشش صندلی‌ها، کسنول مرکزی، پوشش داخلی درها، کفپوش و روکش کلید از نخ برنز استفاده شده است. صندلی‌های جلوی این خودرو به گرم‌کن و تهویه مجهز بوده و امکاناتی چون گرم‌کن فرمان، سیستم Lexus Memory، دستیار پارک، صندوق برقی با سنسور حرکتی در زیر سپر و مسیریاب ماهواره‌ای نیز در این300 NX سفارشی نصب شده است.

نسخه خاص از لکسوس NX

سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو به صفحه نمایش 10.3 اینچی مجهز شده که اکنون با اندروید اتو نیز سازگاری داشته و برای کاربر امکان استفاده از نرم‌افزارهایی چون واتس‌اپ و حتی دستیار گوگل را فراهم می‌کند.

لکسوس Black Line NX 300 مدل 2020 در تیراژ محدود 2000 دستگاه ساخته خواهد شد. البته اگر موفق به خرید یکی از این نمونه‌های خاص نشدید می‌توانید به سراغ مدل استاندارد این خودرو بروید که در بازار آمریکای شمالی با قیمت پایه 36,720 دلار قابل خریداری است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران