قیمت پایه 30 هزار پوند

معرفی هوندا CR-V هیبرید مدل 2021

10 آذر 1399 11:45

هوندا نسخه بروزرسانی شده از CR-V هیبرید را با مدل 2021 به مشتریان بریتانیایی معرفی کرده است. این خودرو در بخش فنی به جدیدترین تجهیزات هیبرید ساخت هوندا مجهز شده درحالی‌که در برخی قسمت‌های دیگر نیز بهسازی را تجربه نموده است. این کراس‌اور ژاپنی از ماه دسامبر و تنها در نسخه هیبرید با قیمت پایه 30,180 پوند به نمایندگی‌های هوندا وارد خواهد شد.

این کراس‌اور ژاپنی از ماه دسامبر و تنها در نسخه هیبرید با قیمت پایه 30,180 پوند به نمایندگی‌های هوندا وارد خواهد شد.اولین تغییر ظاهری هوندا CR-V هیبرید 2021 را باید نشان‌های آبی و دایره‌ای شکل H دانست که به عنوان جدیدترین نشانه تمایز مدل‌های هیبرید و برقی این خودروساز ژاپنی شناخته می­‌شود.

رینگ‌های 18 اینچی، شیشه‌های تیره (از تریم SE به بالا) و امکان شارژ بی‌سیم تلفن همراه (از تریم EX به بالا) جزء امکانات رفاهی جدید قابل سفارش برای این خودرو بشمار می‌­آید.

بنابر اعلام هوندا، سیستم تعلیق این خودرو نیز مورد بهسازی قرار گرفته تا پاسخگویی بهتری به فرامین راننده داشته باشد و تجربه سواری بهتری را فراهم نماید. در عملکرد فرمان برقی هوندا CR-V هم بازنگری شده تا قابلیت مانور این خودرو در سرعت‌های پایین بهبود یابد.

کابین هوندا CR-V هیبرید مدل 2021

قوای محرکه هیبرید این خودرو بدون تغییر باقیمانده و همچنان شامل پیشرانه بنزین‌سوز 2 لیتری i-VTEC تحت چرخه اتکینسون و دو موتور الکتریکی بوده که در مجموع 181 اسب‌بخار قدرت تولید می­‌کنند. سیستم انتقال قدرت انحصاری هوندا نسبت به نمونه‌های مشابه CVT عملکرد بهتری دارد و باعث کاهش مصرف سوخت نیز می­‌شود.

شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت هوندا CR-V هیبرید در نسخه‌های دیفرانسیل-جلو و AWD به ترتیب 8.8 و 9.2 ثانیه است درحالی‌که حداکثر سرعت این خودرو در تمام نسخه‌ها روی رقم 180 کیلومتر برساعت تنظیم شده.

میزان آلایندگی CO2 در نسخه‌های دیفرانسیل-جلو و AWD نیز به ترتیب 151 و 161 گرم بر کیلومتر اعلام شده است.

دیدگاه کاربران