با موتور 1.6 لیتری جدید

چری آریزو 5 گازسوز برای 2021

8 بهمن 1399 11:39

چری برای سال 2021، مدل دوگانه‌سوز آریزو 5 را هم به بازار فرستاده است. شاید برای‌تان عجیب باشد ولی ظاهرا چینی‌ها هم به ساخت خودروهای CNG بی‌علاقه نیستند!

آریزو5 گازسوز با موتور 1.6 لیتری و گیربکس دستی فروخته میشود.چری آریزو5 گازسوز، از آنجایی که در «مدل دنده‌ای» فقط قابل سفارش است، تجهیزات کمتری نسبت به مدل بنزینی‌اش دارد. در نمای ظاهری، جلوپنجره‌ای با رنگ مشکی براق دارد، رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی همچنان به چشم می‌خورد و راهنمای LED نیز روی آینه‌های جانبی‌اش دارد.

اما دیگر خبری از دی‌لایت‌های LED درون سپر جلوی آن نیست. همچنین تعداد ایربگ‌ها به 2 عدد کاهش یافته و تنظیم صندلی‌ راننده نیز بصورت دستی شده است. البته چری خوشبختانه تجهیزات دیگری مثل سانروف برقی، سنسور باد تایر و آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، را حذف نکرده است.

چری آریزو 5 سی.ان.جی، به موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی یورو5 با کد موتور SQRE4G16C مجهز شده که 90 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور در اختیارتان قرار می‌دهد. گیربکس خودرو نیز از نوع 5 دنده دستی است.

چری برای مدل 2021، قیمت آریزو5 گازسوز را 85 هزار و 800 یوآن یا معادل تقریبی 13 هزار دلار است. جالب است بدانید که با چنین قیمتی، شما می‌توانید آریزو5 با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT را سفارش دهید. 

به نظر می‌رسد نسخه گازسوز آریزو5، پیشنهاد خوبی برای ناوگان حمل و نقل عمومی چین باشد چراکه برای مشتریان معمولی، خریداری چنین خودرویی، با قیمت زیاد و امکانات کم، صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

نویسنده : مرتضی برجسته

دیدگاه کاربران