• بنتلي کانتيننتال GT مولينر W12
  • بنتلي کانتيننتال GT مولينر W12
  • بنتلي کانتيننتال GT مولينر W12

در بالاترین سطح

بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12 معرفی شد

2 تیر 1401 22:39

بنتلی قصد دارد با نسخه تازه‌­ای از کانتیننتال GT که توسط متخصصان مولینر آماده شده است، در فستیوال سرعت گودوود حاضر شود.

بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12 در بالاترین جایگاه در میان سایر نسخه­‌ها قرار می­‌گیرد، چراکه مشخصات نسخه­‌های Azure و Speed در این مدل به صورت یکجا ارائه می‌شود.بنتلی کانتیننتال GT نسخه Azure برای علاقمندان به سواری با یک خودروی راحت طراحی شده درحالی‌که مشتاقان خودروهای اسپرت می­‌توانند به سراغ بنتلی کانتیننتال GT S با پیشرانه 8 سیلندر بروند. اگر قدرت این نسخه راضی‌کننده نباشد، بنتلی کانتیننتال GT Speed با پیشرانه 12 سیلندر مطمئنا هیجان­‌انگیز خواهد بود.

اما بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12 در بالاترین جایگاه در میان سایر نسخه­‌های کانتیننتال GT قرار می­‌گیرد، چراکه مشخصات نسخه­‌های Azure و Speed در این مدل به صورت یکجا ارائه شده و مشخصات فنی و ویژگی­‌های اشرافی آن هم ارتقاء پیدا کرده است.

در زیر کاپوت بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12، پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر قرار گرفته که 600 اسب­‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این خودرو قرار می‌­دهد. به لطف افزایش قدرت، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت با 0.1 واحد کاهش به 3.5 ثانیه رسیده، درحالی‌که حداکثر سرعت به 335 کیلومتر برساعت محدود شده است.

بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12

برای افزایش قابلیت مانورپذیری، سامانه فرمان‌پذیری برقی برای چهارچرخ در بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12 نصب شده است. علاوه‌براین دیفرانسیل-لغزش محدود الکترونیکی با قابلیت تقسیم گشتاور و سامانه Dynamic Ride تعلیق هم برای این کوپه لوکس پیش‌­بینی شده است.

نخستین عامل تمایز در ظاهر بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12 نمایان شده، جایی که طرح الماسی دوبل در جلوپنجره و آینه­‌های جانبی با نقره‌­ای و مشکی تزئین شده و رینگ‌های 22 اینچی با طرح منحصر به این مدل، برای آن نصب شده است.

فضای کابین بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12 حاضر در تصاویر با مشکی و نارنجی تزئین شده است، ولی مشتریان می­‌توانند از میان 8 ترکیب رنگ برای کابین و 88 روکش چوبی مختلف، نمونه موردنظر را انتخاب کنند.

بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12

طرح دوخت خاص بنتلی به نام Diamond in Diamond که طرح لوزی شکل را نمایش می­‌دهد، در صندلیه‌ا، پوشش داخلی درها و بخش عقبی کابین به تعداد 400 هزار دوخت تکرار شده است.

همانطور که قبلاً اشاره شد، بنتلی کانتیننتال GT مولینر W12 در فستیوال سرعت گودوود و در کنار چند محصول دیگر از بنتلی، به معرض نمایش درخواهد آمد. بنتلی قصد دارد در این رویداد، پروژه بعدی مولینر را هم معرفی کند.

دیدگاه کاربران