با قابلیت پیمایش 450 کیلومتر

هونگچی E111 EV، سدان برقی مجلل

23 دی 1399 10:30

کشور چین، یکی از قطب‌های صنعت خودروهای برقی در جهان است و برای پیشرفت آن می‌کوشد. یکی از خودروهای برقی تازه‌وارد چینی، هونگ‌چی E111 EV است که به صورت آنلاین رونمایی شده‌است و گفته می‌شود که مخصوص بازار چین تولید خواهد‌ شد.

هونگچی E111 EV، بر اساس سیکل اروپایی NEDC با یک مرتبه شارژ می‌تواند تا 450 کیلومتر را طی کند. اکثر خودروهای برقی در چین، طوری طراحی شده‌اند که خاص و متفاوت جلوه دهند و با جذابیت بصری، بیش از پیش مردم را برای خرید خودروی برقی ترغیب کنند. شرکت هونگ‌چی نیز خودروی جدید خود را با چراغ‌هایی عجیب طراحی کرده‌است تا ظاهری بسیار متفاوت را برای آن رقم بزند.

نقطه عطف طراحی هونگچی E111 EV، قسمت جلوی خودروست که نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند و آن را مدیون قوس‌های ظریف و دقیق چراغ‌هاست. البته چراغ‌های اصلی، پایین‌تر و روی سپر نصب شده‌اند و آن قسمتی که به اشتباه چراغ اصلی دیده می‌شود، در واقع LED های مخصوص روشنایی روز هستند.

هونگچی E111 EV، سدان برقی مجلل

برای داشتن جلوه‌ی بهتر، یک جلوپنجره مصنوعی را ساخته‌اند که فقط جزئی از ظاهر خودروست و هیچ وظیفه دیگری ندارد. در آخر نیز همانند تمامی محصولات هونگ‌چی، علامت قرمز در قسمت جلوی خودرو دیده می‌شود که امضای مخصوص شرکت هونگ‌چی است.

فضای داخلی E111 EV پر از دکمه‌های مختلف، به همراه یک نمایشگر بزرگ وسط داشبورد است. علاوه بر آن، فرمان اسپرت و سر دنده بزرگ، کابین خودرو را تکمیل می‌کنند.

ردیف عقب نیز، بزرگ و جادار است و فضای پای راحتی برای سرنشینان فراهم شده‌ است. کنسول میانی عقب نیز شامل دو جا لیوانی، دکمه‌هایی برای تنظیم موقعیت صندلی‌ها و تهویه است.

هونگچی H5؛ رقیبی جدید برای سوناتا و اپتیما در بازار ایران

هونگچی HS5؛ کراس‌اور سوپرلوکس چینی در راه ایران

طبق گزارشی از سوی  Car News China، هونگ‌چی E111 EV طبق پلتفرم جدیدی ساخته شده‌ و موتور الکتریکی آن قادر است 190 اسب‌بخار قدرت تولید کند؛ همچنین بر اساس سیکل اروپایی NEDC تا 450 کیلومتر را می‌تواند طی کند.

با این وجود، هونگ‌چی E111 EV به راحتی می‌تواند جایگاه خوبی را در بازار چین، از آن خود کند.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران