فیس‌لیفت با چهره‌ای خشن‌تر

معرفی هوندا ریجلاین مدل 2021

18 مهر 1399 18:32

با معرفی نسل دوم هوندا ریجلاین در سال 2017، علیرغم وجود سامانه چهارچرخ محرک، کابین راحت و تجهیزات کاربردی، طراحی کراس‌اور مانند این وانت بسیاری از خریداران را ناامید کرد. به نظر می­‌رسد این مشکل از سال 2021 دیگر حل شده باشد چراکه ریجلاین در یک بروزرسانی میان دوره‌ای، با چهره‌ای تازه به علاقمندان معرفی شده است.

هوندا ریجلاین در یک بروزرسانی میان دوره‌ای، با چهره‌ای تازه به علاقمندان معرفی شده است.برخلاف آن چیزی که معمولاً از یک فیس‌لیفت انتظار داریم، طراحی جلو و گلگیرها کاملاً تغییر کرده و کاپوت نیز در ارتفاعی بالاتر قرار گرفته است. طراحی سپر جلو تغییر کرده و ورودی‌های جدید هوا برای آن در نظر گرفته شده تا با سایر بخش‌ها هماهنگ باشد. سپر با طراحی جدید، خروجی دوگانه و البته نمایان اگزوز نیز جزء مهمترین ویژگی‌های بخش عقب به‌شمار می­‌آیند. برخلاف نمای جلو و عقب، طراحی بخش جانبی هوندا ریجلاین مدل 2021 تغییر چندانی به خود ندیده است.

موارد تازه فضای داخلی هم به جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی هوندا با دکمه فیزیکی کنترل صدا و طرح تازه دوخت روکش‌ها محدود شده است.

کابین هوندا ریجلاین مدل 2021

هوندا ریجلاین مدل 2021 همچون مدل پیشین قابلیت‌های کاربردی همچون صندلی‌های عقب با قابلیت جمع شدن کفی و پشتی، فضای وسیع برای سرنشین و البته چندین محل مختلف در کابین برای قرار دادن وسایل را در خود جای داده ضمن این‌که انتظار می‌­رود مهمترین ویژگی‌های نسل قبل یعنی سواری راحت در مسیرهای شهری و بزرگراهی و توانایی آفرود در مسیرهای خارج از جاده را به ارث برده باشد.

هوندا ریجلاین مدل 2021

هوندا برای ریجلاین مدل 2021 پکیج ظاهری HPD را نیز پیشنهاد کرده که شامل جلوپنجره متفاوت با اجزای V شکل، لوگوهای اختصاصی این پکیج و رینگ‌های برنزی Sonoran می­‌شود. سه پکیج سفارشی دیگر با نام‌های Utility ،Function و Function+ نیز برای تمام تریم‌های ریجلاین قابل سفارش خواهد بود.

قیمت هوندا ریجلاین مدل 2021 هنوز اعلام نشده ولی به هرحال این خودرو اوایل سال آینده میلادی به بازار وارد خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران