سومین اپل وارداتی در ایران

بررسی اپل کراس‌ لند 2024 پرشیا خودرو

26 خرداد 1403 14:29

رونمایی اپل کراس لند توسط پرشیا خودرو

خرداد 1403: شرکت پرشیا خودرو، سه محصول وارداتی خود را از برند اپل، به بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز 1403 آورد و معرفی کرد. اپل کورسا، موکا و کراس‌لند، خودروهای وارداتی پرشیا خودرو هستند که هر سه آن‌ها به موتور 1.2 لیتری سه سیلندر تجهیز شده‌اند.

اپل کراس‌لند در کلاس کراس‌اور قرار داشته و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دارد. این کراس‌اور دیفرانسیل جلو بوده و نسبت به موکا هم ظاهر ساده‌تری داشته و هم کمی کندتر است.

طراحی فیس لیفت اپل کراس لند

اپل کراس لند، محصول سال 2017 بازار اروپاست. اما آن نسخه‌ای که برای بازار ایران درنظر گرفته شده، در واقع فیس‌لیفت این خودروست که در سال 2020 معرفی شد ولی از مدل 2021 بدست خریداران اروپایی‌اش رسید. در فیس‌لیفت جدید کراس‌لند، حرف X از انتهای نام خودرو حذف شده است.

در نمای جلو، شاهد نصب جلوپنجره مشکی براق، چراغ‌های جدید LED و سپر جدید با فرمی شبیه به نسل دوم اپل موکا هستیم که در مجموع چهره‌ای براساس زبان طراحی نسل جدید محصولات اپل را تشکیل داده‌اند. در بخش عقبی بدنه هم در صندوق به رنگ مشکی براق، چراغ‌های LED با زمینه تیره و سپر جدید جلب نظر می­‌کند. رینگ‌های 17 اینچی کراس‌لند به صورت اختصاصی برای این مدل طراحی و ساخته شده است.

در کابین این خودرو چندان تغییری رخ نداده چراکه طراحی داشبورد و سیستم اطلاعات سرگرمی همچون مدل فعلی بوده ولی در عین حال دوربین نمایش 180 درجه، هشدار برخورد از جلو و سامانه تشخیص عابرپیاده به مدل جدید کراس‌لند اضافه شده است.

مشخصات فنی اپل کراس لند وارداتی

کراس‌لند وارداتی پرشیا خودرو، موتوری مشترک با مدل موکا داشته و سه سیلندر با حجم 1.2 لیتر است. این پیشرانه 130 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. 

امکانات اپل کراس‌ لند وارداتی

قرار است این محصول با ویژگی‌ها و امکاناتی نظیر 6 ایربگ، کی‌لس استارتر، فرمان برقی، کروز کنترل، اتوهلد، سنسور نور و باران، کمک حرکت در سربالایی، دوربین عقب، حالت‌های رانندگی و ... عرضه شود.


شرایط فروش اپل کراس لند

برای اطلاع از قیمت خودروهای اپل در بازار کشورمان و همچنین جهت آگاهی از نحوه فروش اینترنتی خودروهای اپل، پیش فروش اپل وارداتی و نحوه ثبت نام محصولات این شرکت، مقاله شرایط فروش پرشیا خودرو را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران