این یک می‌باخ نیست!

تیونینگ جدید برای مرسدس‌بنز GLS

9 خرداد 1399 18:46

کمتر کسی پیدا می‌شود که نسبت به لوکس بودن شاسی‌بلند مرسدس‌بنز GLS تردید داشته باشد. داریم درباره استفاده گسترده از چرم باکیفیت روی صندلی‌هایی با ده‌ها حالت تغییر، سیستم تعلیق پیشرفته، سیستم کنترل پویای بدنه و صدها آپشن دیگر صحبت می‌کنیم. با این حال هنوز هم عده‌ای وجود دارند که چیزی بیش از این امکانات را می‌خواهند. به همین دلیل شرکت Hofele پروژه HGLS Ultimate را معرفی کرده است.

دستاورد جدید تیونر هوفل با بهره‌گیری از سبک طراحی می‌باخ، آماده ورود به بازار شده است. مرسدس‌بنز GLS به وضوح قابلیت‌های تشریفاتی شرکت را نشان می‌دهد. اما شرکت برای مشتریان خاص‌تر ویرایش می‌باخ را با امضای همیشگی سقف و بدنه دو رنگ عرضه می‌کند. دستاورد جدید تیونر هوفل نیز با بهره‌گیری از همین سبک طراحی، آماده ورود به بازار شده است.

بی‌تردید یکی از ویژگی‌های اصلی جلوه بصری این خودرو رینگ‌های 22 اینچی است که پیش‌تر نیز روی مرسدس-می‌باخ GLS600 هم دیده بودیم. با این حال تیونر با هوشمندی تمام کاری کرده است که تنها سایه‌ای از مدل معروف می‌باخ روی پروژه خود بیافتد.

مانند اغلب خودروهای لوکس بااصالت بازار صندلی‌های این خودرو نیز با چرم Napa پوشیده شده‌اند. طرح موسوم به الماس روی صندلی‌ها، جلوه کابین این خودرو را جذاب‌تر از پیش کرده است.

مرسدس‌بنز gls با تیونینگ هوفل

تیونر هوفل پروژه جدید خود را روی چند مدل اجرا کرده است. نسخه اول براساس GLS63 AMG ساخته شده که مجهز به یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر با 610 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور است. مدل دیگر ویرایش GLS350d دیزلی با قلب 2.9 لیتری 282 اسب‌بخاری و 600 نیوتن‌متر گشتاور است.

قیمت پایه این خودرو 93 هزار و 950 یورو است که چیزی حدود 8000 دلار گران‌تر از ویرایش استاندارد است.

دیدگاه کاربران