در تیراژ 250 دستگاه برای بازار اروپا

معرفی فولکس‌واگن آرتئون R-Line

20 دی 1398 20:45

تقریباً یک سال پیش بود که شرکت فولکس‌واگن، پاسات واریانت R-Line را به خریداران اروپایی معرفی کرد. اکنون این شرکت تصمیم گرفته از مدل آرتئون نیز چنین نسخه‌ای بسازد. درحالی‌که پاسات واریانت R-Line در تیراژ 2 هزار دستگاهی تولید و عرضه شد، قرار است از مدل زیباتر آرتئون تنها 250 نمونه ساخته شود که مطمئناً آن را در نظر علاقمندان خاص‌تر جلوه می‌دهد.

فولکس‌واگن آرتئون R-Line کامل‌ترین تریم این خودرو خواهد بود و قیمت پایه این مدل در آلمان 55,970 یورو برای نسخه 2.0 TSI با قدرت 188 اسب‌بخار تعیین شده است.بدنه فولکس‌واگن آرتئون که همچون پاسات روی پلتفرم MQB ساخته شده، در نسخه R-Line با خاکستری Moonstone پوشانده شده درحالی‌که سقف آن به رنگ مشکی درآمده است. رینگ‌های 20 اینچی و مشکی رنگ این مدل ساخت Rosario بوده و حاشیه شیشه‌های جانبی نیز با نوار مشکی رنگ تزئین شده تا در مجموع این خودرو جلوه بسیار خاصی داشته باشد.

در فضای کابین چرم ناپا و صفحه پشت آمپر کاملاً دیجیتال به صورت استاندارد عرضه می‌شود.

این مدل به عنوان کامل‌ترین تریم آرتئون عرضه شده بنابراین طیف وسیعی از امکانات رفاهی شامل گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، ورود بدون کلید، چراغ‌های LED تطبیق‌پذیر جلو و سیستم اطلاعات سرگرمی با امکانات کامل را در این خودرو شاهد خواهیم بود.

فولکس‌واگن آرتئون R-Line

تجهیزات ایمنی این مدل نیز بسیار کامل بوده و مواردی چون تشخیص علائم جاده، دستیار پارک، دستیار تغییر خطوط، کروزکنترل تطبیق‌پذیر و همچنین ترمز اضطراری خودکار را در برمی‌گیرد.

فولکس‌واگن آرتئون R-Line را با قوی‌ترین پیشرانه‌های قابل عرضه در این مدل عرضه می‌کند که شامل نمونه‌های 2 لیتری توربوشارژر بنزین‌سوز و یک مدل دیزل خواهد بود که به ترتیب 188، 268 و 236 اسب‌بخار قدرت را به واسطه سیستم چهارچرخ محرک 4Motion و از طریق جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه به تمام چرخ‌ها ارسال می‌کنند.

باله قابل تنظیم عقب به سیستم شاسی فعال (DCC) این خودرو برای دستیابی به کنترل بهتر در مسیر یاری می‌کند.

کابین فولکس‌واگن آرتئون R-Line

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، فولکس‌واگن آرتئون R-Line کامل‌ترین تریم این خودرو خواهد بود بنابراین طبیعی است که گران‌ترین نسخه آن نیز باشد. قیمت پایه این مدل در آلمان 55,970 یورو برای نسخه 2.0 TSI با قدرت 188 اسب‌بخار تعیین شده است. برای مقایسه بد نیست بدانید آئودی A5 S Line که با سیستم چهارچرخ محرک Quattro و جعبه‌دنده هفت سرعته S Tronic عرضه می‌شود، قیمت پایه‌ای برابر با 52,800 یورو دارد. بنابراین باید جزء علاقمندان سرسخت فولکس‌واگن آرتئون باشید که خرید آن را به مدلی چون آئودی A5 S Line ترجیح دهید.

درهرحال تحویل این نسخه خاص از آرتئون به خریداران از ماه فوریه سال 2020 آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران