تغییرات چشمگیر برای کابین

به‌روزرسانی میان دوره‌ای برای جگوار XF

15 مهر 1399 17:30

شرکت جگوار برای سال 2021 نسخه استیشن‌واگن و سدان میان‌سایز XF که از سال 2015 تاکنون روی خط تولید قرار دارد را دستخوش بروزرسانی کرده تا برای ادامه رقابت در بازار خودرو همچنان آماده باشد.

تغییرات کابین XF نسبت به بدنه بسیار چشمگیرتر بوده و به لطف امکانات و تکنولوژی‌های جدید راحتی بیشتری برای سرنشینان فراهم می‌کند.تغییرات ظاهری جگوار XF مدل 2021 آنچنان محسوس نبوده و تنها شامل فرم باریک‌تر چراغ‌های چهارتایی LED جلو و طرح لوزی‌شکل جزئیات جلوپنجره با روکش کروم می­‌شود. البته جگوار برای افرادی که به کروم علاقمند نیستند پکیج ظاهری مشکی را پیشنهاد کرده است. رینگ‌های 19 اینچی 5 پره نقره‌ای یا مشکی براق و یا رینگ‌های 20 اینچی مشکی هم جزء موارد جدید جگوار XF مدل 2021 به شمار می­‌آیند.

تغییرات کابین XF بسیار چشمگیرتر بوده و شامل صفحه نمایش پشت آمپر دیجیتال، اهرم تعویض دنده جدید و تعویض نمایشگر کوچک مدل فعلی با نمونه 11.4 اینچی لمسی به همراه سیستم اطلاعات سرگرمی با نسخه جدید نرم‌افزار Pivi Pro با پشتیبانی از اندروید اتو، اپل کارپلی و دوربین نمایش‌دهنده اطراف خودرو می­‌شود.

کابین جگوار XF مدل 2021

خریداران جگوار XF مدل 2021 در ایالات متحده امکان انتخاب پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به قدرت 246 اسب‌بخار با انتقال قدرت به چرخ‌های عقب و یا نسخه قوی‌تر همین پیشرانه با قدرت 296 اسب‌بخار و سامانه چهارچرخ محرک را خواهند داشت که به ترتیب ظرف 6.5 و 5.8 ثانیه سدان جگوار را به سرعت 97 کیلومتر برساعت می­‌رسانند.

اما خبر مهم درباره جگوار XF مدل 2021 این‌که بنابر اعلام سخنگوی این شرکت در قالب یک ایمیل به Roadshow، جگوار تصمیم دارد به عرضه نسخه استیشن‌واگن XF یعنی XF Sportbrake در ایالات متحده خاتمه دهد. این مدل که نخستین بار در سال 2017 به آمریکای شمالی وارد شد، نتوانسته انتظارات شرکت سازنده در آمار فروش را برآورده نماید.

جگوار XF مدل 2021 شوتینگ بریک

البته XF Sportbrake در سایر بازارهای جهان به حیات خود ادامه داده و با توجه به طراحی زیبا، امکانات رفاهی مناسب و فضای بار 898 لیتری که با جمع‌آوری صندلی‌های ردیف عقب به 1974 لیتر افزایش خواهد یافت، می­‌تواند موفقیت زیادی کسب نماید.

قیمت سدان جدید جگوار اواخر سال جاری میلادی اعلام خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران