تنها برای نسخه GT

رنگ‌های جدید برای فورد موستانگ مک-ای

22 خرداد 1399 11:22

با وجود آنکه فورد موستانگ Mach-E هنوز به دست خریداران نرسیده، دو رنگ جدید برای بدنه آن معرفی شده است. جذاب‌ترین از میان این دو را می‌توان نارنجی متالیک Cyber دانست، رنگی که مشابه آن را پیش از این روی نسخه اصلی موستانگ مشاهده کرده‌ایم. رنگ دوم جدید خاکستری تیره متالیک بوده که احتمالاً برای افرادی جذاب‌تر است که چندان تمایلی به جلب توجه در خیابان ندارند.

رنگ‌های جدید تنها برای نسخه GT قابل عرضه بوده و هنوز مشخص نیست که فورد برای آن‌ها هزینه بیشتری دریافت می‌کند یا خیر.کراس‌اور الکتریکی ساخت فورد را می‌توان در رنگ‌های قرمز رپید، سفید متالیک، آبی روشن، مشکی، نقره‌ای و سفید فضایی نیز سفارش داد که البته برای هیچکدام مبلغ اضافه‌ای دریافت نمی‌شود، اما رنگ‌های جدید تنها برای نسخه GT قابل عرضه بوده و هنوز مشخص نیست که فورد برای آن‌ها هزینه بیشتری دریافت می‌کند یا خیر.

سفارش نسخه GT از موستانگ مک-ای بدین معنی است که حداقل باید 60,500 دلار پرداخت کرده و برای تحویل خودرو نیز تا اواخر تابستان 2021 صبر کنید.

با پرداخت رقمی برابر با نمونه‌ای از شلبی GT350، یک دستگاه کراس‌اور الکتریکی مجهز به سامانه چهار چرخ محرک دریافت می‌کنید که 459 اسب‌بخار قدرت و 830 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت کمتر از 4 ثانیه بوده و باتری 98.8 کیلووات ساعتی آن توان کافی برای پیمودن 400 کیلومتر مسافت را برای کراس‌اور فورد فراهم می‌کند.

فورد موستانگ مک-ای

فهرست امکانات رفاهی موستانگ مک-ای GT شامل موارد زیادی بوده که سیستم صوتی B&O با 10 بلندگو و در صندوق برقی را دربرمی‌گیرد.

اگر قیمت نسخه GT از این خودرو گران به نظر برسد، می‌توان تریم پایه موستانگ مک-ای را با قیمت 43,985 دلار سفارش داد ضمن این‌که تاریخ تحویل آن زودتر از مدل GT یعنی در اوایل سال 2021 تعیین شده است. تریم پرمیوم این خودرو با قیمت 50,600 دلار زودتر از سایرین و از اواخر سال جاری میلادی به خیابان‌ها وارد می‌شود.

تمامی این مدل‌ها را می‌توان از طریق صفحه اختصاصی در پایگاه اینترنتی شرکت سازنده سفارش داد.

دیدگاه کاربران