راحتی بیشتر برای چینی‌ها

معرفی نسخه لانگ مرسدس E کلاس

9 مهر 1399 16:00

افرادی که خواهان نسخه‌ای لوکس از E کلاس بوده و در عین حال بودجه کافی برای خریداری S کلاس را نیز در اختیار ندارند، معمولاً CLS را انتخاب می­‌کنند. اما در چین وضع کمی فرق دارد چراکه در این کشور نسخه بدنه بلند E کلاس برای عرضه در بازار محلی ساخته می‌­شود. اکنون نسخه فیس‌لیفت این خودرو در جریان نمایشگاه خودرو پکن معرفی شده است.

نسخه لانگ مرسدس‌بنز E کلاس در چین ساخته و فروخته می‌شود.افزایش 14 سانتی‌متری فاصله میان محورها نسبت به مدل استاندارد طول کلی E کلاس بدنه بلند را به 5.056 متر رسانده ضمن این‌که این خودرو نسبت به نسخه مشابه از نسل قبلی E کلاس که 4 سال قبل معرفی شد هم 22 میلی‌متر کشیده‌تر است.

E کلاس بدنه بلند مخصوص بازار چین در حقیقت خودرویی جادار و مناسب برای 5 سرنشین است که نسبت به مدل عادی، نفر وسط ردیف عقب فضا و راحتی بیشتری در اختیار دارد. البته نسخه چهار نفره آن نیز قابل سفارش است. در این خودرو کنسول مرکزی جدیدی با نمایشگر لمسی و دو پورت USB پیش‌بینی شده و همچون E کلاس‌­های عرضه شده در سایر نقاط جهان از رابط کاربری MBUX بهره‌مند است.

چراغ‌های جلو و عقب این خودرو از نوع LED و با قابلیت نوردهی چندگانه هستند.

نسخه لانگ مرسدس‌بنز E کلاس

E کلاس بدنه بلند تنها خودرویی نیست که توسط مرسدس‌بنز در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش گذاشته شده چراکه V کلاس، AMG GLA 35 و GLB 35 به همراه نسل جدید S کلاس هم در این رویداد خودرویی در پایتخت چین حضور پیدا کرده اند.

بد نیست بدانید شعبه مرسدس‌بنز در چین علاوه‌بر E کلاس، نسخه بدنه بلند از سدان‌های C و A را نیز در کنار شاسی‌بلند GLC L  عرضه می‌­کند.

دیدگاه کاربران