قیمت پایه 49 هزار دلار

تریم جدید برای کادیلاک XT6

12 تیر 1399 11:12

کادیلاک XT6 که در سال 2021 وارد دومین سالگرد تولید خود می‌شود، صاحب تریم جدیدی به نام Luxury شده که در جایگاهی پایین‌تر از تریم‌های موجود قرار خواهد گرفت.

تریم جدید که برای سال جدید پیشنهاد شده ارزان‌تر از دو نمونه قبلی است و با قیمت پایه 48,990 دلار عرضه خواهد شد.سال گذشته مدل XT6 با دو تریم پرمیوم لاکچری و اسپرت ارائه شد، اما تریم جدید که برای سال جدید پیشنهاد شده ارزان‌تر از دو نمونه قبلی است و با قیمت پایه 48,990 دلار عرضه خواهد شد.

چیزی در حدود 20 درصد از کراس‌اورهای میان‌سایز لوکس فعلی در این رنج قیمتی عرضه شده بنابراین اقدام کادیلاک در عرضه این مدل را می‌توان هوشمندانه توصیف کرد.

پیشرانه موجود در این تریم، نمونه دو لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر است که 237 اسب‌بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. سامانه چهار چرخ محرک نیز به صورت آپشن نصب می‌شود.

در فضای کابین کادیلاک XT6 Luxury امکانات رفاهی شامل صندلی‌های جلو با تنظیم شش‌گانه برقی و گرمکن، رینگ‌های 18 اینچی نقره‌ای روشن، آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، سیستم تهویه سه منطقه‌ای، در صندوق برقی و نمایشگر 8 اینچی لمسی روی داشبورد دیده می‌شود.

بد نیست بدانید این خودرو در تریم‌های پرمیوم لاکچری و اسپرت به ترتیب به تریم‌های چوب با پوشش روشن و فیبرکربن با پوشش مشکی قطعات مجهز شده ضمن این‌که در تریم اسپرت رینگ‌های 20 اینچی با طرح جدید نیز به چشم می‌خورد. پشتیبانی از اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو و نیز سه رنگ جدید شامل آبی تیره متالیک، سورمه‌ای و قرمز تیره برای بدنه را باید جزء سایر تغییرات XT6 برای سال 2021 دانست.

به هرحال فروش کادیلاک XT6 و با قیمت‌های 48,900، 55,690 و 58,090 دلار در سه تریم یادشده از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران