جشن تولد باشکوه پانامرا

پسر بزرگ پورشه 10 ساله شد

10 مهر 1398 16:24

پورشه پانامرا امسال شمع 10 سالگی‌اش را فوت می‌کند. خودرویی که اشتوتگارتی‌ها آن را با ترس و لرز فراوان ساختند ولی حالا تبدیل به یکی از نابغه‌های بازار شده است.

پورشه به مناسبت 10 سالگی پانامرا و با اضافه شدن المان‌های لوکس،نسخه‌ای خاص از آن را روانه بازار خواهد کرد.پورشه به مناسبت 10 سالگی تولید پانامرا نسخه ویژه‌ای از این خودرو را تولید کرد. خودرویی که حالا با چهره باوقار و لوکس‌تر خود عرض‌اندام می‌کند.

شرکت قصد نداشته تا تغییراتی عمده در طراحی پانامرا خود اعمال کند. تنها با اضافه شدن المان‌های لوکس آن را تبدیل به نسخه‌ای ویژه و البته محدود کرده است. رینگ‌های جدید 21 اینچی طلایی متالیک یکی از همین تغییرات چشم‌نواز است. البته داخل کابین نیز شاهد همین تریم لوکس و باوقار هم هستیم. نشان 10 سالگی پانامرا می‌تواند اعتبار و اصالت آن را دوچندان کند.

نسخه خاص از پورشه پانامرا به مناسبت تولید 10 سالگی

ازجمله تجهیزات استانداردی که روی نسخه 10 سالگی پورشه پانامرا نصب شده می‌توان به سیستم تعیلق پویا، فرمان‌پذیری هوشمند، رشته LEDهای ماتریسی و البته پکیج فوق‌العاده رفاهی برای راننده اشاره کرد. همچنین این نسخه خاص از پورشه پانامرا مجهز به دوربین 360 درجه و هشدار هوشمند خروج از خط شده است. یکی از امکانات جالب ویرایش هیبریدی این خودرو تعبیه شدن یک ژنراتور 7.2 کیلوواتی به جای نسخه قبلی 3.6 کیلوواتی است.

نسل اول پورشه پانامرا در سال 2009 و در سال 2016 نسل دوم آن معرفی و تا به امروز بیش از 250 هزار دستگاه از آن روانه بازار شده است.

دیدگاه کاربران