نمایش سوپراسپرت 11 میلیون دلاری در خیابان

بوگاتی و گران‌ترین دکوراسیون کریسمس

30 آذر 1399 15:20

به دلیل شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم‌های مربوط به کریسمس امسال لغو شده‌اند. یکی از این گردهمایی‌ها، مراسم سالانه در شهر مولشایم فرانسه بوده است. این شهر به این دلیل که خانه بوگاتی لقب گرفته، شهرتی جهانی دارد. به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفته کریسمس 2021 را به طرزی باشکوه‌تر برگزار کند.

بوگاتی با شجاعتی مثال‌زدنی مدل La Voiture Noire را به‌عنوان گران‌ترین تزئین و دکور کریسمس در یک محفظه شیشه‌ای به نمایش گذاشته است.بوگاتی با شجاعتی مثال‌زدنی مدل La Voiture Noire (با تلفظ لاوُیچه نُوا) را به‌عنوان گران‌ترین تزئین و دکور کریسمس در یک محفظه شیشه‌ای به نمایش گذاشته است. نکته جالب اینجاست که از بوگاتی فوق فقط یک دستگاه ساخته شده و قیمت آن نیز چیزی حدود 11 میلیون دلار اعلام شده است.

شهردار این شهر می‌گوید من از بوگاتی به دلیل این هدیه فوق‌العاده سپاسگزاری می‌کند. حال فرصت آن است که تمام شهروندان بتوانند از این فرصت ویژه برای مشاهده این شاهکار بی‌نظیر استفاده کنند. خودرویی که قطعاً اتوره بوگاتی (موسس برند بوگاتی) به آن افتخار می‌کرد.

مدیرعامل واحد تولید بوگاتی نیز می‌گوید هنوز هم هیچ تدارکاتی نمی‌تواند جایگزین مراسم کریسمس در این شهر شود. اما برای شرکت بسیار مهم بوده که در این روزهای سخت بتواند باعث شادی مردم شود.

بوگاتی و گران‌ترین دکوراسیون کریسمس

بوگاتی La Voiture Noire سال گذشته در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. محصولی که به افتخار 110 سالگی برند بوگاتی معرفی شده بود. البته بوگاتی خود این خودرو را ادای احترامی به مدل خاطره‌انگیز آتلانتیک SC تایپ 57 می‌داند. چراکه این خودرو در ابتدای جنگ جهانی دوم مفقود شد و هنوز هم خبری از آن نیست.

لاویچه نوا مجهز به همان پیشرانه 8 لیتری 16 سیلندر Wشکل با 1500 اسب‌بخار قدرت و 1600 نیوتن‌متر گشتاور است.

دیدگاه کاربران