4735 دلار گران‌تر از نسخه استاندارد

معرفی نسخه بلک‌لاین از بنتلی فلایینگ اسپور

20 مهر 1398 14:53

بنتلی به تازگی نسخه بلک‌لاین از مدل فلایینگ اسپور را معرفی کرده، خودرویی که در عوض اجزای درخشان بدنه در مدل استاندارد، به قطعاتی با ظاهر تیره رنگ مزین شده است.

با سفارش پکیج بلک‌لاین برای بنتلی فلایینگ اسپور، در بازار اروپا 3550 یورو و در ایالات متحده 4735 دلار به قیمت این خودرو افزوده خواهد شد.قطعات مذکور شامل طیف وسیعی می‌شود که جلوپنجره و شبکه ورودی هوا، حاشیه شیشه‌های جانبی، دستگیره درها، خروجی‌های اگزوز، نشان معروف Flying B و نوار نصب شده روی بخش پایینی درها و سپرهای جلو و عقب را دربر می‌گیرد.

از دیگر موارد مهم نصب شده در این سدان لوکس می‌توان به رینگ‌های 21 اینچی استاندارد نام برد که در صورت سفارش مشتری با ابعاد 22 اینچ نیز نصب خواهند شد. دست خریداران نسخه بلک‌لاین از مدل فلایینگ اسپور برای انتخاب رنگ بدنه نیز باز خواهد بود چراکه امکان انتخاب از میان 17 رنگ را خواهند داشت هرچند که وعده داده شده به زودی 13 رنگ دیگر نیز به گزینه‌های قابل انتخاب، افزوده خواهد شد.

نسخه بلک‌لاین از بنتلی فلایینگ اسپور

بنتلی انتظار دارد فلایینگ اسپور بلک‌لاین بتواند موفقیت‌های همین نسخه از دیگر محصول این شرکت یعنی کانتیننتال GT را تکرار نماید، چراکه براساس آمارها درحدود 30 درصد کل مدل‌های GT که از ابتدای امسال به فروش رسیده‌اند، از نسخه بلک‌لاین این خودرو بوده است.

البته کسب موفقیت توسط فلایینگ اسپور چندان هم دور از ذهن نیست چراکه این خودرو اکنون لقب «پیشرفته ترین خودروی سدان لوکس گرندتورینگ بازار جهان» را کسب کرده و پیشرانه قدرتمند، فضای داخلی بسیار باکیفیت و فناوری‌های زیادی را به خریدار عرضه می‌کند.

می‌توان فضای داخلی لوکس این خودرو که از قطعات دست ساز بهره می‌برد را در 15 رنگ مختلف سفارش داد. صفحه نمایش 12.3 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو که قبلاً در مدل کانتیننتال GT نیز شاهد نصب آن بوده‌ایم، در مواقع لزوم در داشبورد پنهان می‌شود.

بنتلی فلایینگ اسپور بلک‌لاین

بنتلی فلایینگ اسپور جدید روی شاسی جدیدی نیز ساخته شده و برای اولین بار از سیستم فرمان‌پذیری چهارچرخ بهره می‌برد. البته نباید فراموش کرد که سیستم چهارچرخ محرک و تعلیق دینامیک بنتلی به همراه تعداد زیادی فناوری‌های دستیار راننده روی این خودرو نصب شده‌اند.

نیروی محرکه این سدان لوکس از پیشرانه 6 لیتری توئین توربو 12 سیلندر تامین می‌شود که 626 اسب‌بخار قدرت داشته و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی پیشرانه به وسطه جعبه‌دنده هشت سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت بنتلی فلایینگ اسپور برابر با 3.8 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز برابر با 333 کیلومتر برساعت خواهد بود.

با سفارش پکیج بلک‌لاین برای بنتلی فلایینگ اسپور، در بازار اروپا 3550 یورو و در ایالات متحده 4735 دلار به قیمت این خودرو افزوده خواهد شد.

دیدگاه کاربران