به بهانه خدمت در هتلی لوکس

تزئینات خاص برای ب‌ام‌و سری 7

7 آذر 1399 10:23

افرادی که حضور در فرودگاه شهرهای بزرگ آلمان را تجربه کرده‌‌اند، حتماً با نمونه‌هایی از ب‌ام‌و سری 7 یا مرسدس S کلاس به رنگ‌های زرد یا مشکی با کاربری تاکسی لوکس برخورد داشته‌اند.

اکنون شرکت ب‌ام‌و نمونه‌ای منحصربه‌فرد از ب‌ام‌و سری هفت را برای انجام وظیفه در ناوگان یک هتل بسیار لوکس در آفریقای جنوبی آماده کرده است.اکنون شرکت ب‌ام‌و نمونه‌ای منحصربه‌فرد از ب‌ام‌و سری هفت را برای انجام وظیفه در ناوگان یک هتل بسیار لوکس در آفریقای جنوبی آماده کرده است. این خودروی تشریفاتی براساس مدل 745Le xDrive و تحت نظارت متخصصان بخش خودروهای سفارشی ب‌ام‌و ساخته شده و قرار است مسافران هتل Ellerman House واقع در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی را از فرودگاه به هتل انتقال دهد.

در نگاه اول رنگ سفارشی برنجی جلب نظر می‌­کند که همچون سایر رنگ‌های بخش خودروهای سفارشی ب‌ام‌و با روکش براق پوشانده شده است. رینگ‌های 20 اینچی M و حروف Ellerman House (نام هتل) روی رکاب درها نیز سایر ویژگی‌های ظاهری این مدل خاص خواهند بود.

اما در فضای داخلی شاهد استفاده وسیع از چرم با کیفیت و قرار گیری کوسن‌هایی در صندلی عقب هستیم که به نشان مخصوص این مدل نیز مزین شده‌اند.

تزئینات خاص برای ب‌ام‌و سری 7 برای خدمت در هتلی لوکس در آفریقای جنوبی

اما شاید منحصربه‌فردترین ویژگی فضای داخلی این مدل به بخشی از روکش داخلی درها مربوط باشد، جایی که در همکاری با هنرمند اهل آفریقای جنوبی یعنی Nic Bladen شکل گرفته است. درواقع تعدادی از گل‌های بومی آن کشور توسط وی در یک پنل قرار گرفته و با روکش لاکی براق پوشانده شده تا معرف بخش کوچکی از طبیعت آفریقای جنوبی به مسافران تازه وارد باشد.

نیروی محرکه این ب‌ا‌م‌و تشریفاتی از پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر پلاگین هیبرید تامین می‌­شود که 394 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و امکان حرکت به صورت کاملاً برقی در شعاع 51 کیلومتر را فراهم نموده است. با توجه به فاصله 25 کیلومتری هتل Ellerman House تا فرودگاه کیپ تاون، شعاع حرکتی این خودرو می­‌تواند برای یکبار رفت و برگشت کافی باشد.

دیدگاه کاربران