نمایش قابلیت‌های بیشتر با نسخه‌ای پرفورمنس

تیونینگ هیوندای ولستر N برای سما 2019

8 آبان 1398 11:12

هیوندای تصمیم گرفته نمونه‌ای قوی‌تر از ولستر N را به نمایشگاه سما 2019 که در شهر لاس‌وگاس در ایالت نوادا برگزار می‌شود، بیاورد. این خودرو که «کانسپت ولستر N پرفورمنس» نام گرفته، به قطعاتی تجهیز شده که قابلیت‌های بالقوه این خودرو برای اعمال تغییر را به نمایش می‌گذارد.

هدف از ساخت چنین خودرویی را می‌توان نمایش قابلیت‌های بالقوه این مدل برای اعمال تغییر و دستکاری‌های فنی و ظاهری دانست.بسیاری از قطعات استفاده شده ساخت برند KWA بوده و شامل باله عقب، کاپوت سفارشی و قطعات نارنجی رنگ بدنه می‌شود که با رنگ تیره بدنه تضاد زیبایی به وجود آورده است. در فضای داخلی نیز مواردی چون آلکانترا با ظاهر شبیه جیر، صندلی‌های Sabelt، اهرم تعویض دنده آلومینیومی و دکمه قرمز رنگ استارت به چشم می‌خورد.

پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری توربوشارژ این خودرو که 275 اسب‌بخار تولید می‌کند، همان نمونه‌ای است که در نمونه‌های عادی ولستر N نیز نصب می‌شود. صدای این پیشرانه از طریق سیستم اگزوز اسپرت Capriso به گوش سرنشینان خواهد رسید.

هیوندای کانسپت ولستر N پرفورمنس

هرچند قدرت پیشرانه هیوندای ولستر N پرفورمنس بدون تغییر باقیمانده، اما به واسطه تقویت سیستم ترمز و نصب سیستم تعلیق اسپرت با کمک‌های برند H&R، آنتی رول‌بارهای محور جلو و عقب از برند Daewon و رینگ‌های 19 اینچی OZ با تایرهای P-Zero Corsa ساخت پیرلی این خودرو عملکردی متفاوت نسبت به نسخه‌های معمول خواهد داشت.

بد نیست بدانید ترمزهای شش پیستونه محور جلو و چهار پیستونه محور عقب ساخت برند Alcon بوده و به دیسک‌های 15 و 14.2 اینچی در جلو و عقب مجهز شده که به ترتیب 1.4 و 1.8 اینچ بزرگتر از نمونه‌های نصب شده روی مدل‌های عادی هیوندای ولستر N هستند.

نسخه پرفورمنس از هیوندای ولستر

اگرچه هیوندای ولستر N پرفورمنس به منظور نمایش در رویداد خودرویی سما 2019 آماده شده اما هدف از ساخت چنین خودرویی را می‌توان نمایش قابلیت‌های بالقوه این مدل برای اعمال تغییر و دستکاری‌های فنی و ظاهری دانست.

درهرحال هرچند هیوندای ولستر N خودرویی هیجان‌انگیز است اما نسخه پرفورمنس از این مدل را می‌توان یک خودروی بسیار متفاوت نسبت به سایر نمونه‌ها دانست.

دیدگاه کاربران