تنها در تیراژ 69 دستگاه

معرفی نسخه COPO از شورولت کامارو 2020

15 آبان 1398 11:32

شرکت شورولت تصمیم گرفته برای ادای احترام به آقای John Force که اوایل سال جاری میلادی یکصد و پنجاهمین پیروزی خود را در مسابقات درگ به دست آورد، نسخه‌ای ویژه از مدل کامارو را با نام COPO معرفی نماید.

تنها 69 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و نسخه اول آن جهت امور خیریه به حراج گذاشته می‌شود.این خودروی منحصربه‌فرد که قرار است در نمایشگاه SEMA به معرض نمایش درآید، با رنگ‌آمیزی دوگانه در بدنه و پوشش قرمز قطعات داخلی مزین شده درحالی‌که طرح پرچم روی کاپوت آن نقش بسته است. با توجه به این‌که طرح امضای آقای Force روی کاپوت، داشبورد، صندلی و گلگیرهای عقب این شورولت کاماروی ویژه حک شده، ظاهر آن کاملاً متمایز خواهد بود.

شورولت فعلاً مشخصات بیشتری از این خودرو را منتشر نکرده اما اولین نمونه ساخته شده از این کاماروی سفارشی که به نشان 2020COPO-FORCE مفتخر شده قرار است در ماه ژانویه در حراجی Barrett-Jackson به معرض فروش گذاشته شود. منافع حاصل از فروش نیز به بنیاد خیریه‌ای واگذار خواهد شد که به کار یاری‌رسانی مدارس نیازمند مشغول است.

سخه COPO از شورولت کامارو 2020

آقای Force شورولت کامارو COPO را خودرویی با ظاهر فوق‌العاده توصیف و از همکاری در طراحی این مدل که در خیریه به فروش خواهد رسید نیز اظهار خوشحالی کرده است.

احتمالا شورولت کامارو COPO به پیشرانه 350 با سوپرشارژر منیزیوم و سرسیلندرهای کاملاً جدید LSX-SC مجهز خواهد شد. البته امکان سفارش پیشرانه تنفس طبیعی 427 به همراه پکیج Racer نیز برای خریداران فراهم خواهد بود. در پکیج مذکور مواردی چون ورودی هوای فیبرکربن، باتری دوتایی، چتر نجات برای کمک به نیروی ترمز و همچنین سیستم تغییر سریع کوپلینگ برای سوپرشارژر روی خودرو نصب می‌شود.

کابین سخه COPO از شورولت کامارو 2020

تنها 69 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد که در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و هفت رنگ عرضه شده روی کاماروهای 69 یعنی زرد، نارنجی، سبز جنگلی، طلایی المپیک، قرمز Garnet، سبز Fathom و آبی فیروزه‌ای قابل سفارش هستند.

غیر از شورولت کامارو COPO ، شورولت قصد دارد خودروهای دیگری شامل سیلورادو 2500 HD Carhartt Special Edition، مفهومی کامارو LT1 روباز، سیلورادو Midnight Edition، کلرادو ZR2 با مدل 2021 و تعدادی از کوروت‌های سفارشی‌سازی شده را نیز برای نمایش به رویداد SEMA بیاورد.

دیدگاه کاربران