تخریب رکوردهای 400 متر توسط چلنجر

پکیج تقویتی دوج مخصوص درگ

16 آبان 1398 18:33

در نمایشگاه سما 2019 دوج از چلنجری رونمایی کرد که به پکیج موسوم به Drag Pak مخصوص مسابقات شتاب مجهز است. این خودرو منحصراً برای رکوردشکنی در پیمایش یک‌چهارم مایل یا 400 متر تدارک دیده شده است.

این نسخه خاص از دوج چلنجر به جعبه‌دنده 3 سرعته مجهز است که فقط در مسابقات شتاب در مسیر مستقیم کارایی دارد.چلنجر که به صورت استاندارد یکی از بهترین خودروها برای مسابقات درگ است، حالا با تغییرات خاصی که روی آن اعمال شده توانسته تبدیل به پدیده این حوزه شود. این عضلانی پهن‌پیکر که در همکاری با موپار طراحی شده، مجهز به یک پیشرانه 5.8 لیتری هشت سیلندر Vشکل با جعبه‌دنده مخصوص سه سرعته T400 است. جعبه‌دنده‌ای با ضرایب مخصوص که فقط در مسابقات شتاب در مسیر مستقیم کارایی دارد.

دوج برای انتقال قدرت این خودرو تغییرات منحصربه‌فردی را اعمال کرده تا نهایت خروجی با کمترین میزان افت به محور عقب منتقل شود.

دوج چلنجر موپار مخصوص مسابقات درگ

دوج آخرین تلاش‌های خود برای توسعه نسل فعلی چلنجر را به کار بسته است. چراکه گفته می‌شود نسل بعدی این خودرو سال 2023 راهی بازار می‌شود. درباره چلنجر موپار مخصوص مسابقات درگ باید این نکته را هم یادآور شد که شرکت قرار است تنها 50 دستگاه از این خودرو تولید کند.

دیدگاه کاربران