تولید محدود برای لوکس‌پسندان

بنتلی کانتیننتال GT مولینر کوپه 2021

27 شهریور 1399 10:00

قرار است بنتلی کانتیننتال GT مولینر کوپه در تاریخ 22 سپتامبر 2020 در نمایشگاه Salon Privé رونمایی شده و به نسخه روبازش، یعنی بنتلی GTC مولینر بپیوندد.

مشتریان این بنتلی برای روکش چوب کابین می‌توانند 88 طرح مختلف را انتخاب کنند!ظاهر GT مولینر به واسطه طرح لوزی شکل پره‌های جلوپنجره و ورودی‌های هوا در سپر جلو، روکش نقره‌­ای درخشان آئینه‌های جانبی و رینگ‌های 22 اینچی سفارشی، نسبت به مدل استاندارد بنتلی کانتیننتال متمایز شده است. 

اما بنتلی تمام تلاش خود را بکار بسته تا فضای داخلی مولینر GT مفهوم لوکس بودن را به معنای واقعی به معرض نمایش بگذارد.

مولینر دست خریداران برای سفارشی سازی این خودرو را کاملا باز گذاشته و هشت ترکیب رنگ سه تایی برای تزئین فضای داخلی GT پیشنهاد داده است. الگوی لوزی شکل دوخت که مشابه جزئیات جلوپنجره است، بر روی روکش صندلی‌­ها، پوشش داخلی درها و لبه کفپوش‌ها دیده می‌­شود.

برای هماهنگی بیشتر میان اجزای کابین، پوشش فلزی کنسول میانی هم از طرح الماس شکل بهره‌­مند گردیده ضمن اینکه از چوب و کروم نیز در تریم مولینر GT استفاده شده است. بد نیست بدانید بنتلی برای روکش­ چوبی فضای کابین، 88 گزینه مختلف پیشنهاد می‌­کند.

کوپه مولینر را می­‌توان با دو پیشرانه هشت سیلندر 4 لیتری توئین توربو به قدرت 542 اسب بخار یا موتور 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربو با نیروی 626 اسب بخار سفارش داد. فناوری ضد ارتعاش فعال بدنه به صورت استاندارد در این خودرو نصب می­‌شود.

کلیدهای مولینر GT در یک جعبه با روکش چرم همرنگ فضای داخلی به مالک خودرو تحویل می‌­شود. پذیرش سفارش برای این خودرو از ماه اکتبر آغاز و فرآیند تحویل به مشتریان در سال 2021 شروع می­‌شود.

دیدگاه کاربران