کاخ مجلل 285 هزار دلاری

رنجرور با تیونینگ سنگین اورفینچ

16 آذر 1399 10:09

پیش‌ از این بارها پروژه‌های شرکت تیونینگ اورفینچ (Overfinch) روی انواع رنجرورها را دیده بودیم. اما جدیدترین دستاورد آنها که Velocity Final Edition نام دارد یک پروژه کاملاً دیوانه‌وار است.

قیمت این محصول سفارشی‌شده برای مشتری 285 هزار دلار آب می‌خورد.اورفینچ این بار سراغ رنجرور SVAutobiography رفته است. همانطور که به وضوح مشاهده می‌شود برای این خودرو یک کیت کامل بدنه طراحی شده است. رینگ‌ها و حتی طراحی داخلی نیز از ابتدا شکل گرفته‌اند. شرکت می‌گوید مجموعه تغییرات جدید برای آنهایی بوده است که یک رنجرور کاملاً جدید می‌خواهند.

در شاسی‌بلند ولوسیتی فاینال ادیشن به خوبی از فیبر کربن استفاده شده است. جلوپنجره، رکاب‌ها، اسپویلر جلو و عقب همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند. کاپوت منحصربه‌فرد این خودرو با آن هواکش‌های جذاب نیز از فیبر کربن تهیه شده است. یکی از بخش‌های چشم‌گیر این خودرو رینگ‌های 23 اینچی برند سایکلون آن است که با فرمی پیچیده به رنگ مشکی براق درآمده‌اند.

رنجرور با تیونینگ سنگین اورفینچ

اورفینچ در قسمت پیشرانه تغییر جدیدی صورت نداده و هم‌چنان شاهد همان پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل سوپرشارژ هستیم.

همانطور که گفته شد، داخل کابین این رنجرور نیز تماماً دستخوش تغییر شده است. شرکت تیونینگ می‌گوید در این بخش، از زبان طراحی مخصوص خود یعنی لومیر استفاده کرده که اشاره به الگوهای الماسی با هندسه شش ضلعی دارد. هم‌چنین صندلی‌های جلو و عقب و تمام پوشش رودری‌ها نیز از جنس چرم هستند.

رنجرور با تیونینگ سنگین اورفینچ

اورفینچ معتقد است که نسخه جدید این خودرو در بازار آمریکا مشتریان فراوانی خواهد داشت. این می‌تواند آخرین تغییرات سراسری تا پیش از عرضه نسخه جدید اتوبیوگرافی در سال 2022 به حساب بیاید. بد نیست بدانید قیمت این محصول سفارشی‌شده برای مشتری 285 هزار دلار آب می‌خورد.

دیدگاه کاربران