مسابقه‌ای میان طراحان ب‌ام‌و

جشنواره رنگ روی ب‌ام‌و M4 تیپ GT4

16 آبان 1399 16:40

شرکت ب‌ام‌و به تازگی مسابقه‌ای با حضور 30 طراح بومی گروه ب‌ام‌و برگزار کرده که تلاش شده طی آن ایده‌های جدیدی برای مدل M4 تیپ GT4 خلق شود.

تصمیم‌گیری درباره درجه‌بندی طراحی‌ها و انتخاب برنده نهایی برعهده سرطراح شرکت، مدیر اجرای بخش طراحی، رئیس بخش M پاور و مدیر بخش موتوراسپرت شرکت خواهد بود. هیات داوران در بیانیه‌ای اعلام کردند کیفیت تمام طراحی‌های دریافت‌شده چشم‌گیر بود و نشان می‌دهد طراحان ما چقدر در زمینه اتومبیلرانی خلاق و پرشور هستند. پس از بررسی‌ها چهار طرح نهایی از بخش‌های موتوراد (موتورسیکلت ب‌ام‌و)، رولزرویس (زیرمجموعه ب‌ام‌و)، مرکز طراحی لس‌آنجلس و بخش طراحی سری i انتخاب شدند.

The Power of Four از وسلکا ماندوا – مرکز طراحی لس‌آنجلس

به نظر می‌رسد یکی از بهترین طراحی‌های این جشنواره همین مدل باشد که به اسم قدرت 4 شناخته می‌شود. در این طراحی گرافیکی المان‌های رنگ لوگوی اصلی M به صورت جذابی منتشر شده است.

ب‌ام‌و M4 تیپ GT4

Fractal Duality از جولیا کوئنتین – بخش موتوراد

استفاده از خطوط پر از پرسپکتیو و هماهنگ جذاب بین تنالیته رنگ بال عقب و رینگ‌ها و البته نصب یک شماره 4، اشاره مستقیمی به ذات مسابقه‌ای این خودرو داشته است.

ب‌ام‌و M4 تیپ GT4

Vivid Momentum از سایمون هاینس – مرکز طراحی رولزرویس

انعکاس نور با مرکزیت چرخ‌های جلو سبک خودروهای مسابقه‌ای دهه 70 میلادی را یادآور می‌کند. رنگ قرمز بدنه نیز ماهیت جوان‌گرایی M4 را به‌ویژه روی مدل GT4 به رخ می‌کشد.

ب‌ام‌و M4 تیپ GT4

Fluid Power از لی تیانیوان – بخش طراحی i

المان‌های بصری چینی حس و حال جدیدی به M4 آلمانی بخشیده است. ماهی گلدفیش و شکوفه‌ها زیبا ترکیبی از حس تازگی و جسارت را برای این مدل تداعی می‌کند.

دیدگاه کاربران