با چهره‌ای جدید و قابلیت‌های بیشتر

معرفی شورولت سابربن Z71

11 خرداد 1399 10:56

تنها چند هفته پس از آنکه شورولت سابربن 2021 معرفی شد، باخبر شدیم که قرار است نسخه Z71 از این خودرو نیز عرضه شود. اکنون اگر سری به پایگاه اینترنتی شورولت بزنید، متوجه خواهید شد که نسخه Z71 از این خودرو به عنوان مدلی در میان تریم پایه LT و تریم میانی Premier معرفی شده است.

نسخه Z71 از این خودرو به عنوان مدلی در میان تریم پایه LT و تریم میانی Premier معرفی شده است.قیمت پایه تریم Z71 برابر با 61,900 دلار تعیین شده که با هزینه‌های جانبی به 63,195 دلار می‌رسد. با پرداخت این مبلغ صاحب خودرویی می‌شوید که توانایی زیادی برای پیمودن مسیرهای آفرود داشته و نسبت به سابربن استاندارد بهسازی‌های زیادی را تجربه کرده است.

شورولت سابربان Z71 به جزئیات قرمز رنگ در نمای جلویی مزین شده و همچنین قطعاتی همچون زیرسپر جلو نیز روی آن نصب شده تا قابلیت‌های بیراهه‌نوردی خود را در همان نگاه اول به رخ کشد.

قدرت محرک آن از پیشرانه 8 سیلندر 5.3 لیتری تامین می‌شود که 355 اسب‌بخار قدرت و 519 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک ساخت GM و سامانه چهار چرخ محرک به تمام چرخ‌ها ارسال می‌کند.رینگ‌های آلومینیومی 20 اینچی این خودرو تنها سایز قابل سفارش بوده و امکان انتخاب نمونه‌ای دیگر وجود ندارد.

شورولت سابربن Z71

شورولت پکیج‌های زیادی را برای این مدل پیشنهاد می‌دهد که شامل پکیج 2820 دلاری Luxury و یا پکیج Signature خواهد بود که 4785 دلار ارزش داشته و شامل تعداد زیادی تجهیزات رفاهی و ایمنی خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به سقف پانوراما بازشو، دستیار پارک جلو و عقب، خنک‌کننده پیشرفته رادیاتور، گرمکن فرمان و ردیف دوم صندلی‌ها اشاره کرد.

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، شورولت سابربن Z71 در نمای ظاهری متفاوت با نسخه استاندارد بوده و تغییراتی همچون جایگزینی قطعات مشکی به جای کروم بر روی بدنه، حاشیه شیشه‌های جانبی، نشان‌های سابربن و غیره بر روی آن صورت گرفته است. طراحی سپر جلو نیز متحول شده و جلوپنجره با طرح جدید و رنگ مشکی بر بالای آن نصب شده است.

در نهایت می‌توان پیش‌بینی کرد که علاقمندان به خودروهای آفرود مخصوصاً شورولت سابربن از عرضه تریم Z71 این خودرو بسیار خوشنود خواهند شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران