قیمت پایه 19.5 هزار دلار

معرفی نیسان نت مدل 2021

5 آذر 1399 10:37

با وجود خروج از بازار اروپا در سال 2017، نیسان نت (Note) پرفروش‌ترین محصول نیسان در بازار ژاپن به شمار می­‌آید. اکنون سومین نسل این خودرو به عنوان بخشی از برنامه جهانی نیسان یعنی NEXT، معرفی شده است.

قرار است نسل جدید نیسان نت از 23 دسامبر و با قیمت پایه 19,500 دلار در بازار ژاپن به فروش برسد.طرح نسل جدید نیسان نت که با بهره‌مندی از زبان طراحی جدید نیسان شکل گرفته، در عین شباهت به خودروهای هاچ‌بک، به مینی‌ون‌ها نیز شبیه است.

با مشاهده رینگ‌های 15 اینچی و چراغ‌های هالوژن نیسان نت می­‌توان دریافت که نیسان برخلاف انتظار، تصاویر نسخه پایه این خودرو را منتشر کرده است.

در تریم بالاتر، امکان سفارش رینگ‌های 16 اینچی و چراغ‌های LED جلو وجود دارد. همچنین می­‌توان 13 رنگ برای بدنه نت انتخاب کرد.

نیسان نت مدل 2021

برخلاف روند معمول خودروهای امروزی، نیسان نت در نسل جدید با 55 میلی‌متر کاهش طول و 20 میلی‌متر کاهش فاصله میان محورها به میدان آمده است. فراموش نکنید که نسل جدید نیسان نت براساس پلتفرم جدید CMF-B ساخته شده بنابراین از بابت فضای پای سرنشینان نگرانی چندانی وجود ندارد.

همچون بدنه، طراحی کابین هاچ‌بک نیسان نیز کاملاً متحول شده و موارد کاملاً جدیدی همچون صفحه پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر مرکزی با طرح شبیه به تبلت، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و ترمز پارک برقی دیده می‌­شود.

کابین نیسان نت مدل 2021

نیسان نت در مدل پایه به پیشرانه 1.2 لیتری تنفس طبیعی، ژنراتور برقی و باتری لیتیوم-یون مجهز شده که بنابر گزارش رسانه­‌های ژاپنی، 114 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند. امکان سفارش نسخه کاملاً برقی نیسان نت به همراه دو موتور برقی نصب شده روی دو محور خودرو نیز فراهم است.

قرار است نسل جدید نیسان نت از 23 دسامبر و با قیمت پایه 19,500 دلار در بازار ژاپن به فروش برسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران