پیشنهادی به طرفداران لامبورگینی ارورس

آئودی Q8 با تیونینگ لوما دیزاین

1 تیر 1399 15:13

بدون اغراق می توان آئودی Q8 را یکی از زیباترین خودروهای شاسی‌‌بلند موجود در بازار خودرو دانست اما اگر بازهم خواهان تمایز بیشتر از سایر نمونه‌های موجود باشید، شرکت لوما پیشنهاد ویژه‌ای دارد تا Q8 ویژه‌ای در اختیار داشته باشید.

لوما دیزاین علاوه‌بر تغییرات ظاهری، پیشرانه آئودی Q8 را تقویت کرده و قدرت آن را به 694 اسب بخار رسانده است.هرچند محصول نهایی که توسط لوما عرضه می شود ممکن است موردپسند همگان قرار نگیرد، اما احتمالاً نظر برخی علاقمندان لامبورگینی اوروس را به سوی خود جلب می‌کند.

این خودرو که به صورت رسمی لوما CLR 8 RS نامیده شده، به تغییرات ظاهری مهمی مزین شده که آن را کاملاً از نمونه استاندارد متمایز می‌کند. قطعه فیبرکربنی اطراف جلوپنجره، ورودی هوای بزرگ با قطعات فیبرکربن اطراف آن، قطعات الحاقی روی گلگیرها، رینگ‌های جدید و رکاب‌های جانبی مهمترین موارد قابل ذکر در این بخش هستند. باله بزرگ، لبه روی سپر، قطعات فیبرکربنی زیر چراغ‌ها و یک دیفیوزر نیز قطعات تازه‌ای هستند که در نمای عقب این خودرو نصب شده است.

آئودی Q8 با تیونینگ لوما دیزاین

فضای کابین نیز از تغییر و تحول به دور نمانده که شامل پدال‌های آلومینیومی، کفپوش‌های سفارشی و پوشش چرم بسیار باکیفیت می‌شود.

لوما تنها ظاهر CLR 8 RS را تغییر نداده بلکه پیشرانه هشت سیلندر 4 لیتری مجهز به توئین توربوشارژر این خودرو را نیز تقویت کرده به گونه‌ای که این واحد اکنون 694 اسب‌بخار قدرت و 910 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

مجموعه کامل تغییرات پیشنهاد شده برای آئودی Q8 از سوی شرکت لوما با قیمت پایه 42,800 دلار قابل خریداری است. تحویل این پکیج از سه ماهه چهارم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران