اسباب‌بازی مخصوص بزرگ‌ترها

جیپ رانگلر با قطعات لگو

16 آذر 1399 15:00

زیرمجموعه ساخت وسایل و تجهیزات شرکت لگو که به لگو تکنیک معروف است با همکاری جیپ، نسخه‌ای جذاب از شاسی‌بلند رانگلر را معرفی کرده است.

جیپ رانگلری که لگو ساخته شامل 665 قطعه مستقل است.این اسباب‌بازی نه‌چندان کودکانه درواقع نسخه رانگلر روبیکان است. لگو برای اولین‌بار است که سراغ برند جیپ می‌رود. اگرچه در قیاس با بوگاتی، لامبورگینی و فراری‌هایی که پیش‌تر از لگو دیده بودیم این یک مدل بسیار دقیق نیست اما بدون شک می‌توان تشخیص داد که این یک رانگلر واقعی است.

در این مدل از تایرهای پلاستیکی، سیستم تعلیق و البته سیستم انتقال قدرت چهار چرخ نیز استفاده شده است. اگر اینها کافی نیست، لگو برای شما روی این خودرو وینچ و فرمان متحرک نیز تعبیه کرده است. کاپوت و درها باز و بسته می‌شوند. حتی می‌توان صندلی‌های عقب را نیز مانند ویرایش اصلی تا کرد.

جیپ رانگلر با قطعات لگو

جیپ رانگلری که لگو ساخته شامل 665 قطعه مستقل است. این شرکت می‌گوید اسباب‌بازی فوق برای افرادی بالای 9 سال مناسب است ولی تجربه نشان می‌دهد که اغلب مشتریان لگو تکنیک، بزرگ‌ترها هستند.

اگرچه این جیپ یک هدیه عالی برای کریسمس به حساب می‌آید اما عرضه آن زودتر از اول ژانویه نخواهد بود. برای مشتریانی که جیپ فوق را با جدیدترین محصول لگو که یک لندرور دیفندر است، مقایسه می‌کنند باید بگوییم که مدل جدید فقط 49.99 دلار قیمت دارد.

لارس تایگیسن طراح شرکت لگو تکنیک می‌گوید جیپ رانگلر روبیکان شامل بسیاری از جزئیات برجسته و محبوب علاقه‌مندان به خودروهای آفرود است. به همین دلیل ما تمرکز خود را روی این المان‌ها گذاشتیم. این ماکت به حدی جالب از آب درآمده است که نظر مارک آلن رئیس بخش طراحی جیپ را نیز جلب کرده بود.

دیدگاه کاربران