در تعداد محدود برای بازار ژاپن

معرفی نسخه‌ای خاص از لکسوس LC

10 آبان 1399 14:50

لکسوس LC از آن‌دسته خودروهایی است که با توجه به ظاهر زیبای خود حتی در تریم پایه، چندان نیازی به تغییر چهره ندارد. البته بخش سازنده خودروهای اسپرت در شرکت لکسوس با این اعتقاد چندان موافق نبوده چراکه نسخه‌ای ویژه از این خودرو را با لقب Aviation و البته تنها برای عرضه در بازار ژاپن تدارک دیده است.

لکسوس LC Aviation تنها در تیراژ 70 دستگاه تولید خواهد شد. باله عقب این خودروی تولید محدود با تاثیر از وسایل نقلیه هوایی شکل گرفته و از پلاستیک تقویت شده با فیبرکربن ساخته شده است. باله‌ای شبیه به این قطعه پیش از این در نسخه مسابقه‌ای لکسوس LFA نصب شده بود.

اما ویژگی‌های منحصربه‌فرد لکسوس LC Aviation تنها به باله عقب خلاصه نمی‌­شود چراکه موارد تازه‌ای شامل جلوپنجره و دریچه‌های ورود هوا در سپر جلو با ظاهر تیره ،مجموعه جدید رینگ‌های 21 اینچی مشکی و زمینه تیره چراغ‌های جلو و عقب نیز روی بدنه این کوپه سفارشی به چشم می­‌خورد.

لکسوس LC Aviation برای بازار ژاپن

امکان سفارش این مدل در سه رنگ سفید، مشکی و نقره‌ای فراهم شده است. استفاده از رنگ تیره در فضای کابین هم عمومیت داشته به طوری‌که فرمان با پوشش آلکانترا و روکش صندلی‌ها، پوشش داخلی درها و کنسول میانی با ترکیب قهوه‌ای تیره و خاکستری با نوار قهوه‌ای تزئین شده است.

لکسوس LC Aviation از نظر فنی تفاوتی با مدل‌های عادی نداشته و با پیشرانه هشت سیلندر 5 لیتری موجود در LC500 یا پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری با قدرت الکتریکی نصب شده در LC500h به فروش می‌­رسد.

نسخه‌های هشت سیلندر و هیبرید این خودرو به ترتیب با قیمت 144 و 148 هزار دلار و از 6 ژانویه 2021 به علاقمندان عرضه می­‌شوند. لازم به ذکر است لکسوس LC Aviation تنها در تیراژ 70 دستگاه تولید خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران