با قدرت و قیمت بیشتر

معرفی پورشه ماکان GTS مدل 2020

27 آذر 1398 11:13

پورشه با معرفی نسخه GTS از مدل ماکان، عضو تازه‌ای به خانواده این محصول افزوده است. نسخه GTS در جایگاهی میان مدل‌های S و توربو قرار می‌گیرد. البته این نسخه پیش از این معرفی شده اما در مدل جدید که برای سال 2020 به بازار خواهد آمد، علاوه‌بر اعمال تغییرات ظاهری روی بدنه و کابین این خودرو، به قدرت پیشرانه نیز افزوده شده است.

قرار است پورشه ماکان GTS مدل 2020 از تابستان سال آینده میلادی به نمایندگی‌های پورشه وارد شود. قیمت پایه این خودرو 71,300 دلار خواهد بود. پورشه ماکان GTS مدل 2020 به پیشرانه 2.9 لیتری توئین توربو شش سیلندر مجهز شده که 375 اسب‌بخار قدرت و 519 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی پیشرانه که نسبت به مدل قبلی 15 اسب‌بخار بیشتر شده، از طریق جعبه‌دنده دوکلاچه PDK اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می‌یابد.

پورشه اعلام کرده که شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت ماکان GTS برابر با 4.7 ثانیه بوده که البته در صورت تجهیز به پکیج «اسپرت کرونو» پورشه، این عدد به 4.5 ثانیه کاهش می‌یابد. حداکثر سرعت نیز برابر با 260 کیلومتر برساعت خواهد بود.

تجهیزات استاندارد این خودرو شامل تعلیق قابل تنظیم، رینگ‌های 20 اینچی RS Spyder Design، اگزوز اسپرت پورشه و ترمزهای تقویت شده است. البته ترمزهای سرامیک کامپوزیت را به صورت آپشن اضافه می‌توان سفارش داد.

پورشه ماکان GTS مدل 2020

در نمای ظاهری پورشه ماکان GTS جزئیات سیاه رنگ روی نمای جلو، رکاب‌های جانبی و بخش عقب خودرو نصب شده تا چهره‌ای خشن‌تر از قبل به آن اعطا کند. در فضای داخلی نیز از آلکانترا برای روکش بخش مرکزی صندلی‌ها، کنسول میانی، تکیه‌گاه دست و پوشش داخلی درها استفاده شده است.

صندلی‌های اسپرت نصب شده در پورشه ماکان GTS از نوع اسپرت با نگهدارنده‌های جانبی بوده و به قابلیت تنظیم هشت گانه نیز مجهز شده‌اند. علاوه‌براین باید به قطعات آلومینیومی پولیش شده، سیستم صوتی Bose و شارژ بی‌سیم تلفن همراه نیز اشاره کرد.

کابین پورشه ماکان GTS مدل 2020

قرار است پورشه ماکان GTS مدل 2020 از تابستان سال آینده میلادی به نمایندگی‌های پورشه وارد شود. قیمت پایه این خودرو 71,300 دلار خواهد بود. همچون سایر محصولات پورشه، قیمت نهایی این خودرو تا حد زیادی به آپشن‌های اضافی سفارش داده شده توسط مشتری بستگی خواهد داشت.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران