اعلان جنگ برای تسلا مدل Y و نیسان آرییا

معرفی شاسی‌بلند برقی هوندا E:Concept

8 مهر 1399 09:49

هوندا در خلال برگزاری نمایشگاه خودرو پکن از شاسی‌بلند برقی جدیدی رونمایی کرد که می‌تواند سبک مهندسی آینده این شرکت را ترسیم کند.

این خودرو به زودی وارد فاز تولید می‌شود و تبدیل به اولین خودروی برقی ژاپنی‌ها در بازار چین خواهد شد. هوندا با دستان پر به نمایشگاه خودرو امسال پکن آمده است. این شرکت علاوه‌بر معرفی ویرایش پلاگین هیبریدی CR-V و Honda E از یک شاسی‌بلند برقی نیز پرده‌برداری کرده است. این خودرو که E:Concept نام دارد به زودی وارد فاز تولید می‌شود و تبدیل به اولین خودروی برقی ژاپنی‌ها در بازار چین خواهد شد.

در این کانسپت بازی زیبای LED در نمای جلو به‌ زیبایی خودنمایی می‌کند. می‌توان این‌گونه برداشت کرد که سبک جدید طراحی‌های هوندا، این شرکت را وارد رقابتی جذاب با نیسان آرییا و البته تسلا مدل Y خواهد کرد.

شاسی‌بلند برقی هوندا E:Concept

آنچه این خودرو را برای شرکت مهم کرده تنها طراحی خاص آن نیست. بلکه سیستم‌های دستیار راننده است که نیم‌نگاهی به محصولاتی آتی شرکت در زمینه خودروهای خودران دارد. این شرکت با معرفی فناوری Honda Sensing هوش مصنوعی را خلق کرده که قابلیت عملکرد، شناخت، پیش‌بینی و تصمیم‌گیری سریعی دارد. مهندسان شرکت می‌گویند در این فناوری امکان رانندگی در شرایط پیچیده فراهم شده است.

غیر از این، کانسپت جدید معرف نسل جدید سیستم ارتباطی هوندا کانکت است که همان دستیار هوش مصنوعی است که به صورت بی‌سیم به روزرسانی می‌شود.

اگرچه هوندا هنوز برنامه تولید نسخه نهایی را اعلام نکرده ولی از جدیت شرکت اینگونه برمی‌آید که تولید ویرایش نهایی بسیار نزدیک است.

دیدگاه کاربران