با لباسی سبز به افتخار پیروزی‌ها

مرسدس-آام‌گ GT R Pro با تیونینگ کارلکس

6 مرداد 1399 14:31

شرکت کارلکس با اعمال تغییراتی روی مرسدس-آام‌گ GT R Pro، نسخه‌ای ویژه از این خودرو با پسوند Tattoo Edition را معرفی کرده که مطمئناً در معابر توجه تمام افراد را به سوی خود جلب می‌کند.

طبق اعلام کارلکس رنگ سبز سفارشی بدنه، به مناسبت پیروزی‌های مرسدس بنز در مسابقات اتومبیلرانی انتخاب شده است.مهمترین عامل جلب نظر به سوی این خودرو را باید رنگ سبز سفارشی بدنه دانست که طبق اعلام کارلکس، به مناسبت پیروزی‌های مرسدس بنز در مسابقات اتومبیلرانی انتخاب شده است. رینگ‌های نقره‌ای به همراه جزئیات مشکی و فیبرکربن ظاهر خاص Tattoo Edition را تکمیل می‌کنند.

همچون بیشتر خودروهای تیون شده توسط کارلکس، فضای داخلی این نسخه خاص از GT R Pro نیز بسیار متفاوت شده که شامل پوشش چرم سبز تیره روی داشبورد، کنسول میانی، پوشش داخلی درها و صندلی‌ها، روکش چرم مشکی با دوخت سبز در بخش پایینی داشبورد، پوشش درها و بخش مرکزی صندلی‌ها، فرمان با روکش آلکانترا و الگوی تصویری روی صندلی‌ها می‌شود. البته باید اعتراف کرد این فضا از نظر بصری کمی شلوغ از کار درآمده و ممکن است مورد پسند همه افراد نباشد.

مرسدس-آام‌گ GT R Pro با توینینگ کارلکس

کارلکس درباره تغییرات احتمالی که روی بخش فنی این خودرو اعمال شده باشد توضیحی ارائه نداده بنابراین می‌توان نتیجه گرفت این خودرو در بخش فنی با نمونه‌های استاندارد GT R Pro تفاوتی نداشته باشد. البته این مورد را نمی‌توان به عنوان نقطه ضعف درنظر گرفت چراکه پیشرانه 4 لیتری توئین توربو هشت سیلندر که در سینه GT R Pro قرار گرفته، 577 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

دیدگاه کاربران